Forum Kierowców > Forum motoryzacyjne > Forum samochodowe >

02-01-2014, 18:18
Aronkiewny
Junior Member

Nawigacja w Peugeot 3008

Witam. Mam pytanie odno¶nie nawigacji w peugeocie 3008 rocznik 2011. Czy aby dzia³a³a wystarczy, ¿e na odpowiednio przygotowan± kartê SD wgram nawigacje RNEG i w³o¿ê kartê z nawigacj± do czytnika kart SD w aucie ? Jestem zielony w sprawach nawigacji, wiêc z góry dziêkujê za pomoc.

02-01-2014, 18:36
pimpurdan
Senior Member

Zawsze mo¿esz sobie ¶ci±gn±æ darmow± nawigacjê [Tylko zarejestrowani u¿ytkownicy widz± linki. ].

02-01-2014, 19:09
Aronkiewny
Junior Member

A czy mapy RNEG 2014 mog± zadzia³aæ ? yanosik to aplikacja na telefon, a mi zale¿y na korzystaniu z wbudowanego systemu GPS.

03-26-2014, 07:51
Hq-Aero-Dynamic_pl
Senior Member

Nie radzê ¶ci±gaæ tych darmowych programów do nawigacji poniewa¿ czêsto bywaj± po prostu zawodne i szkoda Twoich nerwów. Co do Twojego pytania to owszem,je¿eli wgrasz mapy na kartê micro SD i w³o¿ysz ja do czytnika to wszystko powinno dzia³aæ normalnie.

« | »

na Forum Kierowców
thread
Peugeot 5008 - alternatywna nawigacja, czy jest taka mo¿liwo¶æ? - Od niedawna mam piêknego peugeocika 5008, istne cacko, ale jest jeden feler - s³aba mapa w nawigacji (Wip Com 3d). Wyczyta³em w internecie, ¿e... Forum samochodowe
Peugeot 3008 opinie - On 6/15/11 1:18 PM, AL wrote: > W dniu 2011-06-14 16:23, Wojtek pisze: > > moze w czyms pomoze: > http://www.francuskie.pl/testy/5126 >... Forum samochodowe
Pug 3008 - Witam, poproszê o wszelakie za i przeciw Puga 3008. Silnik albo 1.6 benz. 120KM albo 1.6 diesel 110KM. Benzyna z turbo raczej nie, "du¿y" diesel... Forum samochodowe
Nawigacja... - Witam, chce wiedziec cos o nawigacji...a narazie nie wiem nic :P Pomozcie odpowiedziec na pare pytan: 1) czy wystarczy kupic sama nawigacje, zeby... Forum samochodowe
Nawigacja - Witam Chcê kupiæ nawigacjê, ale nie mam zielonego pojêcia, na ile jest to wydajne urz±dzenie. Chodzi o to, ¿e nie chcia³bym nagle w... Forum samochodowe