Forum Kierowców > Forum motoryzacyjne > Forum motocyklistów >

  • Motocykl 125 do 5 tys
    Cześć, Co byście poradzili? Chcę kupić motocykl do 125 pojemności, ale nie chcę płacić więcej...
  • Gdzie dobry serwis motocyklowy w Wawie?
    hej Szukam dobrego i TANIEGO serwisu motocyklowego w południowo-wschodniej części...
  • odzież motocyklowa
    Witam. Znacie jakieś dobre sklepy z odzieżą i akcesoriami motocyklowymi? W Internecie jest dużo...
  • Instrukcja.
    Witam.Szukam instrukcji i serwisówki po polsku Yamaha Drag Star 650.Może ktoś mógłby...

Odpowiedz
 
 
03-25-2010, 12:37
cromax
Gość
 
Domyślnie Pomoc przy zakupie Fazera

Witam,
Zastanawiam się nad kupnem tego Fazera:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
z tym że potrzebowałbym pomocy kogoś doświadczonego
w celu obejrzenia sprzętu i ocenienia jego faktycznego
stanu. Ze zdjęć mało co można wywnioskować, dlatego czy
znalazłby się ktoś skłonny do pomocy (Wrocław) i ew.
w razie czego umówić się na wspólne oglądnięcie tego motocykla?
Motocykl trochę tani, więc nie wiem, czy nie jest jakiś trefny... 8(

Chciałem Kawę ER-6F z 2009, ale zanim będę mieć fundusze,
to zdechnę z niemocy patrząc, jak chłopaki śmigają po ulicach...

Z góry dzięki!
Tomek
 
03-25-2010, 13:15
Ivam
Gość
 
Domyślnie Re: Pomoc przy zakupie Fazera

Użytkownik "cromax" <[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hofle2$5av$[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ].pl...
>Motocykl trochę tani, więc nie wiem, czy nie jest jakiś trefny... 8(


Jak tani to lepiej szukaj innego.

> to zdechnę z niemocy patrząc, jak chłopaki śmigają po ulicach...


Nie napalaj sie!!!

--
pzdr:
Ivam

 
03-25-2010, 13:30
cromax
Gość
 
Domyślnie Re: Pomoc przy zakupie Fazera

Ivam pisze:
>> Motocykl trochę tani, więc nie wiem, czy nie jest jakiś trefny... 8(

>
> Jak tani to lepiej szukaj innego.
>

No 14k za 2007, czyli tak trochę niespotykanie...

>> to zdechnę z niemocy patrząc, jak chłopaki śmigają po ulicach...

>
> Nie napalaj sie!!!
>

Damn... Ale do kobiety chyba tak nie mówisz, co? ;-)
T.
 
03-25-2010, 22:13
Koczis
Gość
 
Domyślnie Re: Pomoc przy zakupie Fazera

Albo mnie oczy myla, albo ma porysowany lewy dekiel, no ale bezwypadkowy to nie
wyklucza "parkingowki" ))

Koczis
R1

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
 
03-26-2010, 08:37
cromax
Gość
 
Domyślnie Re: Pomoc przy zakupie Fazera

Jak tak piszesz, hm, to też zaczynam mieć takie wrażenie...
Chociaż glebę na parkingu, to jeszcze jestem w stanie przełknąć,
jak na używany motocykl z drugiej ręki.
Dzięki w każdym razie 8)))

cromax

Koczis pisze:
> Albo mnie oczy myla, albo ma porysowany lewy dekiel, no ale bezwypadkowy to nie
> wyklucza "parkingowki" ))

 
03-26-2010, 13:42
Renata Jaworska
Gość
 
Domyślnie Re: Pomoc przy zakupie Fazera

On 25 Mar, 14:15, "Ivam" <[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]> wrote:
> Użytkownik "cromax" <[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]> napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:hofle2$[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ].pl...
>
> >Motocykl trochę tani, więc nie wiem, czy nie jest jakiś trefny... 8(

>
> Jak tani to lepiej szukaj innego.
>
> > to zdechnę z niemocy patrząc, jak chłopaki śmigają po ulicach....

>
> Nie napalaj sie!!!
>
> --
> pzdr:
> Ivam


kkkkkkkkkkkkkk
 
03-30-2010, 13:05
fv
Gość
 
Domyślnie Re: Pomoc przy zakupie Fazera

cromax wrote:
> Chciałem Kawę ER-6F z 2009, ale zanim będę mieć fundusze,
> to zdechnę z niemocy patrząc, jak chłopaki śmigają po ulicach...


Kredyt weź. I nie napalaj się. Sezonu zostało jeszcze ponad pół roku, zdążysz się najeździć.
A jak się dowiesz w połowie sezonu, że masz pękniętą ramę a motocykl jest do kasacji to i tak nie
pojeździsz a kasę stracisz.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0
 
03-30-2010, 19:09
Cromax
Gość
 
Domyślnie Re: Pomoc przy zakupie Fazera

W dniu 2010-03-30 15:05, fv pisze:
> Kredyt weź. I nie napalaj się. Sezonu zostało jeszcze ponad pół roku, zdążysz się najeździć.
> A jak się dowiesz w połowie sezonu, że masz pękniętą ramę a motocykl jest do kasacji to i tak nie
> pojeździsz a kasę stracisz.
>

Dzięki, w sumie mnie to przekonało. I tak właśnie zrobię.
cmx





Odpowiedz

Narzędzia tematu
Wygląd

Skocz do forum

Podobne wątki na Forum Kierowców
Wątek Forum
Renault Grand Scenic - pomoc w zakupie - Wyszło na to, że kupujemy Renault Grand Scenic, rocznik w okolicach 2004-2005, budżet do 25kzł. Braliśmy pod uwagę Zafirę, ale Scenic wygrywa ze... Forum samochodowe
prośba o pomoc w zakupie auta - Witam Mam możliwośc zakupienia Forda Focusa z 2006 roku zarejestrowanego w Luxemburgu. Właściciel jest raz w tygodniu w Polsce. Mam masę pytań :)... Forum samochodowe
Renault 19 - pomoc przy zakupie. - Witam! Jutro planuje zakupic dla mojej Ladniejszej Polowki autko Reno 19 ;) I tutaj moje pytanie, na co zwrocic uwage w autku z 1992 roku, poza... Forum samochodowe
Pomoc przy zakupie - Witam grupowiczów. Jako że egzamin zakończył się pozytywnym wynikiem chciałbym jeszcze w tym roku trochę pojeździć. Wybór padł na XJ600S między... Forum motocyklistów
pomoc w zakupie z anglii - witam chce zakupic w anglii scottoiler i wiem ze stronek ze jest on tam duzo tanszy niz u nas. nie wybiera sie ktos tam przypadkiem na jakies... Forum motocyklistów


Czasy w strefie GMT. Teraz jest 16:30.

Statystyki forum
Wątków:
Postów:
Ostatnie dyskusje
Partnerzy
vBSkinworks
Forum korzysta ze skryptu vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.