Forum Kierowców > Forum motoryzacyjne > Forum motocyklistów >

  • Motocykl 125 do 5 tys
    Cześć, Co byście poradzili? Chcę kupić motocykl do 125 pojemności, ale nie chcę płacić więcej...
  • Gdzie dobry serwis motocyklowy w Wawie?
    hej Szukam dobrego i TANIEGO serwisu motocyklowego w południowo-wschodniej części...
  • odzież motocyklowa
    Witam. Znacie jakieś dobre sklepy z odzieżą i akcesoriami motocyklowymi? W Internecie jest dużo...
  • Instrukcja.
    Witam.Szukam instrukcji i serwisówki po polsku Yamaha Drag Star 650.Może ktoś mógłby...

Odpowiedz
 
 
04-03-2009, 07:55
Tytus z Fabryki
Gość
 
Domyślnie Duce - Monster czy 750 Sport

Siemka
Rozwazam tez na stare lata wloszczyzne, ale czy to jezdzi???
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

--
Pozdrawiam
Tytus


 
04-03-2009, 08:04
Monster
Gość
 
Domyślnie Re: Duce - Monster czy 750 Sport




Użytkownik "Tytus z Fabryki" napisał w wiadomości

> Siemka
> Rozwazam tez na stare lata wloszczyzne, ale czy to jezdzi???
> [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]



jezdzi,ale szukaj w pojemnościach oczko wyżej,900+ jeśli chodzi o Sporta
wybrałeś najbidniejszy-za podobne pieniądze kupisz SS(dwie tarcze,lepiej
wyposazony etc)



Tomek
BMWR1100S
Dniepr MT10 koszowiec


 
04-03-2009, 08:20
Tytus z Fabryki
Gość
 
Domyślnie Re: Duce - Monster czy 750 Sport

Czesc

Użytkownik "Monster"

***jezdzi,ale szukaj w pojemnościach oczko wyżej,900+ jeśli chodzi o Sporta
wybrałeś najbidniejszy-za podobne pieniądze kupisz SS(dwie tarcze,lepiej
> wyposazony etc)


Dzieki wlasnie tak myslalem ze to bida jakas
a maly monster 600-620 ???


--
Pozdrawiam
Tytus


 
04-03-2009, 09:39
Monster
Gość
 
Domyślnie Re: Duce - Monster czy 750 Sport



--

Użytkownik "Tytus z Fabryki" napisał w wiadomości
> Dzieki wlasnie tak myslalem ze to bida jakas
> a maly monster 600-620 ???


też bida,osiągi coś jak GS500,no chociaż 620 ciut lepiej.No i małe nie mają
suchego sprzęgła:-/.Generalnie M i SS mają ten sam silnik,SS ma kilka KM
więcej ale trzeba wyżej się do nich kręcić.
Jeśli juz rozglądaj się za M900 najlepiej i.e. jakoś po 2-2001r(wcześniejsze
gaziury) i 900SS.Później pojawił się na krótko M1000 i 1000DS,ale za te już
trzeba z 17k zapłacić.

Tomek
BMWR1100S
Dniepr MT10 koszowiec


 
04-03-2009, 11:50
Don Pedro
Gość
 
Domyślnie Re: Duce - Monster czy 750 Sport

Tytus z Fabryki pisze:
> Siemka
> Rozwazam tez na stare lata wloszczyzne, ale czy to jezdzi???
> [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
>


Pogadaj z chłopakami z boksu na pekinie. Tam cały czas stoi ten M900i i
się kurzy. Jakbyś właściciela pomęczył to pewnie puści, a warto.
Jak coś to przedzwoń, polobbujemy

pozdr
DP
TL-S
 
04-03-2009, 15:37
(pj)
Gość
 
Domyślnie Re: Duce - Monster czy 750 Sport

Tytus z Fabryki pisze:
> Siemka
> Rozwazam tez na stare lata wloszczyzne, ale czy to jezdzi???


Jakbys w takie celowal:

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

to bym sie podniecil, ale tak to...
ale ok - zmiany w podejsciu mentalnym: pochwalamy... :-)

--

pozdr
pj
gsx1300r
FAQ: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]


Odpowiedz

Narzędzia tematu
Wygląd

Skocz do forum

Podobne wątki na Forum Kierowców
Wątek Forum
monster szejset - Jest se taki sprzet: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M2066449 dwa pytania: 1. Male mosntery w tych rocznikach mialy dwie tarcze? ... Forum motocyklistów
Monster 600 poszukiwany - Witam, Jak w temacie, znajomy bardzo chce monstera malego i nic innego. Rocznik - tak 2 polowa lat 90-tych, w dobrym stanie i rozsądnej cenie. ... Forum motocyklistów
Ducati Monster wydechy - Witam Probowal ktos z Was wybebeszac oryginalen wydechy do Monstera 600? Czy tam jest jakas wkladka DB killer, jesli tak mozna ja w przystepny... Forum motocyklistów
Ducati Monster S4 [SPAM] i mocno przepraszam - jako że desperacja mojego kolegi sięga już pomału zenitu to pozwolę sobie jeszcze raz przypomnieć o tym że super hiper monster s4 szuka nowego... Forum motocyklistów
Ducati Monster S4 [SPAM] - witam, wykorzystując chwilową słabość kolegi wynikającą z nagłego zarażenia się wirusem o nazwie ENDURO jest do wyrwania sztuka w stanie... Forum motocyklistów


Czasy w strefie GMT. Teraz jest 06:57.

Statystyki forum
Wątków:
Postów:
Ostatnie dyskusje
Partnerzy
vBSkinworks
Forum korzysta ze skryptu vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.