View Full Version : kopcenie przy zwiększeniu obrotów
Mam na oku GS 500 który gdy gwałtownie zwiększy mu się obroty z niskich na
b. wysokie na luzie to lekko kopci z tłumika, sprzedaj±cy mówi mi że tak
każdy moto ma i każdy GS 500 też będzie lekko kopcił jak mu się gwałtownie
zwięszy obroty
Czy to jest prawda czy go¶ć ¶ciemnia i pier¶cienie s± już lekko zużyte ?
ile taka wymiana pier¶cieni w GS'ie może mnie kosztować gdy będę j± robił w
serwisie ?
cezar wrote:
> Mam na oku GS 500 który gdy gwałtownie zwiększy mu się obroty z niskich na
> b. wysokie na luzie to lekko kopci z tłumika, sprzedaj±cy mówi mi że tak
> każdy moto ma i każdy GS 500 też będzie lekko kopcił jak mu się gwałtownie
> zwięszy obroty
Mi nic nie kopci. Czasem tylko strzela, ale bardzo żadko.
> Czy to jest prawda czy go¶ć ¶ciemnia i pier¶cienie s± już lekko zużyte ?
Tego nie wiem, ale u mnie nie kopci.
> ile taka wymiana pier¶cieni w GS'ie może mnie kosztować gdy będę j± robił w
> serwisie ?
Remont tak spasowanego silnika wysokoobrotowego z cał± pewno¶ci± pochłonie
maj±tek. O ile, podkre¶lam _o ile_ jest w ogóle możliwy. Producenci motyckli
często nie przewiduj± w ogólne takiej naprawy, więc może po prostu nie
być czę¶ci.
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GS 500E
Auto: Nissan Primera 2,0
Elou!
On May 6, 11:35 am, fv <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
> cezar wrote:
> > ile taka wymiana pier¶cieni w GS'ie może mnie kosztować gdy będę j± robił w
> > serwisie ?
>
> Remont tak spasowanego silnika wysokoobrotowego z cał± pewno¶ci± pochłonie
> maj±tek. O ile, podkre¶lam _o ile_ jest w ogóle możliwy. Producenci motyckli
> często nie przewiduj± w ogólne takiej naprawy, więc może po prostu nie
> być czę¶ci.
Szapo ba, pelny sukces,
Szanowny_Znawco_Spasowanych_Wysokoobrotowych_GS-ow_Pincet, o ile sobie
jaja z kolegi robisz oczywiscie.
Po pierwsze juz nawet w Internecie pisali ze silniki chlodzone wiatrem
(i czasem z pomoca oleju) to sie z zasady luzniej pasuje, a po piate i
dziesiate spytaj dowolnego dealera o cene naprawy glownej i dostepnosc
czesci zanim nastepne herezje uczynisz.
Niestety, "gugiel nius" nie ma killfile.
--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& Czarne majty ST 955
Kefir wrote:
> Niestety, "gugiel nius" nie ma killfile.
O kurcze, nie zdawałem sobie z tego sprawy. Proszę najuprzejmiej o
wybaczenie, tych którym przeszkadzam na grupie a nie mog± mnie wygodnie
odfiltrować. Pozostaje chyba tylko Thunderbird..
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GS 500E
Auto: Nissan Primera 2,0
Kefir pisze:
> Szapo ba, pelny sukces,
Arturku zostaw pana bo sie spocisz. On juz tu nie raz dal popis swojej
wiedzy technicznej i powinienes sie juz przyzwyczaic :)
--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]
cezar pisze:
> Mam na oku GS 500 który gdy gwałtownie zwiększy mu się obroty z niskich na
> b. wysokie na luzie to lekko kopci z tłumika, sprzedaj±cy mówi mi że tak
> każdy moto ma i każdy GS 500 też będzie lekko kopcił jak mu się gwałtownie
> zwięszy obroty
>
> Czy to jest prawda czy go¶ć ¶ciemnia i pier¶cienie s± już lekko zużyte ?
> ile taka wymiana pier¶cieni w GS'ie może mnie kosztować gdy będę j± robił w
> serwisie ?
A jak kopci ? czarno czy szaro ?
--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]
Kamil Nowak 'Amil'
05-06-2008, 10:41
Kuczu napisał(a):
> A jak kopci ? czarno czy szaro ?
No wlasnie. Albo zabogato albo lyka olej. Tak czy siak firma suzuki nie
przewiduje w ogole naprawy tylko wymiane na inny motur.
--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i dżapanis
Krakuf - Elyta Gróp
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
> No wlasnie. Albo zabogato albo lyka olej. Tak czy siak firma suzuki nie
> przewiduje w ogole naprawy tylko wymiane na inny motur.
GS500E to najlepiej wymienic na banknoty i owe banknoty wydac na
przyjemnosci typu alkohol i takie tam :)
--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]
Użytkownik "cezar" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w wiadomości
news:fvp61k$7rr$[Only registered and activated users can see links]...
> Mam na oku GS 500 który gdy gwałtownie zwiększy mu się obroty z niskich na
> b. wysokie na luzie to lekko kopci z tłumika, sprzedaj±cy mówi mi że tak
> każdy moto ma i każdy GS 500 też będzie lekko kopcił jak mu się gwałtownie
> zwięszy obroty
>
> Czy to jest prawda czy go¶ć ¶ciemnia i pier¶cienie s± już lekko zużyte ?
> ile taka wymiana pier¶cieni w GS'ie może mnie kosztować gdy będę j± robił
> w
> serwisie ?
Jak na czarno to wszystko gra. Jak na biało na zimnym silniku/tłumiku to
wszystko gra. Jak na niebiesko to pali olej. Jak pali olej to albo przez
uszczelniacze zaworowe (tanio i bezproblemowo - z 50pln za 8 uszczelniaczy +
wymiana, pewnie 200-300pln) albo pierścienie (odpuszczamy sobie moto bo
wymaga remontu).
Wojtek
Alti napisał(a):
Jak pali olej to albo przez
> uszczelniacze zaworowe (tanio i bezproblemowo - z 50pln za 8 uszczelniaczy +
> wymiana, pewnie 200-300pln)
+ uszczelka pod głowicę, ew. jeszcze uszczelka pod dekiel, jak stara
mocno padnięta.
--
Kosiek
Użytkownik "Kosiek" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w wiadomości
news:fvpmdb$1bb$[Only registered and activated users can see links]...
> Alti napisał(a):
> Jak pali olej to albo przez
>> uszczelniacze zaworowe (tanio i bezproblemowo - z 50pln za 8
>> uszczelniaczy + wymiana, pewnie 200-300pln)
>
> + uszczelka pod głowicę, ew. jeszcze uszczelka pod dekiel, jak stara mocno
> padnięta.
Znam takich co zmieniają usczezlniacze bez sciągania głowicy. Ale to zależy
od silnika jakie jest podejście. W jednych się da w innych nie. Jak jest w
GS nie wiem... Może rzeczywiście dojść uszczelka głowicy i pod pokrywe
klawiatury.
Wojtek
de Fresz
05-06-2008, 20:59
On 2008-05-06 14:57:26 +0200, "Alti" <[Only registered and activated users can see links]> said:
> Jak na czarno to wszystko gra.
Mozesz rozwinac? Bo znajoma Super Tenera kopcila na czarno wpieprzajac
ze 2 litry oleju na tysiac. Ale moze to tylko sie jakos cos na cos
nalozylo - sie nie znam, serio pytam.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
Użytkownik "de Fresz" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w wiadomości
news:fvqgrv$ghv$[Only registered and activated users can see links]...
> On 2008-05-06 14:57:26 +0200, "Alti" <[Only registered and activated users can see links]> said:
>
>> Jak na czarno to wszystko gra.
>
> Mozesz rozwinac? Bo znajoma Super Tenera kopcila na czarno wpieprzajac ze
> 2 litry oleju na tysiac. Ale moze to tylko sie jakos cos na cos nalozylo -
> sie nie znam, serio pytam.
Jak czarno, ale lekko czarno, to tylko bogata mieszanka i nie dopala paliwa.
Niebieski kolor daje olej bo tak się spala olej ze daje niebieski kolor.
Może masz słabą rozdzielczość barw ;-).
Wojtek
de Fresz
05-06-2008, 22:07
On 2008-05-06 23:47:10 +0200, "Alti" <[Only registered and activated users can see links]> said:
>> Mozesz rozwinac? Bo znajoma Super Tenera kopcila na czarno wpieprzajac
>> ze 2 litry oleju na tysiac. Ale moze to tylko sie jakos cos na cos
>> nalozylo - sie nie znam, serio pytam.
>
> Jak czarno, ale lekko czarno, to tylko bogata mieszanka i nie dopala paliwa.
No nie, to tu bylo smoliscie czarno - pol rejestracji od strony tlumika
bylo okopcone. Jechanie z tylu za tym motocyklem do najprzyjemniejszych
nie nalezalo - wrazenia zapachowe zblizone do dwusuwa, tylko nascie
razy bardziej intensywne. Skonczylo sie solidnym remontem silnika.
> Może masz słaba rozdzielczoœć barw ;-).
No niestety, wzorowa ;-)
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
Alti pisze:
> Niebieski kolor daje olej bo tak siÄ™ spala olej ze daje niebieski kolor.
> Może masz słabš rozdzielczo�ć barw ;-).
Dymek jest szary jesli olej jest spalany. Jesli jest go za duzo i silnik
nie da rady go spalic to wylatuje wydechem w postaci czarnej chmury.
--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]
de Fresz
05-07-2008, 07:29
On 2008-05-07 08:12:07 +0200, Kuczu <[Only registered and activated users can see links]> said:
>> Niebieski kolor daje olej bo tak się spala olej ze daje niebieski kolor.
>
> Dymek jest szary jesli olej jest spalany. Jesli jest go za duzo i
> silnik nie da rady go spalic to wylatuje wydechem w postaci czarnej
> chmury.
A to wszystko sie zgadza ;-) Merci.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
misza105
05-19-2008, 11:39
Witaj, widziałem twoje ogloszenie na innej stronce ze chcesz kupic gs-a
mam taki motor do sprzedania cena jaka mnie interesuje to 4500zl
moge moto dostarczyc do wrocka.
jezeli jestes zainteresowany to sie odezwij jakos sie moze dogadamy
gg: 8281132
pisz gdy niedostepny
--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> [Only registered and activated users can see links]
vBulletin v3.8.11, Copyright ©2000-2023, Jelsoft Enterprises Ltd.