View Full Version : jakies cos do podrozowania
Hej
szukam pomyslu na fajny motocykl do podrozy w dwie osoby,
nie za maly i nie za ciezki,
do jezdzenia w kazdym terenie, bez zawrotnyc predkosci
dobry do "napawiania mlotkiem u zenka w stodole"
tak by mozna bylo bez strachu o awarie i ewentulne mozliwosci naprawy
jechac np. do Armenii.
Macie jakies pomysly?
Africa, BMW f650, co jeszcze?
--
Pali
r1
Pali napisał(a):
> szukam pomyslu na fajny motocykl do podrozy w dwie osoby,
> nie za maly i nie za ciezki,
> do jezdzenia w kazdym terenie, bez zawrotnyc predkosci
> dobry do "napawiania mlotkiem u zenka w stodole"
> tak by mozna bylo bez strachu o awarie i ewentulne mozliwosci naprawy
> jechac np. do Armenii.
> Macie jakies pomysly?
> Africa, BMW f650, co jeszcze?
Chyba Afryka bylaby najlepszym kompromisem. Odpowiednikiem u Yamahy
bedzie SuperTerefere - przy waszych gabarytach ciut krotsza kanapa nie
powinna stanowic problemu, acz lepiej sie przysiasc. Najlepiej to
pozyczyc od Tyfusa na weekend zostawiajac w zastaw eruan ;)
--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)
zbigi napisał(a):
> Pali napisał(a):
>> szukam pomyslu na fajny motocykl do podrozy w dwie osoby,
>> nie za maly i nie za ciezki,
>> do jezdzenia w kazdym terenie, bez zawrotnyc predkosci
>> dobry do "napawiania mlotkiem u zenka w stodole"
>> tak by mozna bylo bez strachu o awarie i ewentulne mozliwosci naprawy
>> jechac np. do Armenii.
>> Macie jakies pomysly?
>> Africa, BMW f650, co jeszcze?
F650 odpada. Mul.
> Chyba Afryka bylaby najlepszym kompromisem. Odpowiednikiem u Yamahy
> bedzie SuperTerefere - przy waszych gabarytach ciut krotsza kanapa nie
> powinna stanowic problemu, acz lepiej sie przysiasc.
Przy naszych stanowila, jest ciasno. Ciasniej niz na pincet.
> Najlepiej to
> pozyczyc od Tyfusa na weekend zostawiajac w zastaw eruan ;)
Przez likent do armenii? Terefere, albo afrika? Chyba z zaglem:)
K.14.
Pali <[Only registered and activated users can see links]> napisał(a):
> Hej
>
> szukam pomyslu na fajny motocykl do podrozy w dwie osoby,
> nie za maly i nie za ciezki,
> do jezdzenia w kazdym terenie, bez zawrotnyc predkosci
> dobry do "napawiania mlotkiem u zenka w stodole"
> tak by mozna bylo bez strachu o awarie i ewentulne mozliwosci naprawy
> jechac np. do Armenii.
>
> Macie jakies pomysly?
> Africa, BMW f650, co jeszcze?
Yamaha XT660R albo XTZ600 Tenere (ta druga ma wiecej gadzetow i wiekszy
zbiornik paliwa, za to lepiej w stosunku do R-ki poprowadzone wydechy). Oba
motocykle maja proste, sprawdzone silniki i stalowe ramy. Na R-ce komfort
pasazera raczej wzgledny, chociaz konfiguracja podnozkow jest OK i sa
uchwyty do trzymania. Tenerka powinna byc wygodniejsza. Co wazne, oba
motocykle sa tansze w zakupie od BMK-i, no i mozesz kupic nowe w sklepie ;)
--
pozdr.,
primuss
XJ900 Diversion
Czerwona Inazuma 750 - sprzedana! :(
Virago 250
Dnia 06-05-2008 o 19:43:43 Pali <[Only registered and activated users can see links]> napisał(a):
> Hej
>
> szukam pomyslu na fajny motocykl do podrozy w dwie osoby,
> nie za maly i nie za ciezki,
> do jezdzenia w kazdym terenie, bez zawrotnyc predkosci
> dobry do "napawiania mlotkiem u zenka w stodole"
> tak by mozna bylo bez strachu o awarie i ewentulne mozliwosci naprawy
> jechac np. do Armenii.
>
> Macie jakies pomysly?
> Africa, BMW f650, co jeszcze?
DL się nie mieści w warunkach? Trochę słabiej z tym "napawiania mlotkiem u
zenka w stodole", ale reszta całkiem całkiem
--
____________________________________________
Terror | B12
GG: 52182 | mailto: [Only registered and activated users can see links]
Archiwum: [Only registered and activated users can see links] | FAQ: [Only registered and activated users can see links]
kocyk napisał(a):
> zbigi napisał(a):
> > Pali napisał(a):
> >> szukam pomyslu na fajny motocykl do podrozy w dwie osoby,
> >> nie za maly i nie za ciezki,[...]
> > Chyba Afryka bylaby najlepszym kompromisem. Odpowiednikiem u Yamahy
> > bedzie SuperTerefere - przy waszych gabarytach ciut krotsza kanapa nie
> > powinna stanowic problemu, acz lepiej sie przysiasc.
>
> Przy naszych stanowila, jest ciasno. Ciasniej niz na pincet.
>
Bo o ile Hydra jest rozmiaru kieszonkowego, to tys jest dragal w
porownaniu z Palim :P
> > Najlepiej to
> > pozyczyc od Tyfusa na weekend zostawiajac w zastaw eruan ;)
>
> Przez likent do armenii? Terefere, albo afrika? Chyba z zaglem:)
Do jakiej Armenii? Co najwyzej po Polszcze sie pokrecic celem
przetestowania na odcinku dluzszym anizeli standardowe krecenie sie
wokol komina :)
--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)
Pali <[Only registered and activated users can see links]> napisał(a):
> Hej
>
> szukam pomyslu na fajny motocykl do podrozy w dwie osoby,
> nie za maly i nie za ciezki,
> Macie jakies pomysly?
> Africa, BMW f650, co jeszcze?
Policz sobie ile wazycie i ile potrzebujecie wziac bagazu. Zastanow sie jakie
ma miec kolo z przodu. To Ci powinno zawezic obszar poszukiwania. Jesli ma sie
dac naprawiac to wszystkie beemki po 100GS odpadaja. Na dwie osoby lepiej miec
dwa cylindry, boxer (wiadomo co), v (wiadomo co) albo cos rzedowego (terefere).
Jesli moto ma miec 21 cali z przodu (a moim zdaniem powinno) to obszar Ci sie
zawezi, jesli ma miec dwa cylindry ( a moim zdaniem powinno) to zostanie kilka
maszyn.
Jak umiesz grzebac to moze byc stara beemka, jak nie umiesz to moze byc
afryka. Jesli wazycie malo to wystarczy trampek. Jesli wazycie duzo i nie
macie kasy na afryke to wezcie supertenere.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> [Only registered and activated users can see links]
> DL się nie mieści w warunkach? Trochę słabiej z tym "napawiania mlotkiem
> u zenka w stodole", ale reszta całkiem całkiem
>
tenere to troche za mala, moze supertenere tak, ale to juz starsze sprzety.
africa chyba na razie jest najlepsza opcja, tyfus dasz polatac?
beemwu nie jezdzilem, ale jesli muli to nie chce nawet testowac ;-)
--
Pali
r1
zbigi napisał(a):
> kocyk napisał(a):
>> zbigi napisał(a):
>> > Pali napisał(a):
>> >> szukam pomyslu na fajny motocykl do podrozy w dwie osoby,
>> >> nie za maly i nie za ciezki,[...]
>> > Chyba Afryka bylaby najlepszym kompromisem. Odpowiednikiem u Yamahy
>> > bedzie SuperTerefere - przy waszych gabarytach ciut krotsza kanapa nie
>> > powinna stanowic problemu, acz lepiej sie przysiasc.
>>
>> Przy naszych stanowila, jest ciasno. Ciasniej niz na pincet.
>>
> Bo o ile Hydra jest rozmiaru kieszonkowego, to tys jest dragal w
> porownaniu z Palim :P
Ale watly taki, wiesz.
>> > Najlepiej to
>> > pozyczyc od Tyfusa na weekend zostawiajac w zastaw eruan ;)
>>
>> Przez likent do armenii? Terefere, albo afrika? Chyba z zaglem:)
>
> Do jakiej Armenii? Co najwyzej po Polszcze sie pokrecic celem
> przetestowania na odcinku dluzszym anizeli standardowe krecenie sie
> wokol komina :)
A w ten desen. Myslalem ze tytus otwiera wyprawowa wypozyczalnie:)
K.
Pali napisał(a):
>> DL się nie mieści w warunkach? Trochę słabiej z tym "napawiania
>> mlotkiem u zenka w stodole", ale reszta całkiem całkiem
>>
>
>
> tenere to troche za mala, moze supertenere tak, ale to juz starsze sprzety.
> africa chyba na razie jest najlepsza opcja, tyfus dasz polatac?
> beemwu nie jezdzilem, ale jesli muli to nie chce nawet testowac ;-)
Problem w tym, ze po 1KM/1kg wszystko muli. I to muli znacznie bardziej,
niz sie spodziewasz. Ja po przejazdzce solo na superterefere
zastanawialem sie jak tym wogole da sie wyprzedzac z pasazerem i
bagazem. W sumie w miare do przezcia zbieraja sie tylko boxery, ale albo
sa ciezkie (1100, 1150), albo drogie i na wtrysku (1200). Dolna granica
mulowatosci jest dla mnie TDM, slabszego moto nie chce, bo moge sie
zapomniec i zsiasc.
Jak nie dalej niz do tej armenii, to moze fakycznie DL.
K.
Elou!
On May 6, 10:08 pm, "Sambor" <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
> Pali <[Only registered and activated users can see links]> napisał(a):
>
> > Hej
>
> > szukam pomyslu na fajny motocykl do podrozy w dwie osoby,
> > nie za maly i nie za ciezki,
> > Macie jakies pomysly?
> > Africa, BMW f650, co jeszcze?
>
> Policz sobie ile wazycie i ile potrzebujecie wziac bagazu. Zastanow sie jakie
> ma miec kolo z przodu. To Ci powinno zawezic obszar poszukiwania. Jesli masie
> dac naprawiac to wszystkie beemki po 100GS odpadaja. Na dwie osoby lepiej miec
> dwa cylindry, boxer (wiadomo co), v (wiadomo co) albo cos rzedowego (terefere).
> Jesli moto ma miec 21 cali z przodu (a moim zdaniem powinno) to obszar Ci sie
> zawezi, jesli ma miec dwa cylindry ( a moim zdaniem powinno) to zostanie kilka
> maszyn.
> Jak umiesz grzebac to moze byc stara beemka, jak nie umiesz to moze byc
> afryka. Jesli wazycie malo to wystarczy trampek. Jesli wazycie duzo i nie
> macie kasy na afryke to wezcie supertenere.
Prosze: material do przemyslenia. Sensownie i bez dywagacji czy tez
wlasnych fobii. I nawet zrozumialem ;)
Tak sobie jeszcze mysle, odzegnujac sie od bielizniarskich upodoban,
ze kolegi zapomnieli o Tigerze 955. Model produkowany w latach
2002-2004 jest wart polecenia a i ducha mu nie brakuje.
--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& czarne majty ST 955
kocyk napisał(a) :
> Pali napisał(a):
>>> DL się nie mieści w warunkach? Trochę słabiej z tym "napawiania mlotkiem
>>> u zenka w stodole", ale reszta całkiem całkiem
>> tenere to troche za mala, moze supertenere tak, ale to juz starsze
>> sprzety. africa chyba na razie jest najlepsza opcja, tyfus dasz polatac?
>> beemwu nie jezdzilem, ale jesli muli to nie chce nawet testowac ;-)
> Problem w tym, ze po 1KM/1kg wszystko muli. I to muli znacznie bardziej,
> niz sie spodziewasz. Ja po przejazdzce solo na superterefere zastanawialem
> sie jak tym wogole da sie wyprzedzac z pasazerem i bagazem. W sumie w
> miare do przezcia zbieraja sie tylko boxery, ale albo sa ciezkie (1100,
> 1150), albo drogie i na wtrysku (1200). Dolna granica mulowatosci jest dla
> mnie TDM, slabszego moto nie chce, bo moge sie zapomniec i zsiasc.
> Jak nie dalej niz do tej armenii, to moze fakycznie DL.
Polecam DLa. Tylko dużego a nie motorynkę. Jest zajebiście wygodny także dla
dwóch osób. Można jeszcze z silnikiem pokombinować, ale te 100 kucy daje
radę - ja nie czuję różnicy przy jeździe solo/z pasażerem.
--
pozdr
Wieca
DL 1000 V-Strom - Zjadacz Wróbli
Tytus z Fabryki
05-07-2008, 11:49
Siemka
Użytkownik "Sambor"
> Policz sobie ile wazycie i ile potrzebujecie wziac bagazu. Zastanow sie
> jakie ma miec kolo z przodu. To Ci powinno zawezic obszar poszukiwania.
> Jesli ma sie dac naprawiac to wszystkie beemki po 100GS odpadaja. Na dwie
> osoby lepiej miec dwa cylindry, boxer (wiadomo co), v (wiadomo co) albo
> cos rzedowego (terefere). Jesli moto ma miec 21 cali z przodu (a moim
> zdaniem powinno) to obszar Ci sie zawezi, jesli ma miec dwa cylindry ( a
> moim zdaniem powinno) to zostanie kilka maszyn.
> Jak umiesz grzebac to moze byc stara beemka, jak nie umiesz to moze byc
> afryka. Jesli wazycie malo to wystarczy trampek. Jesli wazycie duzo i nie
> macie kasy na afryke to wezcie supertenere.
Na wschod bez watpienia potrzebne jest duze kolo z przodu, wiec obszar
zaweza sie.
Afryka jest slabsza od ST, za to ST nie ma hamulcow, ma slabiutkie
zawieszenie na zakrety wiec mozne byc zbyt niebezpieczne jak na pierwsze po
dziurach :)))
Trampek odpada bo w dwie osoby z bagazem udaje sie wyprzedzic ew kolumne
zmeczonych kolarzy ale z maluchem jest juz problem.
Afryka ma opinie dosc awaryjnego moto (wiem wiem afrykanerzy z 200 tego nie
potwierdza) ale gadalem z kilkoma i sami przyznaja sie do pewnych wad...
Co do kanapy to ja maly nie jestem wprawdzi mam mala zone ale mam tez psa i
tak mamy jeszcze zapas na kanapie.
Jak dojade na slup to se smigniesz i popatrzysz co i jak
Tytus
ST jest o polowe tansza od AF ale nie nadaje sie do lansu...m.in. dlatego ze
chodzi na fabrycznych tlumikach jak CC
I jeszcze jedno, sprobuj kupic sprawna i ladna ST :)
de Fresz
05-07-2008, 12:25
On 2008-05-06 22:08:21 +0200, "Sambor" <[Only registered and activated users can see links]> said:
> Jesli moto ma miec 21 cali z przodu (a moim zdaniem powinno) to obszar Ci sie
> zawezi,
Z wiekszych pojemnosci: AT, ST, 950/990 Adv, DR BIG. Cos pominalem?
W zaleznosci od budzetu, ja bym sie jednak sklanial do czegos o
bardziej skomplikowanej budowie - Buma 1100/1150 (Adv), KTM 950 Adv lub
Triumph Tiger. Sam mysle wlasnie intensywnie o tym ostatnim. Najstarsze
(93-98) sa na gaznikach, przejsciowy 99-01 - stary silnik (885), ale na
wytrysku, nowa buda, najmiodniejsze jako podstawowy motocykl 02-04, 955
na wytrysku, pozniejsze sa spedalone. Jako drugiego sprzeta do
sprecyzowanych zastosowan mozna by szukac w pierwszej budzie, roznica w
mocy nie powinna byc az tak odczuwalna.
Tutaj male zestawienie modeli:
[Only registered and activated users can see links]
Sporo
informacji o Tygryskach mozna wyszukac na advrider.com (wyszukiwanie
przez Gugla).
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
Tytus z Fabryki napisał coś, co w sume potwierdzam oraz:
> I jeszcze jedno, sprobuj kupic sprawna i ladna ST :)
>
Mnie się udało, ale po pierwsze, 4 miesiące szukania, po drugie,
kosztowała nieco więcej niż średnia cenowa tego rocznika na allegro:)
Pewnie za sezon albo dwa będę sprzedawał, może nie zakatuję;)
Mogę już przyjmować zapisy:)
Pozdro
--
Kosiek
Wielka Wyprz: sprzedam FJ1100 '85 oraz ETZ250 '88
4 motocykle lepsze od 3, no ale bez przesady:)
Don Pedro
05-07-2008, 13:18
Wieca napisał(a):
> radę - ja nie czuję różnicy przy jeździe solo/z pasażerem.
Przy Twoich proporcjach kierowca - pasażer to ja bym się też różnicy w
osiagach nie spodziewał :)
pozdr
DP
TL-S
Tytus z Fabryki napisał(a):
> ST jest o polowe tansza od AF ale nie nadaje sie do lansu...m.in. dlatego ze
> chodzi na fabrycznych tlumikach jak CC
> I jeszcze jedno, sprobuj kupic sprawna i ladna ST :)
Ogladalem ostatnio pod wawa taka, ostatni rok, niezly stan, malo
jezdzona, 10,5. Nie wzialem, bo mi nie chcial opuscic, a nie do konca to
jest to, co bym chcial miec. Moze jakby wsadzic zawias od lc4 i silnik
od tdm850, ale nie wiem tego na pewno. No i z takimi przerobkami cena
robi sie 'nieco' nieatrakcyjna.
K.
Tytus z Fabryki
05-07-2008, 14:11
Siemka
Użytkownik "kocyk"
*** Ogladalem ostatnio pod wawa taka, ostatni rok, niezly stan, malo
jezdzona, 10,5.
Jak golas to dosc drogo... choc to rzadkie moto, trudno go rozbic no i
przebiegi po 150 tys to zadna sztuka...Gratow troche jest i tanie sa...a to
co tanie jak wiadomo jest dobre i tanie
Najciekawsze jest ze wersji tego jest cala masa teraz na zlocie bylo ok 15
XTZ i dwoch takich samych nie bylo a wiekszosc w orginalnych barwach i
rocznikach 92-95.
***Nie wzialem, bo mi nie chcial opuscic, a nie do konca to jest to, co bym
chcial miec. Moze jakby wsadzic zawias od lc4
Po co??? Jak przesadzisz to rama zacznie pekac jak u kilku patenciarzy
ktorych znam ktory skacza na tych motocyklach.
***silnik od tdm850, ale nie wiem tego na pewno.
Wchodzi prawie bez przerobek, lepiej od TRX jest mocniejszy tylko po co???
jak hampli nie ma ???
Ogolnie cacy moto na nasze drogi zwlaszcza te boczne a i zjechac nad
jeziorko mozna i bez stresu po lesie pojezdzic.
No i sprobuj przejechac przez studzienke na czyms innym...oczywiscie otwarta
sudzienke :)
Ale do silnika R2 trzeba sie przyzwyczaic...
Tytus
Tytus z Fabryki napisał(a):
> Użytkownik "kocyk"
> ***silnik od tdm850, ale nie wiem tego na pewno.
>
> Wchodzi prawie bez przerobek, lepiej od TRX jest mocniejszy tylko po co???
> jak hampli nie ma ???
> [...]
Co ty tak z tymi hamplami? Juz chyba drugi raz w dniu dzisiejszym...
Dwie tarcze powinny raczej dawac rade? No chyba, ze po prostu w pamieci
masz wciaz hamulce z lytrowego scigacza i dlatego wciaz ci malo?
--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)
zbigi napisał(a):
> Tytus z Fabryki napisał(a):
>> Użytkownik "kocyk"
>> ***silnik od tdm850, ale nie wiem tego na pewno.
>>
>> Wchodzi prawie bez przerobek, lepiej od TRX jest mocniejszy tylko po
>> co??? jak hampli nie ma ???
>> [...]
> Co ty tak z tymi hamplami? Juz chyba drugi raz w dniu dzisiejszym...
> Dwie tarcze powinny raczej dawac rade? No chyba, ze po prostu w pamieci
> masz wciaz hamulce z lytrowego scigacza i dlatego wciaz ci malo?
Nie daja. Motocykl ledwie zwalnia. Ja bym sie tym zabil w ruchu miejskim.
K.
Tytus z Fabryki napisał(a):
> Siemka
> Użytkownik "kocyk"
>
> *** Ogladalem ostatnio pod wawa taka, ostatni rok, niezly stan, malo
jezdzona, 10,5.
>
> Jak golas to dosc drogo... choc to rzadkie moto, trudno go rozbic no
i przebiegi po 150 tys to zadna sztuka...Gratow troche jest i tanie
sa...a to co tanie jak wiadomo jest dobre i tanie
> Najciekawsze jest ze wersji tego jest cala masa teraz na zlocie bylo
ok 15 XTZ i dwoch takich samych nie bylo a wiekszosc w orginalnych
barwach i rocznikach 92-95.
Ta byla z 97, ale zdaje sie po 94 to juz bylo do konca to samo z
malowanie wlacznie.
> ***Nie wzialem, bo mi nie chcial opuscic, a nie do konca to jest to,
co bym chcial miec. Moze jakby wsadzic zawias od lc4
>
> Po co??? Jak przesadzisz to rama zacznie pekac jak u kilku
patenciarzy ktorych znam ktory skacza na tych motocyklach.
Zeby sie w zakrecie prowadzilo. Wyprawowka sie nie skacze:)
> ***silnik od tdm850, ale nie wiem tego na pewno.
>
> Wchodzi prawie bez przerobek, lepiej od TRX jest mocniejszy tylko po
co??? jak hampli nie ma ???
Zeby jechalo. Hample z lc4, razem z zawiasem, albo jakiekolwiek wspolczesne.
> Ogolnie cacy moto na nasze drogi zwlaszcza te boczne a i zjechac nad
jeziorko mozna i bez stresu po lesie pojezdzic.
> No i sprobuj przejechac przez studzienke na czyms innym...oczywiscie
otwarta sudzienke :)
> Ale do silnika R2 trzeba sie przyzwyczaic...
Wiesz, ja mialem tdm i cb, mnie to nie przeszkadza. Ja szukam porzadnego
motocykla wyprawowego, a sterefere niestety, z racji roku projektowania,
taka w mojej opinii nie jest do konca, acz jest dobra baza pod budowe
takiej uwspolczensionej wyprawowki na starej, sprawdzonej bazie. Dlatego
ogladalem, bylem nawet sklonny dac za nia te 10 i wsadzic drugie 10,
zeby miec motocykl, jakiego potrzebuje. Gosc mnie zniechecil, motocykl
troche tez, i obecnie to sie chce wybrac do bmw polatac tym 800gs, bo
wydaje sie, ze to jedyne w miare mocne moto w starym podrozniczym stylu.
Jesli jednak mi sie nie spodoba, a musi sie spodobac bardzo bym kupil,
zwazywszy na cene, to wroce do tematu sterefere z przeszczepami. Ew.
moze zdaza wreszcie pokazac nowa superterefere, mala jest calkiem do
rzeczy i ma sensowna cene, ale nie jest dwuosobowa, zas o nowej wiadomo nic.
K.
Wieca pisze:
>
>
> ale te 100 kucy daje
> radę - ja nie czuję różnicy przy jeździe solo/z pasażerem.
Wieca, weź nie pitol o ze nie ma różnicy przy jeździe z pasażerem i 3
kuframi, kurde.
FJR trzeba redukowac do 3 biegu, a o hamulcach nie wspomne....
Jazda z pełnym obciązenie to inna bajka.
Chyba ze masz diametralnie inny styl jazdy z pasażerem, np. nie
przekraczasz 110 - 120 :).
W oczywiście nie wierze...
Drutek
--
burgman 250, 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; fjr; Złoty Felkowski Braincap'07
kocyk napisał(a):
> zbigi napisał(a):
>> Tytus z Fabryki napisał(a):
>>> Użytkownik "kocyk"
>>> ***silnik od tdm850, ale nie wiem tego na pewno.
>>>
>>> Wchodzi prawie bez przerobek, lepiej od TRX jest mocniejszy tylko po
>>> co??? jak hampli nie ma ???
>>> [...]
>> Co ty tak z tymi hamplami? Juz chyba drugi raz w dniu dzisiejszym...
>> Dwie tarcze powinny raczej dawac rade? No chyba, ze po prostu w
>> pamieci masz wciaz hamulce z lytrowego scigacza i dlatego wciaz ci malo?
>
> Nie daja. Motocykl ledwie zwalnia. Ja bym sie tym zabil w ruchu miejskim.
Ueee... Mam powody by przypuszczac, zescie sa zmanierowani :) A to Tyfus
przecie cytowal w swoim czasie kierowce Stara wysiadajacego z szoferki
100m za zatrzymujacym go patrolem milicji ze slowami "Dobremu kierowcy
hamulce nie sa potrzebne" na ustach ;)
BTW Jeszua moze potwierdzic, ze da sie jezdzic bez hamulcow ;)
--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)
Dnia Wed, 07 May 2008 20:14:07 +0200, Drutek napisał(a):
> Wieca pisze:
>>
>>
>> ale te 100 kucy daje
>> radę - ja nie czuję różnicy przy jeździe solo/z pasażerem.
>
> Wieca, weź nie pitol o ze nie ma różnicy przy jeździe z pasażerem i 3
> kuframi, kurde.
> FJR trzeba redukowac do 3 biegu, a o hamulcach nie wspomne....
> Jazda z pełnym obciązenie to inna bajka.
Hmmm, może masz popsutą tą FJR?
One takie słabe są? To już mój Bandzior daje radę bez trudu, nawet jak go
załaduję "po dach". A lekki to ja nie jestem.
No chyba, że faktycznie mówimy o zupełnie innych stylach jazdy, tylko nie
mów proszę o jeździe maks. 120km/h, bo to faktycznie brzmi jak jazda
emzetką.
--
PowelL / powell{maupa}cyberia kropka pl /
Suzuki B12 [K4]
newrom@spamcom.com
05-07-2008, 19:11
On Wed, 07 May 2008 20:50:57 +0200, zbigi
<[Only registered and activated users can see links]> wrote:
>Ueee... Mam powody by przypuszczac, zescie sa zmanierowani :) A to Tyfus
Zbysiu, ale jak se czlowiek pojezdzi czyms co hamuje to pozniej
chcialby miec hamulce we wszystkim.
No i jak sie zapakuje fure pod sam dach i wsadzi dwie osoby to tylko
naprawde zajebniste hamulce daja rade. Cala reszta to spowalniacz
ktory, jesli sie chce jezdzic bezpiecznie, zmusza do czestego
odpusczania, do zachowania wiekszych odstepow i do czestrzej zmiany
pampersa (np jak kierowca fajnego subaru nagle sobie przypomni ze chce
zatankowac na stacji ktora mijasz i depnie ostro po heblach) :>
Pozdr
newrom z hamulcami tylko psychicznymi
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
de Fresz
05-07-2008, 20:10
On 2008-05-07 19:14:19 +0200, kocyk <[Only registered and activated users can see links]> said:
> > Wchodzi prawie bez przerobek, lepiej od TRX jest mocniejszy tylko po
> co??? jak hampli nie ma ???
>
> Zeby jechalo. Hample z lc4, razem z zawiasem, albo jakiekolwiek wspolczesne.
Ze sie wtrance - a zawias i hample z LC4 nie beda za slabe? Jest w
koncu pare kilo lzejszy. No i dopiero od '04 maly Adwenczer ma 2
tarcze. Na taki przeszczep to bardziej by sie chyba nadawal LC8. A co z
tylnym zawiasem?
A tak wogole LC8 Ci nie pasi? Za 25k idzie znalezc zdrowa sztuke...
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
Jesli wazycie duzo i nie
> macie kasy na afryke to wezcie supertenere.
>
>
To prawda, jeździłem na afryce i przesiadłem się na super tenere bo po
prostu africa to taki tapczan bez mocy. Super tenere ma więcej związku
terenem, jest wyższa o 5cm od afryki, zawieszenie ma większt skok i
osiągi porównywalne z varadero (sprawdzone). Zresztą 7 zwycięstw w Paryż
Dakar zobowiązuje. 97rok w super stanie kupisz za 11tysi.
PS. Nie wiem z kąd się wzieła ta nazwa dla afryki..
Pozdro
Tytus z Fabryki
05-08-2008, 11:08
Siemka
***Użytkownik "zbigi" Co ty tak z tymi hamplami? Juz chyba drugi raz w dniu
dzisiejszym...
> Dwie tarcze powinny raczej dawac rade? No chyba, ze po prostu w pamieci
> masz wciaz hamulce z lytrowego scigacza i dlatego wciaz ci malo?
Ano ano jak sie z mistrzem prostej po miescie jezdzi (ow mistrz ma xyfe
Lesio) to troche brakuje i hampli i zawiasow. Za to fazer szybciutko znika
na kazdej szutroweczce (oczywiscie w lusterkach znika :))) a Leslaw jakąs
slabą minę miewa jak go po skrotach prowadzam :DDDD
Tytus
Tytus z Fabryki
05-08-2008, 11:17
Siemka
Użytkownik "kocyk"
Ta byla z 97, ale zdaje sie po 94 to juz bylo do konca to samo z malowanie
wlacznie.
Chyba to tez zalezy od wersji...
*** Zeby sie w zakrecie prowadzilo. Wyprawowka sie nie skacze:)
Hehhehheh zobaczymy jak se kupisz, a jeszcze jak mieszkasz w krainie
lezacych policjantow...sam miod Wyprawowką sie nie skreca, chyba ze
slajdem..
***Zeby jechalo. Hample z lc4, razem z zawiasem, albo jakiekolwiek
wspolczesne.
Jak ogarniesz to 80 kM w R2 to bedziesz myslal o mocniejszym silniku, bo to
moto nie ma odciecia a powyzej 6000 to juz calkiem fajnie oddaje moc...
***Wiesz, ja mialem tdm i cb, mnie to nie przeszkadza.
Ale co ma TDM wspolnego z ST??? oprocz podobnego silnika???
TDM jest podobnie wyprawowy jak DL
Tytus
Tytus z Fabryki napisał(a):
> Siemka
> Użytkownik "kocyk"
> Ta byla z 97, ale zdaje sie po 94 to juz bylo do konca to samo z malowanie
> wlacznie.
>
> Chyba to tez zalezy od wersji...
Tzn? Superterefere nie byla jedna w danym roku? W kazdym razie malowanie
95-97 jest to samo.
> *** Zeby sie w zakrecie prowadzilo. Wyprawowka sie nie skacze:)
>
> Hehhehheh zobaczymy jak se kupisz, a jeszcze jak mieszkasz w krainie
> lezacych policjantow...sam miod Wyprawowką sie nie skreca, chyba ze
> slajdem..
Eee, ja na codzien mam inne motocykle do jazdy, do skakania tez. Jak juz
bede jechal z bagazem i Hanka, to skakal nie bede. Tzn nie zebym sie bal
ze motocykl nie da rady, Hanki sie boje.
> ***Zeby jechalo. Hample z lc4, razem z zawiasem, albo jakiekolwiek
> wspolczesne.
>
> Jak ogarniesz to 80 kM w R2 to bedziesz myslal o mocniejszym silniku, bo to
> moto nie ma odciecia a powyzej 6000 to juz calkiem fajnie oddaje moc...
80 to to moze ma na papierze. Ja mialem 80ciokonne moto i wiem jak
powinno jechac i sie zbierac. Ta ktora jezdzilem w dowodzie byla otwarta.
> ***Wiesz, ja mialem tdm i cb, mnie to nie przeszkadza.
>
> Ale co ma TDM wspolnego z ST??? oprocz podobnego silnika???
Nic, ale mowilismy o r2 wlasnie.
> TDM jest podobnie wyprawowy jak DL
Nie, jest zdecydowanie mniej wyprawowy niz DL.
K.
[Only registered and activated users can see links] napisaĹ(a):
> On Wed, 07 May 2008 20:50:57 +0200, zbigi wrote:
>
>>Ueee... Mam powody by przypuszczac, zescie sa zmanierowani :) A to Tyfus
>
> Zbysiu, ale jak se czlowiek pojezdzi czyms co hamuje to pozniej
> chcialby miec hamulce we wszystkim.
No to sie ciesze, ze nigdy nie jezdzilem czyms, co ma hamulce ;)
> No i jak sie zapakuje fure pod sam dach i wsadzi dwie osoby to tylko
> naprawde zajebniste hamulce daja rade. Cala reszta to spowalniacz
> ktory, jesli sie chce jezdzic bezpiecznie, zmusza do czestego
> odpusczania, do zachowania wiekszych odstepow i do czestrzej zmiany
> pampersa (np jak kierowca fajnego subaru nagle sobie przypomni ze chce
> zatankowac na stacji ktora mijasz i depnie ostro po heblach) :>
Bez przesady - jak masz fure zapakowana pod dach i dwie osoby na
pokladzie, to chyba tryb jazdy przestawia sie w "soft"? :)
--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy JanĂłw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)
Elou!
On May 8, 1:08 pm, "Tytus z Fabryki" <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
> Siemka
> ***Użytkownik "zbigi" Co ty tak z tymi hamplami? Juz chyba drugi raz w dniu
> dzisiejszym...
>
> > Dwie tarcze powinny raczej dawac rade? No chyba, ze po prostu w pamieci
> > masz wciaz hamulce z lytrowego scigacza i dlatego wciaz ci malo?
>
> Ano ano jak sie z mistrzem prostej po miescie jezdzi (ow mistrz ma xyfe
> Lesio) to troche brakuje i hampli i zawiasow. Za to fazer szybciutko znika
> na kazdej szutroweczce (oczywiscie w lusterkach znika :))) a Leslaw jakąs
> slabą minę miewa jak go po skrotach prowadzam :DDDD
Masz szczescie ze Lesiek pozbyl sie GS-a. Tamtym latal jak jkamikaze,
za Fazera choc troche uwaza. Ale odwet za zrobienie w leszcza bierzesz
okrutny. Jak dzieci ;)
--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& czarne majty ST 955
newrom@spamcom.com
05-08-2008, 12:19
On Thu, 08 May 2008 13:35:36 +0200, zbigi
<[Only registered and activated users can see links]> wrote:
>No to sie ciesze, ze nigdy nie jezdzilem czyms, co ma hamulce ;)
Mysle ze u Ciebie Zbysiu, to kwestia podejscia do zycia. A nie 'nie
jechalem' :)
>Bez przesady - jak masz fure zapakowana pod dach i dwie osoby na
>pokladzie, to chyba tryb jazdy przestawia sie w "soft"? :)
Ale co z tego ze soft skoro ten pan z subaru lubi hard ? ;)
Pozdr
newrom co nawet w detku by chcial miec wieksze tarcze, lepsze zaciski
i stalowy oplot
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
KJ Siła Słów
05-08-2008, 12:28
Tytus z Fabryki wrote:
>
> Ano ano jak sie z mistrzem prostej po miescie jezdzi
Nawet proste sa warte tego zeby miec jakis mistrzow.
Ty, masz te ciemne gogle jeszcze ?
Bo ja mam ciemna szybke to moze by gdzies tak w swiat uderzyc wieczorem,
noc sie ciemna dosc zapowiada :-)
KJ Da Gixar tribe colors
Tytus z Fabryki
05-08-2008, 13:34
Siemka
***Użytkownik "kocyk"
Tzn? Superterefere nie byla jedna w danym roku? W kazdym razie malowanie
95-97 jest to samo.
Czytaj hopie...spotkalismy sie bylo kilka 92, 94 i 95r i kazda inna. Roznia
sie nie tylko malowaniem, roznia sie mocami (oznacznie kodowe), roznia sie
swiatlami a tym samym instalacja elektryczna roznia sie m.in. podnozkami
etc.
>> *** Zeby sie w zakrecie prowadzilo. Wyprawowka sie nie skacze:)
*** Eee, ja na codzien mam inne motocykle do jazdy, do skakania tez. Jak juz
bede jechal z bagazem i Hanka, to skakal nie bede. Tzn nie zebym sie bal ze
motocykl nie da rady, Hanki sie boje.
Dasz rade...
***80 to to moze ma na papierze. Ja mialem 80ciokonne moto i wiem jak
powinno jechac i sie zbierac. Ta ktora jezdzilem w dowodzie byla otwarta.
Znaczy sie pewnie zdlawiona jezdziles, a byly kastrowane w kilka sposobow
dysze, przepustnice, zwezki....choc po sporcie to moze wydac sie mulowate.
To naprawde mocne moto i ladnie oddajace moc nie wymagajace nawet
szczegolnego wajchlowania biegami oczywiscie mam na mysli turystyczna
jazde...
***Nie, jest zdecydowanie mniej wyprawowy niz DL.
Moze tak ale nie sposob przecenic 21 cali z przodu...
Tytus
Elou!
On May 8, 3:34 pm, "Tytus z Fabryki" <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
> Siemka
> ***Użytkownik "kocyk"
> Tzn? Superterefere nie byla jedna w danym roku? W kazdym razie malowanie
> 95-97 jest to samo.
>
> Czytaj hopie...spotkalismy sie bylo kilka 92, 94 i 95r i kazda inna. Roznia
> sie nie tylko malowaniem, roznia sie mocami (oznacznie kodowe), roznia sie
> swiatlami a tym samym instalacja elektryczna roznia sie m.in. podnozkami
> etc.
>
> >> *** Zeby sie w zakrecie prowadzilo. Wyprawowka sie nie skacze:)
>
> *** Eee, ja na codzien mam inne motocykle do jazdy, do skakania tez. Jak juz
> bede jechal z bagazem i Hanka, to skakal nie bede. Tzn nie zebym sie bal ze
> motocykl nie da rady, Hanki sie boje.
>
> Dasz rade...
Chlopaki, jak juz naumiecie sie godzic ogien z woda, czyli dobre
osiagi i superlekkosc z duza nosnoscia i wytrzymaloscia na
przciazenia, udary kiepskie paliwo i kowalskie naprawy to dajcie znac
producentom motocykli i mi tez. Dobranoc.
Wyprawowka jest kompromisem, bardzo osobistym kompromisem - podejmuje
sie indywidualna decyzje z czego najlatwiej zrezygnowac.
--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& czarne majty ST 955
Tytus z Fabryki
05-08-2008, 15:53
Siemka
***Użytkownik "Kefir"
Masz szczescie ze Lesiek pozbyl sie GS-a. Tamtym latal jak jkamikaze,
Wiem to i ja i jeden kierowca duzej maszyny drogowej na Pulawskiej...:)
***za Fazera choc troche uwaza. Ale odwet za zrobienie w leszcza bierzesz
okrutny. Jak dzieci ;)
Z tym sie nie zgodze...jeszcze w miescie nie udaje mu sie mi uciec, nawet
jak jestem w goglach :))) za to ostatnio z 10 min na niego czekalem w
Pęcicach...
Ale to sie zmieni, zycie nie konczy sie 0,75...
Tytus
Tytus z Fabryki
05-08-2008, 15:55
Siemka
***Uzytkownik "KJ Sila Slów"
Ty, masz te ciemne gogle jeszcze ?
Bo ja mam ciemna szybke to moze by gdzies tak w swiat uderzyc wieczorem,
noc sie ciemna dosc zapowiada :-)
No mam... ale dzis tlumik zmieniam i jade sie lansowac do 200 (bo starsza tv
blokuje :)))
Tytus
Tytus z Fabryki napisał(a):
> Siemka
> ***Użytkownik "kocyk"
> Tzn? Superterefere nie byla jedna w danym roku? W kazdym razie malowanie
> 95-97 jest to samo.
>
> Czytaj hopie...spotkalismy sie bylo kilka 92, 94 i 95r i kazda inna. Roznia
> sie nie tylko malowaniem, roznia sie mocami (oznacznie kodowe), roznia sie
> swiatlami a tym samym instalacja elektryczna roznia sie m.in. podnozkami
> etc.
No czytam, czytam. Zle zrozumialem przeslanie.
>>> *** Zeby sie w zakrecie prowadzilo. Wyprawowka sie nie skacze:)
>
> *** Eee, ja na codzien mam inne motocykle do jazdy, do skakania tez. Jak juz
> bede jechal z bagazem i Hanka, to skakal nie bede. Tzn nie zebym sie bal ze
> motocykl nie da rady, Hanki sie boje.
>
> Dasz rade...
Hehe.
> ***80 to to moze ma na papierze. Ja mialem 80ciokonne moto i wiem jak
> powinno jechac i sie zbierac. Ta ktora jezdzilem w dowodzie byla otwarta.
>
> Znaczy sie pewnie zdlawiona jezdziles, a byly kastrowane w kilka sposobow
> dysze, przepustnice, zwezki....choc po sporcie to moze wydac sie mulowate.
> To naprawde mocne moto i ladnie oddajace moc nie wymagajace nawet
> szczegolnego wajchlowania biegami oczywiscie mam na mysli turystyczna
> jazde...
W papierach stalo, ze otwarta. Jak bylo naprawde nie wie nikt. W kazdym
razie nie bylo to 80KM.
> ***Nie, jest zdecydowanie mniej wyprawowy niz DL.
>
> Moze tak ale nie sposob przecenic 21 cali z przodu...
Ale tdm nie ma 21 z przodu.
K.
Kefir napisał(a):
>> Dasz rade...
>
> Chlopaki, jak juz naumiecie sie godzic ogien z woda, czyli dobre
> osiagi i superlekkosc z duza nosnoscia i wytrzymaloscia na
> przciazenia, udary kiepskie paliwo i kowalskie naprawy to dajcie znac
> producentom motocykli i mi tez. Dobranoc.
> Wyprawowka jest kompromisem, bardzo osobistym kompromisem - podejmuje
> sie indywidualna decyzje z czego najlatwiej zrezygnowac.
Ale w czym rzecz? Potrzebna jest zwyczajnie kolejna odslona motocykla
typu AT czy ST. Bedziesz mial uwspolczesnione hamulce i zawias, mniejsza
mase bo motocykl lepiej policzony, wiecej mocy z lepszego zasilania i
tyle. Zobacz na rozwoj duzych gsow z bmw. Poczekajny na nowa ST, mala
jest calkiem do rzeczy.
K.
newrom@spamcom.com
05-09-2008, 08:19
On Fri, 09 May 2008 09:59:06 +0200, kocyk <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
>Ale w czym rzecz? Potrzebna jest zwyczajnie kolejna odslona motocykla
>typu AT czy ST.
Jasne, od 5 lat motocykliści mówią że jest potrzebna, a producenci
maja to w dupie bo z braku laku i tak Mr. Brown kupi se jakiegos
wisroma albo co innego na baze i będzie składać z trzech jednego.
Pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
On May 9, 9:59 am, kocyk <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
> Kefir napisał(a):
>
> >> Dasz rade...
>
> > Chlopaki, jak juz naumiecie sie godzic ogien z woda, czyli dobre
> > osiagi i superlekkosc z duza nosnoscia i wytrzymaloscia na
> > przciazenia, udary kiepskie paliwo i kowalskie naprawy to dajcie znac
> > producentom motocykli i mi tez. Dobranoc.
> > Wyprawowka jest kompromisem, bardzo osobistym kompromisem - podejmuje
> > sie indywidualna decyzje z czego najlatwiej zrezygnowac.
>
> Ale w czym rzecz? Potrzebna jest zwyczajnie kolejna odslona motocykla
> typu AT czy ST. Bedziesz mial uwspolczesnione hamulce i zawias, mniejsza
> mase bo motocykl lepiej policzony, wiecej mocy z lepszego zasilania i
> tyle. Zobacz na rozwoj duzych gsow z bmw. Poczekajny na nowa ST, mala
> jest calkiem do rzeczy.
Rzecz w tym ze woly robocze pol krwi szlachetnej to margines. Zysku z
tego nie bedzie bo zysk jest z lansu.
Trzeba otworzyc Fabryke Moturow Wyprawowych, wymyslic proste w
obsludze obejscie Euro 3 i sprzedawac slicznie zapakowane sztuki
konfigurowane na zamowienie, plus zestaw podstawowych czesci i
patentrow naprawczych plus szkolenie (obsluga techniczne + jazda) po
kocyliardzie za sztuke. Gdybym mial wolne pincet tysiecy na rozruch to
juz obmyslalbym tresc anonsow reklamowych.
--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& czarne majty ST 955
Tytus z Fabryki
05-09-2008, 09:51
Siemka
***Użytkownik "kocyk"
Ale w czym rzecz? Potrzebna jest zwyczajnie kolejna odslona motocykla typu
AT czy ST.
Swiete slowa...target na taki sprzet jest, wystarczy lekko udomowic
motocykle rajdowe n.p. te z dakaru. Otwarcie wschodu europy kusi nowymi
doznaniami a tam mozna dojechac tylko tego typu motocyklem.
Sam osobiscie zastanawiam sie nad tym co bedzie nastepne, i powaznie mysle o
czyms w stylu ST po tym jak odkrylem ze nie musze jak moi niektorzy koledzy
jezdzic slalomem po warszawskich drogach i nie koniecznie musze wkladac
ochraniacz na szczeke zeby nie odgryzc sobie jezyka kiedy zawias dobije na
jakiejs dziurze. Lasowac sie pod kolumna tez nie musze wystarczy jak pod
empikiem smigne po schodach i juz jest czad...
Ale wybor jest niestety niewielki bo dla Yamahy czas stanal na ST.
Z drugiej strony chyba trudno bedzie chocby ze wzgledow ekologicznych
stworzyc tak prosty i niezawodny motocykl a szkoda...
Tytus
co marzy o nowym fordzie Granada Kombi
Tytus z Fabryki
05-09-2008, 10:11
Siemka
***Użytkownik "Kefir" Gdybym mial wolne pincet tysiecy na rozruch to
juz obmyslalbym tresc anonsow reklamowych.
Ja mam kilka wolnych pincet...wprawdzie lekko sa uzywane bo karmniłem nimi
rybki ale zawsze moge je wyczyscic lub skoczyc do hurtownii po nowe...tysiac
wystarczy???
Tylko jak mu je przymocujemy do tych obejsc euro 3
???
Tytus
Drutek napisał(a) :
> Wieca pisze:
>> ale te 100 kucy daje radę - ja nie czuję różnicy przy jeździe solo/z
>> pasażerem.
> Wieca, weź nie pitol o ze nie ma różnicy przy jeździe z pasażerem i 3
> kuframi, kurde.
> FJR trzeba redukowac do 3 biegu, a o hamulcach nie wspomne....
> Jazda z pełnym obciązenie to inna bajka.
Jak mówię że nie to tak jest. Może to wynika z tego co Pedro napisał, ale
chyba nie do końca. Jedyne co przeszkadza to szerokość dupy moto z kuframi -
już parę razy przychaczyłem samochód w korku.
Prędkość maksymalna jest w każdym razie ta sama - sprawdzone na niemieckiej
autostradzie Stryków-Poznań ;-)
Przyspieszenia nie gorsze. No ale ja mam moto przystosowane do turystyki a
nie namiastkę co to dostaje shimę z kufrem centralnym.
> Chyba ze masz diametralnie inny styl jazdy z pasażerem, np. nie
> przekraczasz 110 - 120 :).
> W oczywiście nie wierze...
Słusznie.
--
pozdr
Wieca
DL 1000 V-Strom - Zjadacz Wróbli
[Only registered and activated users can see links] napisał(a):
> On Fri, 09 May 2008 09:59:06 +0200, kocyk <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
>
>> Ale w czym rzecz? Potrzebna jest zwyczajnie kolejna odslona motocykla
>> typu AT czy ST.
>
> Jasne, od 5 lat motocykliści mówią że jest potrzebna, a producenci
> maja to w dupie bo z braku laku i tak Mr. Brown kupi se jakiegos
> wisroma albo co innego na baze i będzie składać z trzech jednego.
No ale sie obudzili, tak? Masz f800gs, masz mala terefere, duza ma byc
zaprezentowana w tym i w sprzedazy od przyszlego. A honda spi,
zrezygnowala z at, a trampka coraz bardzej konsekwentnie kurwi.
K.
newrom@spamcom.com
05-09-2008, 12:53
On Fri, 09 May 2008 14:15:52 +0200, kocyk <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
>No ale sie obudzili, tak?
Jak pomacam w salonie do kupienia to uwierze.
> Masz f800gs, masz mala terefere, duza ma byc
a ktm 900 adv od dawno masz, wiec _chyba_ ta buma to zadne mecyje,
nie?
Zreszta, zobaczymy jak bedzie z ta beemka po roku/dwoch/trzech jazd.
Bo narazie to nic nie wiadomo o trwalosci.
> A honda spi, zrezygnowala z at, a trampka coraz bardzej konsekwentnie kurwi.
Ano niestety, miala najlepszy motur ze stawki, a teraz na ich
wynalazki sie tylko wysrac mozna.
Pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
[Only registered and activated users can see links] napisaĹ(a):
> On Fri, 09 May 2008 14:15:52 +0200, kocyk <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
>
>> No ale sie obudzili, tak?
>
> Jak pomacam w salonie do kupienia to uwierze.
To sie przejdz do jamahy:)
>> Masz f800gs, masz mala terefere, duza ma byc
>
> a ktm 900 adv od dawno masz, wiec _chyba_ ta buma to zadne mecyje,
> nie?
Nie. Ktm to wyczyn, do wyjazdow dalekich to sie nadaje jak piesc do
nosa. Ktos zreszta kiedys sprobowal, i jedynymi motocyklami, ktore nie
dojechaly, byly 950 adv wlasnie. Stare afryki i bumy daly rade.
Poza tym nawet gdyby nie byly awaryjne, to jak sobie wyobrazasz podroz w
2 os i z bagazem na tym trzepaku?
> Zreszta, zobaczymy jak bedzie z ta beemka po roku/dwoch/trzech jazd.
> Bo narazie to nic nie wiadomo o trwalosci.
Mozna deliberowac. Z ramami problemow nie bylo nigdy, silnik jezdzi od
paru lat w f800st i ma sie dobrze. Pamietaj, ze to jest rotax. Znasz
jakiegos rotaxa, ktory sie jebal?
>> A honda spi, zrezygnowala z at, a trampka coraz bardzej konsekwentnie kurwi.
>
> Ano niestety, miala najlepszy motur ze stawki, a teraz na ich
> wynalazki sie tylko wysrac mozna.
Jesli f800gs i ST bedzie sie sprzedawac tak jak mysle, ze bedzie, to sie
szybko obudza. Pamietaj, ze wiekszosc motocykli wyprawowych sie konczy,
znaczna czesc ma juz 10 i wiecej lat, czyms to musi zostac w koncu
zastapione. Zobacz na ceny uzywanych duzych gsow, z czegos to sie
bierze. Nie wspominajac, ze afikans queens potrafilo sprzedawac
modernizowane afryki za poltra ceny vara, i chetni byli. Z braku alternatyw.
K.
kocyk pisze:
> [Only registered and activated users can see links] napisaĹ(a):
>> a ktm 900 adv od dawno masz, wiec _chyba_ ta buma to zadne mecyje,
>> nie?
>
> Nie. Ktm to wyczyn, do wyjazdow dalekich to sie nadaje jak piesc do
> nosa. Ktos zreszta kiedys sprobowal, i jedynymi motocyklami, ktore nie
> dojechaly, byly 950 adv wlasnie.
sÄ
siad przesiadĹ siÄ z GS1150 na Adv 950. cieszyĹ siÄ po niekÄ
d, Ĺźe mu
ukradli, bo i tak chciaĹ siÄ pozbyÄ. teraz ma GS1200.
jedyne co pamiÄtam o czym mĂłwiĹ, to ze to waryjat i ma fchuj niewygodne
siedzenie do podróşowania. a jak na waryjata, to za ciÄĹźki do lasu.
- gildor
de Fresz
05-09-2008, 14:22
On 2008-05-09 14:15:52 +0200, kocyk <[Only registered and activated users can see links]> said:
>> Jasne, od 5 lat motocykliści mówią że jest potrzebna, a producenci
>> maja to w dupie bo z braku laku i tak Mr. Brown kupi se jakiegos
>> wisroma albo co innego na baze i będzie składać z trzech jednego.
>
> No ale sie obudzili, tak? Masz f800gs,
Jeszcze trza poczekac az ktos zrobi do tego jakis akcesoryjny zbiornik
paliwa, na 16 l w Syberii to moze byc cienko...
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
newrom@spamcom.com
05-09-2008, 15:44
On Fri, 09 May 2008 16:05:18 +0200, kocyk <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
>To sie przejdz do jamahy:)
malom chyba, nie ?
>Poza tym nawet gdyby nie byly awaryjne, to jak sobie wyobrazasz podroz w
>2 os i z bagazem na tym trzepaku?
Jak kocha to wytrzyma, nie ? ;)
>Znasz jakiegos rotaxa
nie
Pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
Stary Pierdoła
05-09-2008, 16:39
Wielu na Wchód podąża starymi beemkami. Prosta budowa, zero
elektroniki,zniesie i uniesie wiele, budowa "pokrewna" z ruskimi boxerami,
kowal da radę.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> [Only registered and activated users can see links]
[Only registered and activated users can see links] napisaĹ(a):
> On Fri, 09 May 2008 16:05:18 +0200, kocyk <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
>
>> To sie przejdz do jamahy:)
>
> malom chyba, nie ?
No malom, ale mala to i tak wiecej, niz obecna oferta innej japonskiej
marki.
>> Poza tym nawet gdyby nie byly awaryjne, to jak sobie wyobrazasz podroz w
>> 2 os i z bagazem na tym trzepaku?
>
> Jak kocha to wytrzyma, nie ? ;)
Ona tak, wytrzymala na 14, to i na trzepaku by wytrzymala, ale co ze mna?
>> Znasz jakiegos rotaxa
>
> nie
No.
K.
vBulletin v3.8.11, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.