Forum Kierowców > Forum motoryzacyjne > Forum motocyklistów >

  • Motocykl 125 do 5 tys
    Cześć, Co byście poradzili? Chcę kupić motocykl do 125 pojemności, ale nie chcę płacić więcej...
  • Gdzie dobry serwis motocyklowy w Wawie?
    hej Szukam dobrego i TANIEGO serwisu motocyklowego w południowo-wschodniej części...
  • odzież motocyklowa
    Witam. Znacie jakieś dobre sklepy z odzieżą i akcesoriami motocyklowymi? W Internecie jest dużo...
  • Instrukcja.
    Witam.Szukam instrukcji i serwisówki po polsku Yamaha Drag Star 650.Może ktoś mógłby...

Odpowiedz
 
 
05-12-2012, 21:44
sasza7
Gość
 
Domyślnie Podpowiedzcie co robić?

Witam wszystkich!
Na motocyklu jeżdżę od roku. Udało mi się kupić okazyjnie xj600z '88, motocykl jest zblokowany.
Natomiast problem polega na tym, że moja jazda to ciągła obawa, nie czuję się na niej pewnie. Na początku myślałem, że muszę sięrozjeździć itp. po zostaniu mistrzem prostej (źle się wziąłem do brania zakrętu, złapałem piach przy poboczu i zaliczyłem glebę(ja cały (nawet śladu nie ma), moto już też)) zacząłem się jeszcze bardziej zastanawiać czy to ma sens.
Jednym słowem nie ogarniam zbytnio, choć nadal chcę jeździć.
I teraz właśnie nie wiem co robić. Z tego co zauważyłem system doszkalania motocyklistów nie istnieje (chyba że się mylę i jest coś w Łodzi?). Na własną rękę przeczytałem większość dostępnych u nas książek o technice jazdy, ćwiczyłem trochę na parkingach (ostre hamowanie, ósemki, slalom, pochylenie w zakrętach).
Wiem, że najbardziej człowiek uczy się jeżdżąc i może za dużo wymagam od siebie (startowałem samochodem w KZK, teraz na motocyklu nie odważyłbym się nawet wystartować), ale chciałbym żeby jazdasprawiała mi frajdę tak jak jazda samochodem, żebym w pełni (no w 95%) miał wpływ na motocykl.

Zanim zupełnie zrezygnuje chciałbym spróbować jeszcze raz. I tu właśnie pojawia się pytanie co robić?