PDA

View Full Version : Serwis Harley


Żbiczek
05-12-2008, 12:48
Witam,
Czy ktoś może poleciś ( z ręką na sercu) dobry serwis (żetelny i
uczciwy) do Harleya?
Czy może orientuje się ktoś jakie są koszty eksploatacji?? (HD)
pozdrawiam i z góry dzięki.

Kuczu
05-12-2008, 12:51
Żbiczek pisze:
> Witam,
> Czy ktoś może poleciś ( z ręką na sercu) dobry serwis (żetelny i
> uczciwy) do Harleya?

Ale gdzie ? w Pcimiu czy Koluszkach ?

> Czy może orientuje się ktoś jakie są koszty eksploatacji?? (HD)

Takie jak w japoncach minus lancuszki rozrzadu, regulacja zaworow,
synchronizacja gaznikow.




--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]

gildor
05-12-2008, 13:03
Kuczu pisze:
> Żbiczek pisze:
>> Witam,
>> Czy ktoś może poleciś ( z ręką na sercu) dobry serwis (żetelny i
>> uczciwy) do Harleya?
>
> Ale gdzie ? w Pcimiu czy Koluszkach ?
>
>> Czy może orientuje się ktoś jakie są koszty eksploatacji?? (HD)
>
> Takie jak w japoncach minus lancuszki rozrzadu, regulacja zaworow,
> synchronizacja gaznikow.

dodatkowa usługa: wymagane własne klucze calowe ;P

- gildor

Kuczu
05-12-2008, 13:04
gildor pisze:

> dodatkowa usługa: wymagane własne klucze calowe ;P

Komplet imbusow calowych w Castoramie 22 pln :)

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]

Żbiczek
05-12-2008, 13:08
On 12 Maj, 15:04, Kuczu <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
> gildor pisze:
>
> > dodatkowa usługa: wymagane własne klucze calowe ;P
>
> Komplet imbusow calowych w Castoramie 22 pln :)
>
> --
> Kuczu
> LOUD PIPES SAVE LIVES !!
> Harley Davidson FXR-C[Only registered and activated users can see links]

MAZOWIECKIE jesli chodzi o region

Kuczu
05-12-2008, 13:10
Żbiczek pisze:

> MAZOWIECKIE jesli chodzi o region

No to w samej Warszawie Liberator, w Zielonce Echilczuki, w Piasecznie
FreeRider. To specjalisci od HD.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]

gildor
05-12-2008, 13:11
Żbiczek pisze:

> MAZOWIECKIE jesli chodzi o region

lepiej podaj najbliższe większe miasto, bo z Mławy do Kozienic możesz
nie dojechać ;)

- gildor

Kuczu
05-12-2008, 13:17
gildor pisze:

> lepiej podaj najbliższe większe miasto, bo z Mławy do Kozienic możesz
> nie dojechać ;)

Eee tam. Przynajmniej nie peknie mu rama ani nie padnie panewka, jak to
bywa w Kawasraki :)

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]

gildor
05-12-2008, 13:20
Kuczu pisze:
> gildor pisze:
>
>> lepiej podaj najbliższe większe miasto, bo z Mławy do Kozienic możesz
>> nie dojechać ;)
>
> Eee tam. Przynajmniej nie peknie mu rama ani nie padnie panewka, jak to
> bywa w Kawasraki :)

ale może coś odpaść. coś ważnego.

- gildor

Kuczu
05-12-2008, 13:24
gildor pisze:

> ale może coś odpaść. coś ważnego.

Na przyklad ? Nie ma co odpadac :) Harley montuje tylko potrzebne
rzeczy, solidnie. I to co ma byc z metalu jest z metalu a nie z taniego
chinskiego plastiku :)

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]

Żbiczek
05-12-2008, 13:25
On 12 Maj, 15:20, gildor <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
> Kuczu pisze:
>
> > gildor pisze:
>
> >> lepiej podaj najbliższe większe miasto, bo z Mławy do Kozienic możesz
> >> nie dojechać ;)
>
> > Eee tam. Przynajmniej nie peknie mu rama ani nie padnie panewka, jak to
> > bywa w Kawasraki :)
>
> ale może coś odpaść. coś ważnego.
>
> - gildor

Panowie (i panie) prosze o piasnie na temat i rady.

gildor
05-12-2008, 13:26
Żbiczek pisze:
> On 12 Maj, 15:20, gildor <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
>> Kuczu pisze:
>>> gildor pisze:
>>>> lepiej podaj najbliższe większe miasto, bo z Mławy do Kozienic możesz
>>>> nie dojechać ;)
>>> Eee tam. Przynajmniej nie peknie mu rama ani nie padnie panewka, jak to
>>> bywa w Kawasraki :)
>> ale może coś odpaść. coś ważnego.
>
> Panowie (i panie) prosze o piasnie na temat i rady.

panie? do rad dojdziemy zaraz :)
a w temacie dostałeś już odpowiedź :)

- gildor

gildor
05-12-2008, 13:28
Kuczu pisze:
> gildor pisze:
>> ale może coś odpaść. coś ważnego.
>
> Na przyklad ? Nie ma co odpadac :) Harley montuje tylko potrzebne

ta, nie ma...

> rzeczy, solidnie. I to co ma byc z metalu jest z metalu a nie z taniego
> chinskiego plastiku :)

no no. Wy to się musicie strasznie podbudowywać, Panie Kuczyński, żeby
takie rzeczy najpierw pisać, a potem czytać. chyba sami w to nie
wierzycie. ale ok, dooobry harlej, dooobry, masz tu kolejny literek
oleju do dolania.

- gildor

Kuczu
05-12-2008, 13:30
Żbiczek pisze:

> Panowie (i panie) prosze o piasnie na temat i rady.


Ale jakich porad oczekujesz ? Podalem Ci nazwy serwisow. Reszte zalatw
sam. I o jakie koszty eksploatacji Ci chodzi ? Nawet nie napisales o
jakim modelu HD mamy dyskutowac. Moj na przyklad pali od 6 do 10 litrow
a Sportstery schodza nawet ponizej 4. Co wiec mam Ci napisac ?




--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]

Kuczu
05-12-2008, 13:31
gildor pisze:

> no no. Wy to się musicie strasznie podbudowywać, Panie Kuczyński, żeby
> takie rzeczy najpierw pisać, a potem czytać. chyba sami w to nie
> wierzycie.

Wierzycie :)

> ale ok, dooobry harlej, dooobry, masz tu kolejny literek
> oleju do dolania.

Akurat przez ostatnie 1000 km nie musialem dolac ani kropelki :)
Gupioci Walczuk ?

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]

Kuczu
05-12-2008, 13:33
zarafiq pisze:

> A tego nie wiem, dlatego pytam. Dlaczego w HD nie trzeba
> synchronizować gaźników?

Moze dlatego ze jest albo jeden gaznik albo monowtrysk :)


--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]

gildor
05-12-2008, 13:35
Kuczu pisze:
> gildor pisze:
>> no no. Wy to się musicie strasznie podbudowywać, Panie Kuczyński, żeby
>> takie rzeczy najpierw pisać, a potem czytać. chyba sami w to nie
>> wierzycie.
>
> Wierzycie :)

no musicie. inaczej byście sprzedali

>> ale ok, dooobry harlej, dooobry, masz tu kolejny literek oleju do
>> dolania.
>
> Akurat przez ostatnie 1000 km nie musialem dolac ani kropelki :)

a przejechał on na kołach czy na lawecie?

> Gupioci Walczuk ?

aleszskont. ić juz pomalować podłogę we wzory HD ;P

- gildor

zarafiq
05-12-2008, 13:40
Kuczu napisal

> Takie jak w japoncach minus lancuszki rozrzadu,
bo są popychacze,

> regulacja zaworow,
bo się regulują same hydraulicznie,

> synchronizacja gaznikow.
A tego nie wiem, dlatego pytam. Dlaczego w HD nie trzeba
synchronizować gaźników?

Pozdrawiam,
zarafiq






--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> [Only registered and activated users can see links]

Kuczu
05-12-2008, 13:40
gildor pisze:

> a przejechał on na kołach czy na lawecie?

Na wlasnych kolach

>
> ić juz pomalować podłogę we wzory HD ;P


Na razie tylko sciany i meble :)


--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]

gildor
05-12-2008, 13:44
Kuczu pisze:
> gildor pisze:
>> a przejechał on na kołach czy na lawecie?
>
> Na wlasnych kolach

dzieś się zbiera, a jak puści... o staaaary. i tak nie pochwalisz się.

>> ić juz pomalować podłogę we wzory HD ;P
>
> Na razie tylko sciany i meble :)

jasne jasne.

dobra, dajmy spokój :)

- gildor

KJ Siła Słów
05-12-2008, 13:45
Kuczu wrote:

>
> Moze dlatego ze jest albo jeden gaznik albo monowtrysk :)

No to moze mozna wziasc 2 harleje i synchronizowac ze soba.

Jaktopochuj ?

Zeby rowno jechaly na paradzie na rozpoczecie sezonu.
:-)

KJ dagixar tribe colors

newrom@spamcom.com
05-12-2008, 13:52
On Mon, 12 May 2008 15:40:29 +0200, Kuczu <[Only registered and activated users can see links]>
wrote:

>Na wlasnych kolach

Jakiej marki byl sznurek na ktorym go ciagnal jakis samochod ?

Pozdr
newrom
PS. w sumie to chcialem tylko zapytac czy przelew przeszedl :)
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!

zarafiq
05-12-2008, 13:57
Kuczu, piszę przez scigacz.pl, a nie widzę tu Twojej odpowiedzi,
więc pytam sam siebie. Czemu reszta świata ma jeden gaźnik na
cylinder?

Pozdrawiam,
zarafiq

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> [Only registered and activated users can see links]

Kamil Nowak 'Amil'
05-12-2008, 14:17
zarafiq napisał(a):
> Czemu reszta świata ma jeden gaźnik na
> cylinder?

Poszli do przodu :) Jakies kilkadziesiat lat temu :)

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i dżapanis
Krakuf - Elyta Gróp

Marek Borowski
05-12-2008, 14:20
zarafiq wrote:
>
> Kuczu, piszę przez scigacz.pl, a nie widzę tu Twojej odpowiedzi,
> więc pytam sam siebie. Czemu reszta świata ma jeden gaźnik na
> cylinder?
>
Bo reszta swiata ma nie 50 a 200 KM z litra ?
Tak tylko sie zastanawiam :-).


Pozdr

Marek

ww
05-12-2008, 14:25
gildor pisze:

>
> dodatkowa usługa: wymagane własne klucze calowe ;P


Nie prawda, klucze metryczne pasują, np. 16 odkręca się korek do
zlewania oleju ze sprzęgła, wkrętaki metryczne również, jedynie co
należy dokupić to torxy.
Oleje i filtr oleju kupione w salonie firmowym HD są tańsze niż filtr
oleju (najtańszy no-name) i olej do hondy cb 500 kupione w sklepie
motoryzacyjnym czy na ebayu (nie licząc kosztu przesyłki).
Świece zapłonowe NGK są prawie połowę tańsze niż swiece NGK do cb
kupione w tym samym sklepie.
Nie znam jeszcze cen części zamiennych.
Pozdrawiam
W.W.

jtd
05-12-2008, 15:19
Dnia Mon, 12 May 2008 14:51:56 +0200, Kuczu napisał(a):

>> Witam,
>> Czy ktoś może poleciś ( z ręką na sercu) dobry serwis (żetelny i
>> uczciwy) do Harleya?
>
> Ale gdzie ? w Pcimiu czy Koluszkach ?

Głupie pytanie, przecież nie napisał gdzie.

--
SADOMASO

Monster
05-12-2008, 17:27
Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości
.. Moj na przyklad pali od 6 do 10 litrow
> a Sportstery schodza nawet ponizej 4. Co wiec mam Ci napisac ?

ta,nawet jest to zaraźliwe-pojezdziłem razem ze Sportstem i zuzycie paliwa
spadło o 1,5l :-)

Monster
BMW R1100S

Kuczu
05-13-2008, 06:02
ww pisze:

> Nie prawda, klucze metryczne pasują,

Owszem, ale jesli chcesz zrobic cos wiecej niz tylko wymienic olej to
juz trzeba miec calowe. Zwlaszcza imbusy lubia nie pasowac.

> np. 16 odkręca się korek do zlewania oleju ze sprzęgła, wkrętaki metryczne również, jedynie co
> należy dokupić to torxy.

Akurat torxy maja wlasna numeracje i nie ma metrycznych/calowych.

> Oleje i filtr oleju kupione w salonie firmowym HD są tańsze niż filtr
> oleju (najtańszy no-name) i olej do hondy cb 500 kupione w sklepie
> motoryzacyjnym czy na ebayu (nie licząc kosztu przesyłki).

To zalezy w jakim salonie HD kupujesz. Ja w jednym placilem 40 pln za
litr oleju a w innym 25.

> Świece zapłonowe NGK są prawie połowę tańsze niż swiece NGK do cb
> kupione w tym samym sklepie.

Harleyem na NGK ? Bez sensu. Nie ma jak swieczki OEM, zadna inna w
podobnej cenie nie wytrzyma tyle co oryginal.

> Nie znam jeszcze cen części zamiennych.

Ja znam. W zaleznosci od producenta/dystrybutora/katalogu ceny nowych
czesci odpowiadaja 20%-50% cen podobnych czesci do japonczykow. Przy
czym czesto zamienniki renomowanych firm sa lepsze i tansze niz OEM HD.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]

Kuczu
05-13-2008, 06:07
Marek Borowski pisze:

> Bo reszta swiata ma nie 50 a 200 KM z litra ?

Ale po co w takim motocyklu milion koni ? Ja mam jakies 70-75 i to
wystarcza. Moc daje predkosc a tym i tak nie da rady jechac przez
dluzszy czas wiecej niz 130 kmh. Tu liczy sie moment a tego jest
baaaardzo duzo.

Co ciekawe ostatnio dla porownania pojezdzilem sobie VS1400 ktory
papierowo ma nawet ciut wiekszy moment. No i zonk. Intruder ma mula :)
Mi zdarza sie czasami ruszac niechcacy z 2 biegu, roznica prawie
nieodczuwalna. Ostatnio testowalismy ruszanie z trojki, tez daje
spokojnie rade, tak w moim Evo jak i w kumpla TC. 5 bieg zapina sie przy
40-50 kmh i zapomina sie o skrzyni biegow na dlugo. Wyprzedzanie bez
redukcji to norma i niewazne czy sie jedzie 80 czy 110 kmh.

Koles na Thunderace tez wymiekl ze mna na swiatlach :)


--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]

Drutek
05-13-2008, 15:53
Kuczu pisze:
>

5 bieg zapina sie przy
> 40-50 kmh i zapomina sie o skrzyni biegow na dlugo.

No Panie nie tylko Jego Wysokość Harley to potrafi :)

Wyprzedzanie bez
> redukcji to norma i niewazne czy sie jedzie 80 czy 110 kmh.

Przyznam, XB12 ma wixe, to fakt.
>
> Koles na Thunderace tez wymiekl ze mna na swiatlach :)

No tego bych sie po Panu nie spodziewał. Haha :)

DR


--
1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr;
Złoty Felkowski Braincap'07

Kuczu
05-14-2008, 05:35
Drutek pisze:

> No Panie nie tylko Jego Wysokość Harley to potrafi :)

Wiem, Buell tez :)

> Przyznam, XB12 ma wixe, to fakt.

Bo to prawdziwy motocykl a nie jakas japonska popierdolka :)


>
> No tego bych sie po Panu nie spodziewał. Haha :)
>

No widzisz Dareczku jak latwo Cie zadziwic ?


--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]

Andrzej Luczak
05-14-2008, 13:02
Kuczu pisze:

> Bo to prawdziwy motocykl a nie jakas japonska popierdolka :)

Zakladam ze piszesz to powaznie, bo w wielu watkach podobne zwroty
czytam. Pamietam rzeczowe wypowiedzi o wielu motocyklach, ktore
przewinely sie przez Twoje rece. Obecnie z zapalem neofity wychwalasz
HD, deprecjonujesz inne sprzety. Nie dziwilbym sie nastolatkowi ale...
Nie mam nic do HD, firma jak kazda inna, produkuje motocykle z zaletami
i wadami. Chetnie przeczytam informacje z pierwszej reki o tych
pierwszych, jesli napiszesz cos o wadach tym beda cenniejsze.
Mowiac filmowym jezykiem "wysmiewajac sie z japonii wysmiewasz sie z
kawalka siebie" ;-)

--
AL XTZ750 LC4

Tytus z Fabryki
05-14-2008, 13:20
Siemka

***Użytkownik "Andrzej Luczak" Nie mam nic do HD, firma jak kazda inna,
produkuje motocykle z zaletami i wadami. Chetnie przeczytam informacje z
pierwszej reki o tych pierwszych,

Ja tez ja tez, nie ma to jak dobra fantastyka zwlaszcza naukowa :D

Tytus

Kuczu
05-15-2008, 07:18
Andrzej Luczak pisze:

> Zakladam ze piszesz to powaznie,

Twoj czytnik nie wyswietla emotikonow ? Wyluzuj chlopie bo Ci zylka peknie.

> bo w wielu watkach podobne zwroty
> czytam. Pamietam rzeczowe wypowiedzi o wielu motocyklach, ktore
> przewinely sie przez Twoje rece. Obecnie z zapalem neofity wychwalasz
> HD, deprecjonujesz inne sprzety.

Nie deprecjonuje japonczykow, w sumie przez moje rece przewinelo sie ich
kilkadziesiat. Wkurwia mnie tylko gdy czytam wypowiedzi typu: harley to
zlom z legenda, na tym nie da sie jezdzic, to nie skreca itp.
HD to normalny motocykl, wszystkie urban legends pochodza od ludzi
ktorzy na takim motocyklu nigdy nie jezdzili, widzieli kiedys stare WLA
robione na choppery na czesciach od malucha lub slyszeli opowiesci a w
domowym zaciszu lizali plakat z Harleyem.
Moj ma 21 lat, pali na dotyk, jedzi tam gdzie chce i nie ma wiecej
usterek niz przecietny japoniec w tym wieku.


Nie dziwilbym sie nastolatkowi ale...

Alez ja mam ciagle 19 lat.

> Nie mam nic do HD, firma jak kazda inna, produkuje motocykle z zaletami
> i wadami. Chetnie przeczytam informacje z pierwszej reki o tych
> pierwszych, jesli napiszesz cos o wadach tym beda cenniejsze.

Zalety ? Prosze:

1. silnik - Evo i TC-A bo takie mam w garazu - zajebisty moment i
elastycznosc, mimo wibracji (ja lubie) bardzo fajna kultura pracy,
prostota budowy jest tu zaleta a nie wada.
2. koszty eksploatacji - mimo stosunkowo wysokiej ceny zakupu utrzymanie
jest bajecznie tanie w porownaniu do japonczykow. Tanich zamiennikow i
uzywek jest mnostwo, ceny czesto wrecz smieszne. Najprostszy przyklad :
linka licznika do Intrudera - 17 euro, do HD - 10. Obie z zamiennikow, z
tym ze zamiennik do VS pasowal tak sobie a do HD idealnie.
3. Wykonanie - naprawde swietna jakosc chromow, to co powinno byc
metalowe, jest metalowe a nie z plastiku udajacego chrom. Reszta tez
wysokiej jakosci zwlaszcza w porownaniu np. do Intruderow czy WildStarow.
4. dzwiek i wyglad - wystarczy zadac sobie pytanie czemu japonczycy
kopiuja Harleya a nie odwrotnie.
5. Prowadzenie - to naprawde jedzie jak po sznurku. Jezdzilem jednego
dnia RoadKingiem i WildStarem, niby porownywalne motocykle. Yamaha jest
mniej zwrotna i poreczna, walila mi sie w zakrety, RoadKing nie. W ogole
sprawia wrazenie lzejszego i zwinniejszego. Hd ma bardzo nisko srodek
ciezkosci i swietnie sie go sklada w zakrety. W zyciu nie sadzilem ze az
takie pochyly sa mozliwe w takim wielkim klamocie.
6. Ergonomia - masa akcesoryjnych siedzen, kierownic itp. W sumie kazdy
moze dopasowac motocykl pod siebie. Kumpel w Dyna WideGlide przetestowal
3 rozne kanapy az dobral ta idealna. Nie musze wspominac ze kazde z
siedzen kosztowalo grosze w porownaniu z tymi do japoncow ? Zreszta
pozostale i tak sprzedal od reki :) W ogole po 15 minutach jazdy na
kazdym modelu czuje sie jak u siebie w domu. Przyzwyczajenia wymaga
obsluga kierunkow ale to akurat jest rozwiazanie chyba bardzie
intuicyjne od tego w japoncach - lewym kciukiem w lewo, prawym w prawo.
W nowszych modelach wylaczaja sie same a nacisniecie obu naraz wlacza
awaryjki.
7. Tuning - jesli ktos mi pokaze japonski motocykl klasy HD w ktorym
latwiej i taniej przeprowadzic powazne modyfikacje silnika, zasilania,
podwozia i hamulcow to ma u mnie flache Jacka Danielsa. I nie pisac mi
tu ze sie tuninguje bo trzeba. Naprawde nie trzeba. Juz seryjne
motocykle zapierdalaja az milo i czasem strach. Zreszta wielu tez
grzebie w japoncach... No i ta zamiennosc czesci pomiedzy modelami i
rocznikami. Swietna sprawa.

Wady:

1. hamulce - rzeczywiscie sa slabe, zwlaszcza przedni. Z dwiema tarczami
w RoadKingu jest juz lepiej. Tylny zyleta, trzeba nauczyc sie nim
hamowac jako glownym i po problemie.
2. Cena - ja wiem ze japonczyki sa tansze ale glownie z racji szybkiej
utraty wartosci.
3. znikanie oszczednosci - kto zacznie cos modyfikowac, dokupywac ten
juz z tego sie nie wyleczy. To zaczyna byc obsesja :) A to inny korek do
zbiornika, a to chromowany uchwyt tego czy tamtego. Massakra.

Ktos moze powiedziec ze silnik ma stara konstrukcje itp. Tyle ze kilka
lat temu sami japonczycy nawrocili sie na ta technike i zaczeli stosowac
popychaczowy rozrzad, centralny gaznik itp.
Ja naprawde wiecej wad nie stwierdzilem i kombinowalem dlugo co by tu
jeszcze dopisac. Oczywiscie nalezy powyzsze porownywac wylacznie z
motocyklami podobnej klasy - WildStar, Vulcan, VTX, Intruder/Marauder.
Na przecinaki HD ma Buella. Na M1800R ma V-Roda. Ten ostatni zreszta nie
przypadl mi zbytnio do gustu. Mam nawet jednego V-Roda na sprzedaz gdyby
ktos chcial.
Sporciakiem jezdzilem raz i sie nie wypowiadam.



> Mowiac filmowym jezykiem "wysmiewajac sie z japonii wysmiewasz sie z
> kawalka siebie" ;-)

Tyle ze ja mam to w dupie :)

Od zawsze marzylem o takim motocyklu, japonce byly bo tylko na nie bylo
mnie stac, zreszta jeszcze w czasach gdy japonczyki na zlotach stanowily
20% uczestnikow. Stalo sie tak ze kupilem w koncu swoje marzenie i mam w
dupie co kto o tym mysli.


--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]

newrom@spamcom.com
05-15-2008, 07:21
On Thu, 15 May 2008 09:18:15 +0200, Kuczu <[Only registered and activated users can see links]>
wrote:


>Stalo sie tak ze kupilem w koncu swoje marzenie i mam w
>dupie co kto o tym mysli.

Trza bylo od tego zaczac to bym nie musial czytac reszty ;P

Pozdr
newrom i marzenie w garazu :-D
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!

gildor
05-15-2008, 07:37
Kuczu pisze:
> Wkurwia mnie tylko gdy czytam wypowiedzi typu: harley to
> zlom z legenda, na tym nie da sie jezdzic, to nie skreca itp.

wkurwia? a ja myślałem, że lubisz się droczyć ;P

> Zalety ? Prosze: [...]
> Wady: [...]

o kurwa. w życiu nie przeczytałem tak długiego posta o charleju ;)
no no

- gildor

Kuczu
05-15-2008, 07:44
Kuczu pisze:

> 1. silnik - Evo i TC-A bo takie mam w garazu - zajebisty moment i
> elastycznosc, mimo wibracji (ja lubie) bardzo fajna kultura pracy,

Zapomnialem dodac: W silnikach TC-B wystepuja balancery. Silnik
przykrecony na sztywno i wibracje niemal nie wystepuja. Ostatnio
bujnalem sie Softailem Deuce z silnikiem Screamin Eagle i stwierdzilem
ze to wibruje jak zwykly japoniec V2. Ani wiecej ani mniej. Jak dla mnie
to zabili ducha V-Twina Harleya :)

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]

de Fresz
05-15-2008, 08:37
On 2008-05-15 09:21:28 +0200, [Only registered and activated users can see links] said:

> newrom i marzenie w garazu :-D

W koncu dorwales ten plakat Pameli? ;-)

A moze sie jednak pochwalisz?

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Kuczu
05-15-2008, 08:39
de Fresz pisze:

> W koncu dorwales ten plakat Pameli? ;-)

Przyszla gumowa lala z amerykanskiego ebaya, czekoladowa. Ale wstydzi
sie ja przyniesc do chaty to trzyma w garazu.


--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]

newrom@spamcom.com
05-15-2008, 08:44
On Thu, 15 May 2008 10:39:40 +0200, Kuczu <[Only registered and activated users can see links]>
wrote:

>Przyszla gumowa lala z amerykanskiego ebaya, czekoladowa.

Miała być nieużywana, a Ty jom lizałeś?!

Pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!

newrom@spamcom.com
05-15-2008, 08:45
On Thu, 15 May 2008 10:37:42 +0200, de Fresz <[Only registered and activated users can see links]>
wrote:

>W koncu dorwales ten plakat Pameli? ;-)

TAK! jak biegnie, Biegnie, BIEGNIE!

>A moze sie jednak pochwalisz?

niema czym, nie ma milona koni, nie jezdzi czysta, do tego czoper itd

Pozdr
newrom
--
RD07 & DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!

de Fresz
05-15-2008, 08:52
On 2008-05-15 10:45:14 +0200, [Only registered and activated users can see links] said:

> niema czym, nie ma milona koni, nie jezdzi czysta, do tego czoper itd

Ale bocznych kolek tez nie ma, nie? No to czego sie gupia wstydzisz?
;-)


> RD07 & DT 125

Ueeee, a juz myslalem ze jednak kolejna bielizna... ;-)
Gratsy!


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

gildor
05-15-2008, 08:53
[Only registered and activated users can see links] pisze:

RD07

no i sie pochwalił

- gildor

Kamil Nowak 'Amil'
05-15-2008, 08:56
gildor napisał(a):
> RD07

to ten robocik z gwiezdnych wojen???

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i dĹźapanis
Krakuf - Elyta GrĂłp

newrom@spamcom.com
05-15-2008, 08:58
On Thu, 15 May 2008 10:52:55 +0200, de Fresz <[Only registered and activated users can see links]>
wrote:

>Ale bocznych kolek tez nie ma, nie? No to czego sie gupia wstydzisz?
>;-)

jak kiedys zobaczysz malowanie tego pojazdu to sie przestaniesz gupio
pytac ;P

>Ueeee, a juz myslalem ze jednak kolejna bielizna... ;-)

Nie stac mnie bylo na tygryska :(

>Gratsy!

fenkju

Pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!

gildor
05-15-2008, 09:03
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
> gildor napisał(a):
>> RD07
>
> to ten robocik z gwiezdnych wojen???

chyba nie. tamten miał podobnie wyglądowo. R2D2
widać inny rocznik.
chyba Ĺźe to ten:
[Only registered and activated users can see links]
taka nowoczesna wersja, ale, jak ustaliliśmy, mogłby jeszcze po piwo do
lodówki ganiać

- gildor

de Fresz
05-15-2008, 09:19
On 2008-05-15 10:58:23 +0200, [Only registered and activated users can see links] said:

>> Ale bocznych kolek tez nie ma, nie? No to czego sie gupia wstydzisz?
>> ;-)
>
> jak kiedys zobaczysz malowanie tego pojazdu to sie przestaniesz gupio
> pytac ;P

Rurzowa?


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

zbigi
05-15-2008, 09:19
[Only registered and activated users can see links] napisał(a):
> On Thu, 15 May 2008 10:52:55 +0200, de Fresz <[Only registered and activated users can see links]>
> wrote:
>>Ale bocznych kolek tez nie ma, nie? No to czego sie gupia wstydzisz?
>
> jak kiedys zobaczysz malowanie tego pojazdu to sie przestaniesz gupio
> pytac ;P

Znaczy... Tradycyjnie, jakies arcydzielo malarstwa ludowego? ;)

--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy JanĂłw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

newrom@spamcom.com
05-15-2008, 09:28
On Thu, 15 May 2008 11:19:10 +0200, de Fresz <[Only registered and activated users can see links]>
wrote:

>Rurzowa?

czy ja wygladam jakbym jezdzil pijadzio ?

Pozdr
newrom
PS. Zbys za tydzien sam zobaczysz :)
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!