View Full Version : Nowki FZ6 z niemiec ponizej 19000 zł...
[Only registered and activated users can see links]
mobile.de z ofertami nowych FZ6 z 2008 roku w cenach m.in. ok. 5500 euro, co
na nasze wychodzi ponizej 19.000 zł. Dodatkowo widze, ze przy tych ofertach
zwrotowi ulega podatek VAT 19% - czy faktycznie przy zakupie nowego moto z
Niemiec i przywiezieniu go do Polski dostane zwrot VAT ? Czy po prostu place
minus VAT?
Bo wtedy wychodzi niecale 16.000 zl za nowy motocykl...
Z kosztami rejestracji i transportu do Polski wyjdzie nie wiecej jak
20.000, nie ?
--
Jacek "Mr.Jack" Sawicki
Klub Thundercata: [Only registered and activated users can see links]
Webdesign, Grafika, Multimedia: [Only registered and activated users can see links]
Mr.Jack wrote:
> [Only registered and activated users can see links]
> Z kosztami rejestracji i transportu do Polski wyjdzie nie wiecej jak
> 20.000, nie ?
I to będzie taniej o 5tys niż w Polsce:
[Only registered and activated users can see links]
W sumie dużo jak by nie patrzeć...
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GS 500E
Auto: Nissan Primera 2,0
fv wrote:
> Mr.Jack wrote:
>> [Only registered and activated users can see links]
>
>> Z kosztami rejestracji i transportu do Polski wyjdzie nie wiecej jak
>> 20.000, nie ?
>
> I to będzie taniej o 5tys niż w Polsce:
> [Only registered and activated users can see links]
10.000 zł.
[Only registered and activated users can see links]
Jesli mowa o tych modelach z mobile.de, to sa to wersje 98 KM, wiec S2.
Tylko, ze troche wlasnie doczytalem i VAT w Polsce i tak trzeba bedzie
zaplacic, w dodatku 22%... wiec juz nei wiem o co chodzi z tymi 19%.
--
Jacek "Mr.Jack" Sawicki
Klub Thundercata: [Only registered and activated users can see links]
Webdesign, Grafika, Multimedia: [Only registered and activated users can see links]
foto@acrostudio.net
05-05-2008, 15:04
On 5 Maj, 16:46, "Mr.Jack" <[Only registered and activated users can see links]>
> Tylko, ze troche wlasnie doczytalem i VAT w Polsce i tak trzeba bedzie
> zaplacic, w dodatku 22%... wiec juz nei wiem o co chodzi z tymi 19%.
>
No jak sobie odejmiesz niemiecki a pozniej dodasz polski to Ci wyjdzie
mniej wiecej to samo. Plus koszty rejestracji. I tak sie oplaca.
Jarecki [KenLee]
05-05-2008, 15:07
Użytkownik "Mr.Jack"
> Tylko, ze troche wlasnie doczytalem i VAT w Polsce i tak trzeba bedzie
> zaplacic, w dodatku 22%... wiec juz nei wiem o co chodzi z tymi 19%.
*** Jak masz firme i posiadasz NIP "europejski" to moga Ci wystawic fakture
ze stawka zerowa MwSt (ichniejszy VAT).
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha Orange EXC 400
Użytkownik wrote:
> On 5 Maj, 16:46, "Mr.Jack" <[Only registered and activated users can see links]>
>
>> Tylko, ze troche wlasnie doczytalem i VAT w Polsce i tak trzeba
>> bedzie zaplacic, w dodatku 22%... wiec juz nei wiem o co chodzi z
>> tymi 19%.
>>
>
> No jak sobie odejmiesz niemiecki a pozniej dodasz polski to Ci wyjdzie
> mniej wiecej to samo. Plus koszty rejestracji. I tak sie oplaca.
Tylko pytanie dodatkowe, jesli ktos wie - akcyzy sie nie placi tylko przy
sprowadzaniu motocykli uzywanych, czy nowych tez?
Bo jesli nowych tez, to zakup takiego motocykla w Niemczech, wynosi chyba
jakos tak:
5500 euro - 19% VAT = 4455 euro
4455 euro = 15326 zł (euro po 3,44)
15236*22% = 18.590 zł
plus transport jakies 800 zł
plus koszty rejestracji jakies 500 zł
W sumie 19900 zł.
Nowy motocykl w polsce kosztuje 10.000 zł wiecej, czyli 29.900.
Jedyna (dla jednych powazna) roznica, to brak gwarancji. (?)
--
Jacek "Mr.Jack" Sawicki
Klub Thundercata: [Only registered and activated users can see links]
Webdesign, Grafika, Multimedia: [Only registered and activated users can see links]
Mr.Jack pisze:
> fv wrote:
>>> Z kosztami rejestracji i transportu do Polski wyjdzie nie wiecej jak
>>> 20.000, nie ?
>>
>> I to będzie taniej o 5tys niż w Polsce:
>> [Only registered and activated users can see links]
>
> 10.000 zł.
>
> [Only registered and activated users can see links]
>
> Jesli mowa o tych modelach z mobile.de, to sa to wersje 98 KM, wiec S2.
Nie, tam jest napisane że to są FZ6 Fazer a więc wersje 72KM i to bez
ABS. A to, że podali 98KM... cóż, pomyłka. To zero km przebiegu też może
oznaczać 'jeżdżony tylko na testy i przez pracowników salonu'.
Ja bym sprawdził. Kto by sobie strzelał samobója i nie dopisał 'S2' w
tytule, skoro to taka świetna okazja?
A może są to nawet wersje 25kW, do nauki?
--
fv
[Only registered and activated users can see links]
Mario123
05-05-2008, 16:41
Użytkownik "Mr.Jack" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w wiadomości
news:fvn6vu$4gt$[Only registered and activated users can see links]...
>> Mr.Jack wrote:
> [Only registered and activated users can see links]
>
> Jesli mowa o tych modelach z mobile.de, to sa to wersje 98 KM, wiec S2.
****
Idac tym tropem to wszyskie od 2004-2007 roku były S2 ;-)
Na zdjeciach napewno nie jest S2, w opisach piszą coś o wersjach 78 i 98
konnych
Być może cena zaczyna się od 5500 euro dla wersji 78 KM.
Co nie zmienia faktu że cena jest atrakcyjna:)
Oficjalna cena na: [Only registered and activated users can see links] to 7650 euro
Pozdrawiam
--
Mariusz (Mario123)
FZ6 Fazer S2 '07
GG #1788786
beger_m(nospam)@op.pl
Jarecki [KenLee] pisze:
> *** Jak masz firme i posiadasz NIP "europejski" to moga Ci wystawic fakture
> ze stawka zerowa MwSt (ichniejszy VAT).
Osoba prywatna tez moze kupic na fakture eksportowa 0% i zaplacic VAT w
kraju docelowym. O tym zreszta mowia przepisy. VAT placisz tam gdzie
pojazd bedzie zarejestrowany.
--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]
Jarecki [KenLee]
05-06-2008, 20:55
Użytkownik "Kuczu" napisał
> Osoba prywatna tez moze kupic na fakture eksportowa 0% i zaplacic VAT w
> kraju docelowym. O tym zreszta mowia przepisy. VAT placisz tam gdzie
> pojazd bedzie zarejestrowany.
*** Owszem, moze- wiem o jednym przypadku takiego zakupu jedynie na
podstawie oswiadczenia polskiego klienta o tym, ze podatki rozliczy u
siebie. Niestety w praktyce, nie dalej jak miesiac temu obdzwanialem kilku
niemieckich dealerow drazac ten temat i podchodzili do tego roznie.
Wiekszosc warunkowala to posiadanien euro-nipu, inni zadali kaucji w
wysokosci MwSt., ktora zwracali na bazie potwierdzenia wywozu, gdyz
obowiazek udowodnienia przemieszczenia wewnatrzwspolnotowego lezy po stronie
sprzedajacego, ktory to wlasnie stosuje stawke zero. Po prostu przemyslni
klienci z "nowych" krajow czlonkowskich zdazyli juz nieco namieszac takze w
tym temacie :)
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400
Jarecki [KenLee] pisze:
> Wiekszosc warunkowala to posiadanien euro-nipu, inni zadali kaucji w
> wysokosci MwSt., ktora zwracali na bazie potwierdzenia wywozu,
A kto ma niby wystawic potwierdzenie wywozu ? Celnicy ? Gdzie ?
Znam mnostwo sklepow u nas ktore sprzedaja towar do Niemiec, glownie
osobom prywatnym. Do faktury dolacza sie list przewozowy ktory jest
potwierdzeniem wywozu towaru za granice. Tylko z takim potwierdzeniem
faktura EU jest wazna i mozna ja zaksiegowac ze stawka 0%. Z tego co
wiem to samo praktukuje sie w Niemczech. Klient podpisuje
papier-deklaracje wywozu i to wystarcza.
Z drugiej jednak strony ostatnio sprzedawalem nasze firmowe auto,
zarejestrowane w Niemczech i podstawa do zwrotu VAT firmie byl papier z
WK - decyzja starosty o zarejestrowaniu auta w Polsce.
--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
[Only registered and activated users can see links]
vBulletin v3.8.11, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.