PDA

View Full Version : Re: KAWASAKI ZEPHYR


pajaczek333pm
06-06-2008, 13:06
Witam
Mam Zephyrka 750 '93 prawie juz rok czasu, sprowadzilem go z Anglii (
ogolnie nie polecam tego kraju, stan motocykli i dbanie o pojazd nie leza
za bardzo w gustach wyspiarzy, trzeba albo więcej zaplacic albo dobrze
trafic zeby troche pojezdzic... )
Jezeli chodzi o image Zephyra to jest piekną maszyną !!!Stylistyka retro
pasuje do klasycznego motocykla sportowo - turystycznego, nie jest to
rasowy scigacz i lepiej jezdzic na swiecy ( smarowanie przepada ) lub
palic lacza ( chlodzony powietrzem szybko sie przegrzewa, u mnie poszla
panewka i uszczelniacze...)Dynamiczna jazda chyba najlepiej wystarczy i
odpowiada temu sprzetowi...W starszych modelach trzeba sprawdzic najlepiej
przed kupnem czy nie pali oleju jak sie da bo strasznie lubia puszczac
wlasnie przegrzane uszczelniacze :) Koszt naprawy i ceny w serwisach
oczywiscie drogie i szczeka opada :O

Z czesciami zamiennymi ogolnie nie ma problemow, jak z nowymi i
uzywanymi...trzeba tylko dobrze poszukac :)
Chalosowanie lancucha chyba jak w kazdym modelu jest ZAWSZE na zimnym
silniku chocby wstawic nowy lancuch, mechnicy kt sie 1 raz spotykaja z tym
maga twierdzic iz cos powaznie metalicznie napierdziela...ale nie zraza
mnie to juz od roku jazdy...
Spalanie roznie od przekrecania manetki : trasa 6 l przy 120 kmh, miasto
przy dynamicznej jezdzie u mnie 8,6 czasem nawet 9 l jak sie spiesze, cykl
mieszany 7,3 l /100

WADY
- doze spalanie Pb
- na tylnym siedzeniu w 750 dupa strasznie zjezdza na kierowce
- chlodzenie powietrzem
- na trase lepiej nie grzac mocno tak 120-140
- na 1 maszyne moze byc dla nie ktorych dlugi i ciezki 230 kg, dla mnie
rybka
- jak wiecej niz z 4 reki to juz lepiej szukac innego silnika i wsio
dobrze rozeznac

ZALETY
- wyglad masywny, super !!!
- silnik jak kazdy nawet w romecie" dobrze uzytkowany i zadbany "nie do
zajechania
- stara jednostka napedowa, czasem co samemu mozna podlubac
- mieszanka choopera i scigacza jak sie nie mozesz zdecydowac :)
- dobre chamulce !!!
- jeden z srednio - tanszych motocykli na rynku :)

PODSUMOWANIE
Chcialbym miec Zephyra 1100 : wiecej koni troche na trase, minimalnie
bardziej retro, tak po 96 roku :)

Jakby ktos wiecej chcial to na mejla [Only registered and activated users can see links] POZDRAWIAM

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> [Only registered and activated users can see links]

Don Pedro
06-07-2008, 18:39
pajaczek333pm napisał(a):
> Chalosowanie lancucha chyba jak w kazdym modelu jest ZAWSZE na zimnym
> silniku chocby wstawic nowy lancuch, mechnicy kt sie 1 raz spotykaja z
> tym maga twierdzic iz cos powaznie metalicznie napierdziela...ale nie
> zraza mnie to juz od roku jazdy...

Do tego dochodzi łomot kosza sprzęgłowego.

> Spalanie roznie od przekrecania manetki : trasa 6 l przy 120 kmh, miasto
> przy dynamicznej jezdzie u mnie 8,6 czasem nawet 9 l jak sie spiesze,
> cykl mieszany 7,3 l /100

Wyreguluj dokładnie gaźniki. Przy naprawde dynamicznej jeździe powinien
palić 7,5 i nie więcej.

> - doze spalanie Pb

Standardowe, jak na tą pojemność.

> - na tylnym siedzeniu w 750 dupa strasznie zjezdza na kierowce

Fakt.

> - chlodzenie powietrzem

A niby dlaczego to jest wada? Udało Ci się go przegrzać?

> - na trase lepiej nie grzac mocno tak 120-140

Przy małej szybce trzymanie 140-160 w trasie nie sprawia żadnego
problemu ani silnikowi ani kierowcy.

> - na 1 maszyne moze byc dla nie ktorych dlugi i ciezki 230 kg, dla mnie
> rybka

Za ciężki i za długi? Jest baaardzo poręczny i do tego ma nisko kanapę.
Jeden z bardziej poręcznych motocykli z tamtych lat.

> - jak wiecej niz z 4 reki to juz lepiej szukac innego silnika i wsio
> dobrze rozeznac

Generalnie silnik wrażliwy na złe traktowanie. Przy pałowaniu na zimno
potrafi wciągnąć do 2l litrów oleju na 1 kkm. Poza tym silnik prosty i
kuloodporny, jak wszystkie post-kazetowe.

> ZALETY
> - wyglad masywny, super !!!

Wygląd lekki, klasyczny, ale fakt - super.

> - silnik jak kazdy nawet w romecie" dobrze uzytkowany i zadbany "nie do
> zajechania

Fakt. Ale do pracy skrzyni biegów trzeba się przyzwyczaić.

> - stara jednostka napedowa, czasem co samemu mozna podlubac

Jak się umie to i owszem.

> - mieszanka choopera i scigacza jak sie nie mozesz zdecydowac :)

No tużeś popłynął. To jest classic w najlepszym wydaniu, prawdziwy
naked, jeden z ostatnich. Żadnych czopperowych czy ścigantowych wpływów.

> - dobre chamulce !!!

Przeciętne w tej klasie.

> - jeden z srednio - tanszych motocykli na rynku :)

Fakt.

> PODSUMOWANIE
> Chcialbym miec Zephyra 1100 : wiecej koni troche na trase, minimalnie
> bardziej retro, tak po 96 roku :)

Zastanawiałem się nad tym swojego czasu i stosunkowo niewiele się
dostaje więcej w stosunku do 750, natomiast z poręcznego klasyka robi
się spora kobyła. Rozważ to.



pozdr
DP
TL-S

pajaczek333pm
06-09-2008, 21:37
Don Pedronapisal

> Do tego dochodzi łomot kosza sprzęgłowego.

Tez fakt

>> - chlodzenie powietrzem

> A niby dlaczego to jest wada? Udało Ci się go przegrzać?

Z tym troche przesadzilem...
Napewno wszystko Japoncy wyliczyli, na miasto moze czasem kolanko ktore
pozlocic...

> potrafi wciągnąć do 2l litrów oleju na 1 kkm. Poza tym silnik prosty i
> kuloodporny, jak wszystkie post-kazetowe.

Z tym wciaganiem to moze i prawda, czasem jak sie czlowiek spieszy to i
ciagnie...Az 2 litry ?
Post - kazetowe ? czyli...?

> Fakt. Ale do pracy skrzyni biegów trzeba się przyzwyczaić.

Szkoda ze nie ma fabrycznie wskaznika.






--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> [Only registered and activated users can see links]

Don Pedro
06-10-2008, 07:39
pajaczek333pm napisał(a):
>> potrafi wciągnąć do 2l litrów oleju na 1 kkm. Poza tym silnik prosty i
>> kuloodporny, jak wszystkie post-kazetowe.
> Z tym wciaganiem to moze i prawda, czasem jak sie czlowiek spieszy to i
> ciagnie...Az 2 litry ?

Ano, zdarza się i tyle.

> Post - kazetowe ? czyli...?

Czyli dziedziczące technikę po serii KZ-750. Proste w budowie, odporne
na polską myśl techniczną i niesamowicie chrzęszczące :)


>> Fakt. Ale do pracy skrzyni biegów trzeba się przyzwyczaić.
> Szkoda ze nie ma fabrycznie wskaznika.


Mi bardziej brakowało 6-go biegu.

pozdr
DP
TL-S

Ekim
06-10-2008, 11:05
Ja używam Zephyrka (ale 550 '91) na co dzień po mieście.
4 gary, 50 koników do jazdy po mieście mi zupełnie wystarcza, hamulce
bardzo przyzwoite.
Ale tego motocykla nie kupuje się dla tego wszystkiego, ale dla jego
wyglądu.
Przecież to protoplasta Nakedów. Jest po prostu Stylowy.

Kuczu
06-11-2008, 09:01
Ekim pisze:

> Przecież to protoplasta Nakedów.

Jaki protoplasta ? Protoplasta to byla seria Z z lat 70. Zephyr jest
mocno wtorny.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]

Ekim
06-11-2008, 12:09
> Jaki protoplasta ? Protoplasta to byla seria Z z lat 70. Zephyr jest
> mocno wtorny.

Czy ty musisz się do wszystkiego przy....dolić?

Nie było takiej nazwy jak "naked" w latach 70, zatem nie masz podstaw
do takich wypowiedzi tylko dlatego, że motóry z tamtych lat podchodzą
pod ten styl. Wtedy to one się nazywały raczej Cafe Racer.
Z drugiej strony trochę przecholowałem z tym "protoplastą" bo
wcześniej była Honda NT650, ale Zephyr jednak miał w sobie coś
więcej... moim zdaniem.

Zatem proszę Cię kolego Kuczu, nie wk...wiaj się na każdego posta na
tej grupie tylko dlatego, że masz inne zdanie.

Pozdrawiam Ciepło,
Ekim

Kuczu
06-11-2008, 12:22
Ekim pisze:

> Czy ty musisz się do wszystkiego przy....dolić?

Czy inna opinia niz Twoja to od razu przypierdalanie ?

>
> Nie było takiej nazwy jak "naked" w latach 70, zatem nie masz podstaw
> do takich wypowiedzi tylko dlatego, że motóry z tamtych lat podchodzą
> pod ten styl.

Glupoty prawisz. Nie bylo "nakedow" bo nie bylo motocykli z owiewkami
(seryjnie, nie licze GoldWingow). Okreslenie wprowadzono w latach 80 dla
odroznienia motocykli o klasycznej linii od pojawiajacych sie masowo
motocykli z owiewkami.

> Wtedy to one się nazywały raczej Cafe Racer.

Bzdura. Cafe Racery powstawaly jeszcze w latach 60. To byly uliczne
wyscigowki powstale z seryjnych motocykli. Od biedy ich nastepca mozna
nazwac motocykl typu Street Fighter.

> Z drugiej strony trochę przecholowałem z tym "protoplastą" bo
> wcześniej była Honda NT650,

Znowu bzdura. NTV nie byla protoplasta niczego. To byl zwykly motocykl,
jezdzidlo, takie ktorych bylo mnostwo. Zawsze produkowano motocykle bez
owiewek. A ze z czasem nazwano je nakedami to inna baja. Zgodnie z Twoja
teoria moglbym nazwac "protoplasta" Honde CB900F albo Kawasaki GPZ1000/1100.

> ale Zephyr jednak miał w sobie coś więcej... moim zdaniem.

Owszem, jako jeden z pierwszych powracal sylwetka do lat 70. Byl
prekursorem mody retro. Nic wiecej. Potem pojawily sie Inazuma,
SevenFifty, XJR i inne.

>
> Zatem proszę Cię kolego Kuczu, nie wk...wiaj się na każdego posta na
> tej grupie tylko dlatego, że masz inne zdanie.

no comments bo nie warto.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]

newrom@spamcom.com
06-11-2008, 12:22
On Wed, 11 Jun 2008 05:09:43 -0700 (PDT), Ekim <[Only registered and activated users can see links]>
wrote:

>Nie było takiej nazwy jak "naked" w latach 70

Nazwy moze i nie bylo, ale byly takie motocykle. Piekne zreszta (a Z1
to juz wogole cutmniut i orzeszki).

> Wtedy to one się nazywały raczej Cafe Racer.

Raczej nie :)

> ale Zephyr jednak miał w sobie coś
>więcej... moim zdaniem.

wiecej kalki lat 70 :)
Caly trynd na ktorym powstal zefir to nostalgia za motocyklami w stylu
Z1 czy CB four.

Ale ja nie o tym chcialem, wiecie moze jak sa dlawione zefirki 550? :)

Pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!

Ekim
06-11-2008, 12:35
Szkoda czasu na takie dogadywanie Wielmożny Panie Kuczu.

Pozdrawiam nadal ciepło,
Ekim

Kuczu
06-11-2008, 12:40
Ekim pisze:
> Szkoda czasu na takie dogadywanie Wielmożny Panie Kuczu.

To nie dogadywanie. To czyste fakty.
A dorabianie teorii do posiadanego motocykla to inna bajka.


--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]

Ekim
06-11-2008, 12:43
> > Szkoda czasu na takie dogadywanie Wielmożny Panie Kuczu.
>
> To nie dogadywanie. To czyste fakty.
> A dorabianie teorii do posiadanego motocykla to inna bajka.


My przepraszamy , My się poprawimy :DDDDDDDDDDDDDDDD
:P

Ekim

Kefir
06-11-2008, 12:49
On 10 Cze, 13:05, Ekim <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
> Ja używam Zephyrka (ale 550 '91) na co dzień po mieście.
> 4 gary, 50 koników do jazdy po mieście mi zupełnie wystarcza, hamulce
> bardzo przyzwoite.
> Ale tego motocykla nie kupuje się dla tego wszystkiego, ale dla jego
> wyglądu.
> Przecież to protoplasta Nakedów. Jest po prostu Stylowy.

Kuczu wie o czym mowi, Ty histeryzujesz. Zephyr... Twoj, dlatego
najlepszy i jedyny w swoim rodzaju, rajt? Robienie fetyszu z aktualnie
posiadanego motocykla to czesty blad wiec nie jestes jakos mocniej
oryginalny.

--
Cieplusienkie pozdrowionka, Artu / Kef
& czarne majty ST 955

Ekim
06-11-2008, 12:53
On 11 Cze, 14:49, Kefir <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
> On 10 Cze, 13:05, Ekim <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
>
> > Ja używam Zephyrka (ale 550 '91) na co dzień po mieście.
> > 4 gary, 50 koników do jazdy po mieście mi zupełnie wystarcza, hamulce
> > bardzo przyzwoite.
> > Ale tego motocykla nie kupuje się dla tego wszystkiego, ale dla jego
> > wyglądu.
> > Przecież to protoplasta Nakedów. Jest po prostu Stylowy.
>
> Kuczu wie o czym mowi, Ty histeryzujesz. Zephyr... Twoj, dlatego
> najlepszy i jedyny w swoim rodzaju, rajt? Robienie fetyszu z aktualnie
> posiadanego motocykla to czesty blad wiec nie jestes jakos mocniej
> oryginalny.
>
> --
> Cieplusienkie pozdrowionka, Artu / Kef
> & czarne majty ST 955

Raczej, jedyny w swoim rodzaju dlatego mój. Wybór był przemyślany. I
nie próbuję tutaj narzucać swojego poglądu tylko się nim dzielić..
Jeśli kogoś tym uraziłem to sorki.

Pozdrawiam nadal ciepło,
Ekim

Kuczu
06-11-2008, 12:55
Kefir pisze:

> Robienie fetyszu z aktualnie posiadanego motocykla to czesty blad

Jedz na zlot do Sturgis i wykrzycz to glosno :)

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]

Kefir
06-11-2008, 13:08
On 11 Cze, 14:53, Ekim <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
> On 11 Cze, 14:49, Kefir <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
>
>
>
> > On 10 Cze, 13:05, Ekim <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
>
> > > Ja używam Zephyrka (ale 550 '91) na co dzień po mieście.
> > > 4 gary, 50 koników do jazdy po mieście mi zupełnie wystarcza, hamulce
> > > bardzo przyzwoite.
> > > Ale tego motocykla nie kupuje się dla tego wszystkiego, ale dla jego
> > > wyglądu.
> > > Przecież to protoplasta Nakedów. Jest po prostu Stylowy.
>
> > Kuczu wie o czym mowi, Ty histeryzujesz. Zephyr... Twoj, dlatego
> > najlepszy i jedyny w swoim rodzaju, rajt?

> Raczej, jedyny w swoim rodzaju dlatego mój. Wybór był przemyślany.I
> nie próbuję tutaj narzucać swojego poglądu tylko się nim dzielić.
> Jeśli kogoś tym uraziłem to sorki.

Luz, kolego. Dzielac sie uszanuj rzeczowe opinie. Ciesz sie swoja
padaka i niech Ci dobrze sluzy. Dlugo jezdzisz?

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& czarne majty ST 955

Ekim
06-11-2008, 13:21
> Luz, kolego. Dzielac sie uszanuj rzeczowe opinie. Ciesz sie swoja
> padaka i niech Ci dobrze sluzy. Dlugo jezdzisz?

I tu pewnie pojedziecie po mnie już totalnie - 2 sezon.

A co do reszty umówmy się tak. W temacie zatytułowanym "KAWASAKI
ZEPHYR" pozwoliłem sobie na chwilę zapomnienia i przecholowałem z
protoplastą, za co przepraszam.
Po prostu chciałem wyrazić swoją opinię na temat motocykla który mi
się podoba.

PEACE ?

Pozdrawiam ciepło,
Ekim

Ekim
06-11-2008, 13:25
> Luz, kolego. Dzielac sie uszanuj rzeczowe opinie. Ciesz sie swoja
> padaka i niech Ci dobrze sluzy. Dlugo jezdzisz?

I tu pewnie pojedziecie po mnie już totalnie - 2 sezon.

A co do reszty umówmy się tak. W temacie zatytułowanym "KAWASAKI
ZEPHYR" pozwoliłem sobie na chwilę zapomnienia i przecholowałem z
protoplastą, za co przepraszam.
Po prostu chciałem wyrazić swoją opinię na temat motocykla który mi
się podoba.

PEACE ?

Pozdrawiam ciepło,
Ekim

kocyk
06-11-2008, 13:48
Kuczu napisał(a):
> Ekim pisze:
>> Szkoda czasu na takie dogadywanie Wielmożny Panie Kuczu.
>
> To nie dogadywanie. To czyste fakty.
> A dorabianie teorii do posiadanego motocykla to inna bajka.

Jak ci z harlejami, nie? I ci od kawasaki.
K.14.

KJ Siła Słów
06-11-2008, 18:20
Kuczu pisze:

> Jedz na zlot do Sturgis i wykrzycz to glosno :)


A mysle ze spoko da rade nawet po angielsku.

Sturgis to taki podtatusialy festyn, ze musialbys nasikac MC na barwy
zeby sie cos zlego stalo.

KJ

Don Pedro
06-12-2008, 06:20
Ekim pisze:
>> Jaki protoplasta ? Protoplasta to byla seria Z z lat 70. Zephyr jest
>> mocno wtorny.
> Czy ty musisz się do wszystkiego przy....dolić?
> Nie było takiej nazwy jak "naked" w latach 70, zatem nie masz podstaw
> do takich wypowiedzi tylko dlatego, że motóry z tamtych lat podchodzą
> pod ten styl. Wtedy to one się nazywały raczej Cafe Racer.

Zephyr wypłynął na fali nostalgii do starych nakedów, takich klasyków
jak CB750 four. Bynajmniej nie jest protoplastą, a wręcz jednym z
ostatnich klasyków. Cafe racery to zupełnie inna bajka i w Kawasaki
reprezentował je W650.

> Z drugiej strony trochę przecholowałem z tym "protoplastą" bo
> wcześniej była Honda NT650, ale Zephyr jednak miał w sobie coś
> więcej... moim zdaniem.

NT650 to jest współczesny naked i z klasyką nie ma nic wspólnego (poza
brakiem owiewki).

pozdr
DP
TL-S

Kuczu
06-12-2008, 07:04
Don Pedro pisze:

> Cafe racery to zupełnie inna bajka i w Kawasaki reprezentował je W650.

Jak sobie przebudujesz W650 na CafeRacera to bedzie CafeRacer. A tak to
tylko Twin w stylu Retro, nawiazujacy stylem i charakterem do
klasycznych anglikow. To samo jest z Estrella, Triumphem Bonneville i
innymi neoklasykami.

Tak naprawde to chyba jedynymi znanymi mi fabrycznymi CafeRacerami byl
Harley XLCR i oczywiscie aktualny Triumph Thruxton. Chyba ze ktos zna
jeszcze inne przypadeczki.

BTW. Dziwie sie ze na fali mody retro Yamasza do dzisiaj nie wypuscila
nowej wersji XS650.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]

de Fresz
06-12-2008, 07:29
On 2008-06-12 09:04:23 +0200, Kuczu <[Only registered and activated users can see links]> said:

> Tak naprawde to chyba jedynymi znanymi mi fabrycznymi CafeRacerami byl
> Harley XLCR i oczywiscie aktualny Triumph Thruxton. Chyba ze ktos zna
> jeszcze inne przypadeczki.

Stukati jeszcze.

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Eskimos
06-12-2008, 08:19
On Wed, 11 Jun 2008 14:22:50 +0200, [Only registered and activated users can see links] wrote:


>Ale ja nie o tym chcialem, wiecie moze jak sa dlawione zefirki 550? :)

Metalowymi, wyjmowanymi kryzami w kroccach ssacych.

Darz bór,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Poznań

newrom@spamcom.com
06-12-2008, 08:22
On Thu, 12 Jun 2008 10:19:39 +0200, Eskimos <[Only registered and activated users can see links]>
wrote:

>Metalowymi, wyjmowanymi kryzami w kroccach ssacych.

Yhy :)
Dzieki za informacje :)

Pozdrawiam
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!

Don Pedro
06-12-2008, 09:26
Kuczu pisze:
> Tak naprawde to chyba jedynymi znanymi mi fabrycznymi CafeRacerami byl
> Harley XLCR i oczywiscie aktualny Triumph Thruxton. Chyba ze ktos zna
> jeszcze inne przypadeczki.

A Hąda XBR500 i Yamaha SRX600? NO i ewentualnie seria Gutków V11, np.
wersja Scura.

pozdr
DP
TL-S

Kuczu
06-12-2008, 13:18
de Fresz pisze:

> Stukati jeszcze.

Ktore ?

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]

Kuczu
06-12-2008, 13:22
Don Pedro pisze:

> A Hąda XBR500 i Yamaha SRX600?

Zwykle single do jazdy na codzien. A ze ludzie je przerabiaja na
CafeRacery to inna bajka.

> NO i ewentualnie seria Gutków V11, np. wersja Scura.

A tam gadasz. Za duze, za ciezkie, zbyt ugladzone.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]

de Fresz
06-12-2008, 13:23
On 2008-06-12 15:18:55 +0200, Kuczu <[Only registered and activated users can see links]> said:

>> Stukati jeszcze.
>
> Ktore ?

To:

[Only registered and activated users can see links]

Mniam

mniam.

--
Pozdrawiam
de Fresz

Kuczu
06-12-2008, 13:29
de Fresz pisze:
> On 2008-06-12 15:18:55 +0200, Kuczu <[Only registered and activated users can see links]> said:
>
>>> Stukati jeszcze.
>>
>> Ktore ?
>
> To:
>
> [Only registered and activated users can see links]
>
>
> Mniam
> mniam.
>

Fakt, jest niezle :)
Wobec tego dopisujemy do listy seryjnych CR:
Sport 1000S i Biposto

W sumie to i Voxan sie zalapuje ze swoim Cafe Racer 05.

ttp://[Only registered and activated users can see links]

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]