Forum Kierowców > Forum motoryzacyjne > Forum samochodowe >

Zanim weźmiesz kredyt
Witam. Od dawna poszukiwałam pomocy w różnych ban...

Kredyty do 20,000 zł, bez przedpłat, cała Polska, online !
Witam, zajmuję się pośrednictwem finansowym. Wspó...

Potrzebuje kredytu gotowkowego
Witam potrzebuje kredytu gotowkowego w kwocie do ...

Pozabankowe pożyczki pod zastaw nieruchomości
Oferujemy Państwu korzystne oraz bezpieczne pożyc...

PROFI CREDIT Międzyrzec Podlaski i okolice
Pożyczka na dowolny cel.w firmie pożyczkowe...


Odpowiedz
 
 
10-03-2008, 10:18
Adam Szewczak
Gość
 
Domyślnie Slowacja - drogowe oplaty ?

Hej.

Ja wiem ze temat byl walkowany. Ale na google jak wpisalem drogi slowacja to
wyskakuja strony onetu ktore sa hmm z deka nieaktualne.

Szukalem na stronie PZMotu ale jakos tez nie widze.

Potrzebuje wyskoczyc w tym miesiacu do Miskolca. Najkrocej jest przez
Gorlice potem Slowacja przez Bardejov i Presov, autostrade 1 mozna bokiem
ominac.
Teraz tak na Slowacji sa platne autostrady i... ktore drogi ?

Bo na Wegrzech to tylko autostrada, przynajmniej dwa lata temu tak bylo.

PZDr
Adam


 
10-03-2008, 11:02
MadMan
Gość
 
Domyślnie Re: Slowacja - drogowe oplaty ?

Dnia Fri, 3 Oct 2008 11:18:51 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

> Teraz tak na Slowacji sa platne autostrady i... ktore drogi ?


Ekspresówki, ale nie wszystkie.

http://abc.onet.pl/2029,1064804,,slowacja,kontent.html

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
JabberID: damian.karwot (at) jabster.pl, Tlen: madman1985
ICQ: 398539334, AIM: dkarwot, GG: 2283138
 
10-03-2008, 11:17
arek.pp
Gość
 
Domyślnie Re: Slowacja - drogowe oplaty ?

Zawsze wzdłuz autostrady masz niepłatna drogę. Na Twoim odcinku wzdłuz
autostrady nr 1 z Preszowa do Koszyc masz równoległą droge nr 68
(której koncówka przed Koszycami ma status drogi ekspresowej -
bezplatnej).
W Czechach i na Słowacji wzdłuz autostrad zawsze istnieja zwykłe szosy
bedace w przeszlosci szlakami tranzytowymi - na ogół sa w b. dobrym
stanie.
 
10-03-2008, 12:19
waldi
Gość
 
Domyślnie Re: Slowacja - drogowe oplaty ?


Użytkownik "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gc4o1r$gb4$1@news.onet.pl...
> Hej.
>
> Ja wiem ze temat byl walkowany. Ale na google jak wpisalem drogi slowacja
> to wyskakuja strony onetu ktore sa hmm z deka nieaktualne.
>
> Szukalem na stronie PZMotu ale jakos tez nie widze.
>
> Potrzebuje wyskoczyc w tym miesiacu do Miskolca. Najkrocej jest przez
> Gorlice potem Slowacja przez Bardejov i Presov, autostrade 1 mozna bokiem
> ominac.
> Teraz tak na Slowacji sa platne autostrady i... ktore drogi ?
>
> Bo na Wegrzech to tylko autostrada, przynajmniej dwa lata temu tak bylo.



Zastanow sie czy warto na normalnych drogach maja sporo ograniczen do 40 i
sporo patroli co nie wybaczaja winietka na granicy to koszt ok 40 PLN chyba
na 14 dni. W zeszlym roku jechalem do Grecji i puscilem sie drogami
normalnymi po przejechaniu ok 70 km jak juz mnie cholera brala pomknolem na
autostrade a maja je dobre


 
10-03-2008, 12:29
Sebastian Ciesielski
Gość
 
Domyślnie Re: Slowacja - drogowe oplaty ?

> Potrzebuje wyskoczyc w tym miesiacu do Miskolca. Najkrocej jest przez
> Gorlice potem Slowacja przez Bardejov i Presov, autostrade 1 mozna bokiem
> ominac.


a warto się wygłupiać?
na winietkę wydasz ok. 20 zł (tygodniową)

na drodze do Miskolca winietki będzie wymagać tylko odcinek krótki koło
Koszyc

na Węgrzech polecam jeszcze termiczne kąpielisko Negerhaza-Sostofurdo - ok.
70km na wschód od Miskolca, po drodze jest urokliwy Tokaj

S.


 
10-03-2008, 13:19
MadMan
Gość
 
Domyślnie Re: Slowacja - drogowe oplaty ?

Dnia Fri, 3 Oct 2008 13:29:57 +0200, Sebastian Ciesielski napisał(a):

> na winietkę wydasz ok. 20 zł (tygodniową)


150 koron. Korona po jakieś 12 zł za 100, zatem 18 zł. Ostatnio jechałem
do Węgier przez Słowację, wyszło że jakieś 20 km w jedną stronę po
autostradzie tylko, no ale tam akurat droga równoległa nie była zbyt
atrakcyjna...

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
JabberID: damian.karwot (at) jabster.pl, Tlen: madman1985
ICQ: 398539334, AIM: dkarwot, GG: 2283138
 
10-03-2008, 15:47
speed_zone@o2.pl
Gość
 
Domyślnie Re: Slowacja - drogowe oplaty ?

> Potrzebuje wyskoczyc w tym miesiacu do Miskolca. Najkrocej jest przez
> Gorlice potem Slowacja przez Bardejov i Presov, autostrade 1 mozna bokiem
> ominac.
> Teraz tak na Slowacji sa platne autostrady i... ktore drogi ?


Nie wiem skad jedziesz ale lepiej jechac przez Swidnik o ile nie
nadlozysz duzo drogi. Odydwie drogi sa bezplatne, platne sa tylko
ekspresowki ale informuja o tym znaki. Ominiecie autostrady to
zdecydowanie dobry pomysl, platny odcinek zaczyna sie dopiero za
Presovem a konczy przed Koszycami, niewiele ponad 20 km jazdy. Stara
droga jest w niezlym stanie w wiekszosci bez ograniczen predkosci, tak
wiec czas zyskany na autostradzie stracisz potem na zdzieranie winiety
z szyby, jeszcze mozesz miec pecha, bo na koncu autostrady policja
lubi zatrzymywac obcokrajowcow.
 
10-03-2008, 16:00
speed_zone@o2.pl
Gość
 
Domyślnie Re: Slowacja - drogowe oplaty ?

Zapomnialem o jednym, gdybys planowal postoj to plusem autostrady jest
wygodny parking, ze stolikami i WC.
 
10-03-2008, 21:46
Adam Szewczak
Gość
 
Domyślnie Re: Slowacja - drogowe oplaty ?


Uzytkownik <speed_zone@o2.pl> napisal w wiadomosci
news:d2214c22-90e7-4fca-8f3d-18edfdc1bc43@e53g2000hsa.googlegroups.com...
> Zapomnialem o jednym, gdybys planowal postoj to plusem autostrady jest
> wygodny parking, ze stolikami i WC.


Dzieki za info, prawde mowiac chyba walne to za jednym razem tym bardziej ze
zbiornika starcza na jakies 800 km jazdy. Fakt jak winieta kosztuje ok 20 zl
to moze kupie.

PZDr
Adam

 
10-03-2008, 21:48
Adam Szewczak
Gość
 
Domyślnie Re: Slowacja - drogowe oplaty ?


Użytkownik "Sebastian Ciesielski" <sebac@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:gc4vnn$c4l$1@inews.gazeta.pl...
>> Potrzebuje wyskoczyc w tym miesiacu do Miskolca. Najkrocej jest przez
>> Gorlice potem Slowacja przez Bardejov i Presov, autostrade 1 mozna bokiem
>> ominac.

>
> a warto się wygłupiać?
> na winietkę wydasz ok. 20 zł (tygodniową)
>
> na drodze do Miskolca winietki będzie wymagać tylko odcinek krótki koło
> Koszyc
>
> na Węgrzech polecam jeszcze termiczne kąpielisko Negerhaza-Sostofurdo -
> ok. 70km na wschód od Miskolca, po drodze jest urokliwy Tokaj
>
> S.


No ja w samym Miskolcu mam zamiar isc na ten ich basen w skale, potem do
Eger po wina no i docelowo na festiwal kielbasy do Bekescseba. Taki dluzszy
weekend.

PZDr
Adam



Odpowiedz

Narzędzia tematu
Wygląd

Skocz do forum

Podobne wątki na Forum Kierowców
Wątek Forum
Oplaty za autostrady - mapka - On Wed, 25 Aug 2010 23:06:03 +0200, Adam Płaszczyca wrote: >Dnia Wed, 18 Aug 2010 00:11:04 +0200, J.F. napisał(a): >> Za pozno - w niemczech juz... Forum samochodowe
benzyna/LPG - Slowacja - Czesc, po ile jest na Slowacji etylina 95 /LPG? BTW: Czy to w Slowacji nie wolno wozic nic "przyklejone" na przedniej szybie??? -... Forum samochodowe
winiety - slowacja - Witam , jutro musze jechac na Slowacje do Trenczyna. Bede jechal samochodem do 3,5 t , autostrada i moje pytanie to : czy potrzebna mi bedzie... Forum samochodowe
rejestracja i wszystkie oplaty - Sluchajcie, mam goraca prosbe. Sprzedajacy napisal "po wszystkich opłatach, gotowy do rejestracji, koszt- 240zł" Powiedzcie jakie papiery... Forum samochodowe
czechy, slowacja, - winiety - Witam, szukam w necie dokładnych map czech i słowacji, na których zaznaczono drogi na których obowiazuję winiety. Mógłby mi ktoś pomóc, bo... Forum samochodowe


Czasy w strefie GMT. Teraz jest 01:03.

Statystyki forum
Wątków: 35,433
Postów: 616,388
Ostatnie dyskusje
Partnerzy
vBSkinworks
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.