View Full Version : Prośba o opinię o cbr 1100 xx (foty)
Lisciasty
05-14-2008, 08:48
Witam!
Kuzyn napalił się na tego xx-a jak szczerbaty na suchary,
a że mieszka 600 km ode mnie więc sam nie mogę pomacać
padaki, mam za to zdjęcia sprzęta.
Krótko :
przywieziony z Anglii, rocznik '99 rejestrowany w 2000,
przebieg 19 tys mil, wtrysk.
Zdjęcia są tutaj, jakby ktoś miał ochotę zerknąć i skomentować:
[Only registered and activated users can see links]
Swoje przemyślenia mam ale na razie nie piszę żeby nie sugerować ;)
Pozdrawiam
Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
--
Kawidlo GPZ 550 '82
Tygrys '05
Użytkownik "Lisciasty" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w wiadomości
news:[Only registered and activated users can see links]...
>Witam!
6!
Moim zdaniem ten "tankpad" jakiś, taki dziwny... Może ma jakąś wżerkę na
zbiorniku? Nie wiem. I czy przypadkiem pług z przodu na dole z prawej strony
nie jest pęknięty?
>Pozdrawiam
>Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
>--
>Kawidlo GPZ 550 '82
>Tygrys '05
Pozdro
Smółek
Niebieska Dywersja - sprzedana
Witaj.
Na wstepie napisze, ze fachowcem nie jestem.
Jak dla mnie to moto jest lakierowane, bo wszystkie plastiki sa czysciutkie, a
reszta moto niezbyt. Tarcze ham., a szczegolnie lewa z przodka zle/nierowno
hamuje(pozostale tez nieciekawe), dodatkowo jak na taki przebieg sa mocno
zjechane. Spasowanie zegarow tez daje do myslenia. Moze sie czepiam, ale nie
widzialem takich szczelin w innych XX.
Dodatkowo, czy to jakas korozja na wahaczu(zdiecie od spodu lancucha).
Ogolnie jak dla mnie, moto jest z wiekszym przebiegiem niz te 19tys mil, bylo
lakierowane i po roznych przygodach, dodatkowo zaniedbane-chlodnica itp. Z tak
zapchana chlodnica to o dobrym chlodzeniu mozna zapomniec. Polki tez wygladaja
tak jakby moto wszystkie lata stalo caly rok na dworku.
Polecam podjechac do jakiegos znajomego serwisu, bo jak cena jest ok to moze
warto, choc ja bym sie po samych fotkach nie zdecydowal.
Pozdro
Koczis
FZS600Fazer
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: [Only registered and activated users can see links]
Powitac!
Koczis pisze:
> Witaj.
>
> Na wstepie napisze, ze fachowcem nie jestem.
> Jak dla mnie to moto jest lakierowane, bo wszystkie plastiki sa czysciutkie, a
> reszta moto niezbyt.
Moto na moje oko ma wiecej niz 19 tys mil i z tego co widze niejedna
tutejsza zime przelatalo. Lakier wg mnie tez jest nowy bo nie ma sily
utrzymac w takim stanie pluga pod silnikiem nawet podczas 19 tys mil.
Sie nie da i nie wierzcie w super stan tutejszych drog i ulic:)
> Dodatkowo, czy to jakas korozja na wahaczu(zdiecie od spodu lancucha).
> Ogolnie jak dla mnie, moto jest z wiekszym przebiegiem niz te 19tys mil, bylo
> lakierowane i po roznych przygodach, dodatkowo zaniedbane-chlodnica itp. Z tak
> zapchana chlodnica to o dobrym chlodzeniu mozna zapomniec. Polki tez wygladaja
> tak jakby moto wszystkie lata stalo caly rok na dworku.
Tak jak mowilem wyzej: zima i to co tutaj leja na drogi zezre kazde
moto, stad czesto pojawiaja sie w ogoloszeniach notatki w stylu "...dry
miles only". Angole dobrze wiedza ze motocykl kupuje sie glownie oczami:)
Mam tez wrazenie ze przedni blotnik nie trzyma osi wraz z przednim
kolem (sciaga go w prawo) ale to moze byc wina aparatu i uzytej ogniskowej.
Tyle mojego.
--
Qlfon, Bournemouth, UK
słucha:
Peter Gabriel - Only Us,
6
Jak dla mnie to brak tej gąbki wygłuszającej wewnątrz owiewek (widać od
przodu) i wypełnienie między owiewką a ramą powinno być czarne (tak jak
między owiewką a zbiornikiem) a nie niebieskie, wniosek: lakierowany.
Przedni błotnik lakierowany (widać od spodu) i nie bardzo spasowany z kołem.
Nie podoba mi się ta jedynka w przebiegu (powinna stać prosto a nie lekko do
góry).
Lewe lusterko bez numeru na dole. Zdaje mi się albo prawa naklejka na
owiewce z przodu CBR XX jest troszkę nierówno.Skorodowany tłumik od dołu.
Nie mogę się dopatrzeć czy prawy podnóżek pasażera (ten z trochę
powgniatanym tłumikiem) a konkretnie mocowanie tłumika nie było spawane czy
tylko tak zużyte od siuwaksu na jezdni (chyba żre aluminium) bo i wahacz
ruszony od dołu.
To tyle może ktoś jeszcze coś zobaczy.
--
Marek
TypXX
"Lisciasty" <[Only registered and activated users can see links]> wrote in message
news:[Only registered and activated users can see links]...
>Witam!
>Swoje przemyślenia mam ale na razie nie piszę żeby nie sugerować ;)
witam,
nie wypowiem sie co do malowania,
ale,
tarcze to napewno nie maja 19 tys mil - ale grubo wiecej. -- moje moto ma
36 tys i tarcze w lepszym stanie
no i gumy na podnozkach tez o niebo lepiej powinny wyglac przy tym
przebiegu.
ogolnie to widac ze moto latalo caly rok bez przerwy (wszechobecna rdza), a
sicema ze ma 19tys to wg mnie sciema ktora powinna wzmoc czujnosc
pozdrawiam
Kocur57
GSX 750 Inazuma - angielska ;)
Lisciasty
05-16-2008, 20:56
On 15 Maj, 01:12, "Kocur57" <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
> ogolnie to widac ze moto latalo caly rok bez przerwy (wszechobecna rdza), a
> sicema ze ma 19tys to wg mnie sciema ktora powinna wzmoc czujnosc
Dzięki Wam za opinie, potwierdzają tylko moje spostrzeżenia.
Generalnie, poza lakierem, mój xx przy przebiegu 75 kkm wyglądał o
niebo lepiej
niż ten właśnie egzemplarz. Ale chciałem się upewnić, żeby niebyło
że tylko ja marudzę i odradzam kuzynowi ;)
Pozdrawiam
Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
--
Kawidlo GPZ 550 '82
Tygrys '05
inż. Mamoń
05-18-2008, 13:29
***Czesc
Lisciasty wrote:
> Witam!
>
> Krótko :
> przywieziony z Anglii, rocznik '99 rejestrowany w 2000,
> przebieg 19 tys mil, wtrysk.
>
> Zdjęcia są tutaj, jakby ktoś miał ochotę zerknąć i skomentować:
>
> [Only registered and activated users can see links]
>
***1. Czasza ma inny odcien niz reszta plastikow
2. Barkuje jednej naklejki na blotniku, a ta co jest jakos tak malo
oryginalnie wyglada
3. Tarcze, gumy na podnozkach, chlodnica, wymieniona guma na dzwigni zm.
biegow, pokrycie kanapy, kolektory - ciekawe przez ile trzeba pomnozyc te 19
kmil?
4. Oryginalne (??) naklejki na zbiorniku
5. Trzeba by zrzucic boki i zobaczyc jak wygladaja miejsca mocowania boczkow
do ramy - tam sie lubi wgniatac i pekac przy glebie
6. Boki nierowno schodza sie z czasza, duze szpary pomiedzy zegarami a
wypelnieniem, krzywawe wypelnienia pomiedzy bokami a rama
Reszte juz napisali koledzy
--
--
Pozdro
Mamoń
[Only registered and activated users can see links]
ex-B6N; ex-FJ1200; ex-Tramwaj-Sport
Lisciasty
05-18-2008, 19:45
On 18 Maj, 15:29, "inż. Mamoń" <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
> Reszte juz napisali koledzy
No i niestety kuzynek napalił się na tego sztrucla i kupił za 10 tysi
(stargowane z 13 tysi) tak więc to naprawdę była klepana padaka
skoro handlarz taki upust zaakceptował...
Niestety nie miałem na to wpływu ze względu na odległość,
teraz szykuję się na pierwsze telefony z marudzeniem
że coś padło ;)
Pozdrawiam
Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
--
Kawidlo GPZ 550 '82
Tygrys '05
Lisciasty pisze:
> Niestety nie miałem na to wpływu ze względu na odległość,
> teraz szykuję się na pierwsze telefony z marudzeniem
> że coś padło ;)
albo ze własnie odpadło a z tym moze byc gorzej. Obym nie wykrakał...
Ludzie to lubią złudzenia i topienie kasy. A mogł przepić :)
--
Arni Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX - małżowiny
vBulletin v3.8.11, Copyright ©2000-2023, Jelsoft Enterprises Ltd.