PDA

View Full Version : pomoc w tlumaczeniu - instrukcja serwisowa - jak regulowac zawory??!!


grupysdk
09-10-2008, 08:14
Witam. Prosilbym o zweryfikowanie czynnosci regulacji zaworow w manualu jest
nastepujacy zapis:

"Using a wrench on the crankshaft rotation bolt, turn the crankshaft
counterclockwise while watching the movement of inlet valves (valves to
rear). When the valves have just finished opening and closing (moving
downwards and retuning upwards), turn the crankshaft in the same direction
about another 1/2 turn until "T" mark on the magneto flywheel is aligned
with the noth on the upper hole of magneto cover.

At this poin, the marks on the camshaft sprockets point forward and line up
with the surface of the cylinder head."


Prosze o porade jak dokladnie w KLX wykonac taka regulacje - wprawionych w
temat.

Marek.

michal
09-10-2008, 09:22
"grupysdk" <[Only registered and activated users can see links]> wrote in message
news:ga803n$ckg$[Only registered and activated users can see links]...
> Witam. Prosilbym o zweryfikowanie czynnosci regulacji zaworow w manualu
> jest nastepujacy zapis:
>
> "Using a wrench on the crankshaft rotation bolt, turn the crankshaft
> counterclockwise while watching the movement of inlet valves (valves to
> rear). When the valves have just finished opening and closing (moving
> downwards and retuning upwards), turn the crankshaft in the same direction
> about another 1/2 turn until "T" mark on the magneto flywheel is aligned
> with the noth on the upper hole of magneto cover.
>
> At this poin, the marks on the camshaft sprockets point forward and line
> up
> with the surface of the cylinder head."

"Uzywajac klucza na srubie walu korbowego obrocic wal przeciwnie do wsk
zegara,
patrzac na ruch zaworow dolotowych(te bardziej z tylu). Gdy zawory zakoncza
otwieranie i
zamykanie (ruch w dol i powrot w gore), obrocic wal w ta sama strone jeszcze
o okolo 1/2 obrotu
az znaczek T na kole (wirniku) alternatora zrowna sie z wypustem w otworze w
gornej czesci pokrywy alternatora.

W tej pozycji znaki na kolach walkow rozrzadu pokazuja w przod i zrownuja
sie z plaszczyzna glowicy.
"

--
Michal

Kocur57
09-10-2008, 09:26
Użytkownik "grupysdk" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w wiadomości
news:ga803n$ckg$[Only registered and activated users can see links]...
> Witam. Prosilbym o zweryfikowanie czynnosci regulacji zaworow w manualu
> jest nastepujacy zapis:
>
> "Using a wrench on the crankshaft rotation bolt, turn the crankshaft
> counterclockwise while watching the movement of inlet valves (valves to
> rear). When the valves have just finished opening and closing (moving
> downwards and retuning upwards), turn the crankshaft in the same direction
> about another 1/2 turn until "T" mark on the magneto flywheel is aligned
> with the noth on the upper hole of magneto cover.
>
> At this poin, the marks on the camshaft sprockets point forward and line
> up
> with the surface of the cylinder head."
>
>
> Prosze o porade jak dokladnie w KLX wykonac taka regulacje - wprawionych w
> temat.
tlumacze na szybko jak rozumiem.
Uzywajac klucza, zalozonego na nakretce na wale korbowym, obracac wal w
zgodnie z ruchem wskazowek zegara. Obserwuj ruch zaworow dolotowych. Kiedy
zawory wlasnie zakonczyly otwieranie i zamykanie (ruch w w dol i powrot do
gory), przekrec wal dalej w ta sama strone o oklolo 1/2 obrotu, do momentu
az, znak T na kole magnesowym bedzie sie pokrywal z gornym otworem na
pokrywie.

w tm punkcie, znaki na zembatkach rozrzadu powinny byc skeirowane do przodu
w jednej lini z glowica.




jak jeszcze cos to daj znac

pozdrowka
Kocur57 GSX 750 Inazuma

zarafiq
09-10-2008, 09:28
grupysdknapisal

> Witam. Prosilbym o zweryfikowanie czynnosci regulacji zaworow w manualu
> jest nastepujacy zapis:

[...]

Najlepiej by było jakby za pierwszym razem ktoś pokazał Ci jak to się
robi.

Pozdrawiam,
zarafiq

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> [Only registered and activated users can see links]

Kefir
09-10-2008, 09:28
Elou!
"zarafiq" <[Only registered and activated users can see links]> wrote in message
news:1e83322e3d6e4a85caaeb3d37d5f99d3$[Only registered and activated users can see links] acz.pl...
> grupysdknapisal
>
>> Witam. Prosilbym o zweryfikowanie czynnosci regulacji zaworow w manualu
>> jest nastepujacy zapis:
>
> [...]
>
> Najlepiej by było jakby za pierwszym razem ktoś pokazał Ci jak to się
> robi.

Myslisz ze za duze tlumaczenie jak na pierwsze? W sumie moze...
;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955
Polecam: [Only registered and activated users can see links]

zarafiq
09-10-2008, 09:36
Rzuć jeszcze okiem na to:
[Only registered and activated users can see links]

Pozdrawiam,
zarafiq

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> [Only registered and activated users can see links]

zarafiq
09-10-2008, 10:04
Kefirnapisal

> Myslisz ze za duze tlumaczenie jak na pierwsze? W sumie moze...
> ;)

Za duże luzy jak na pierwsze ;)

Pozdrawiam,
zarafiq

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> [Only registered and activated users can see links]

newrom@spamcom.com
09-10-2008, 10:35
On Wed, 10 Sep 2008 11:26:30 +0200, "Kocur57" <[Only registered and activated users can see links]>
wrote:

> _counterclockwise_

>tlumacze na szybko jak rozumiem.

Eh, kufra jak nie masz 100% pewnosci to nie wypisuj pierdul.

> wal zgodnie z ruchem wskazowek zegara

PRZECIWNIE!

Pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta

Kocur57
09-10-2008, 14:31
Uzytkownik <[Only registered and activated users can see links]> napisal w wiadomosci
news:[Only registered and activated users can see links]...
> On Wed, 10 Sep 2008 11:26:30 +0200, "Kocur57" <[Only registered and activated users can see links]>
> wrote:
>
>> _counterclockwise_
>
>>tlumacze na szybko jak rozumiem.
>
> Eh, kufra jak nie masz 100% pewnosci to nie wypisuj pierdul.
>
>> wal zgodnie z ruchem wskazowek zegara
>
> PRZECIWNIE!
qrfa
najlatwiej to skrytykowac - samemu przy tym nic nie robiac
....pomylilem sie - wystarczylo poprawcic
- ty sie nie pomylisles bo nic nie zrobiles

zdrowia

newrom@spamcom.com
09-11-2008, 05:49
On Wed, 10 Sep 2008 16:31:59 +0200, "Kocur57" <[Only registered and activated users can see links]>
wrote:

>qrfa
>najlatwiej to skrytykowac - samemu przy tym nic nie robiac

aha

>...pomylilem sie - wystarczylo poprawcic

no przeciez poprawilem.

>- ty sie nie pomylisles bo nic nie zrobiles

Chlopaku, a nie przyszlo Ci do glowy ze wolalem nie ryzykowac pomylki
w tlumaczeniu zeby se gosc kuku w nierzad nie zrobil ?

Pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta

Kocur57
09-11-2008, 16:55
Uzytkownik <[Only registered and activated users can see links]> napisal w wiadomosci
news:[Only registered and activated users can see links]...
> On Wed, 10 Sep 2008 16:31:59 +0200, "Kocur57" <[Only registered and activated users can see links]>
> wrote:

> Chlopaku, a nie przyszlo Ci do glowy ze wolalem nie ryzykowac pomylki
> w tlumaczeniu zeby se gosc kuku w nierzad nie zrobil ?

zakladam, ze jak ktos bierze sie za regulacje rozrzadu to wie w ktora strone
sie silnik obraca, wiec ta konkretna pomylka byla malo znaczaca.
....a ty sie przypierniczasz

newrom@spamcom.com
09-11-2008, 19:38
On Thu, 11 Sep 2008 18:55:21 +0200, "Kocur57" <[Only registered and activated users can see links]>
wrote:

>zakladam, ze jak ktos bierze sie za regulacje rozrzadu to wie w ktora strone
>sie silnik obraca, wiec ta konkretna pomylka byla malo znaczaca.

A to ja pojde krok dalej, jak ktos sie bierze za regulacje nierzadu to
wie jak to zrobic i tlumaczenia mu wogole nie trzeba.
i co teraz ?

>...a ty sie przypierniczasz

Przepraszam

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta