PDA

View Full Version : [prośba] Oglądnięcie KTM Jelenia Góra


Fragles
05-04-2008, 21:14
Witam,
Szukam dobrej duszy dysponującej "trzeźwym" okiem i chwilą wolnego czasu.
Chodzi mi konkretnie o oglądnięcie tego cuda: [Only registered and activated users can see links]
Wart wycieczki 800km?

pozdrawiam,
Fragles

Arbiter
05-04-2008, 21:48
Użytkownik "Fragles" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w wiadomości
news:fvl5hk$hbu$[Only registered and activated users can see links]...

> Chodzi mi konkretnie o oglądnięcie tego cuda: [Only registered and activated users can see links]
> Wart wycieczki 800km?

w tej cenie 640tka to raczej nie bedzie mint condition.

--
[Only registered and activated users can see links]

Karambol
05-05-2008, 18:52
Użytkownik "Fragles" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w wiadomości
news:fvl5hk$hbu$[Only registered and activated users can see links]...
> Witam,
> Szukam dobrej duszy dysponującej "trzeźwym" okiem i chwilą wolnego czasu.
> Chodzi mi konkretnie o oglądnięcie tego cuda: [Only registered and activated users can see links]
> Wart wycieczki 800km?

-Miernik temp. oleju - akcesoryjny,
-Zmieniona glowica (juz nie raz to widziaem, gora silnika czarna, reszta
szara)
-Brak oslony łancucha,
-Fabryczny gaznik i wydech (male spalanie, cichy mółowaty z w dolnym
zakresie),
-Oslona rany przy podnuzkach - tez akcesoryjna - dobra, przydana rzecz.
-Poza tym wyglada jak by nie mial filtra oleju w ramie, nie moge sie go
dopatrzec, albo ma ale nie ma oslony go zabezpieczajacej a to zle.



--
Pozdro
Karambol
KTM LC4 EGS-E 620
[Only registered and activated users can see links]

de Fresz
05-05-2008, 19:22
On 2008-05-05 19:52:12 +0200, "Karambol" <[Only registered and activated users can see links]> said:

> -Miernik temp. oleju - akcesoryjny,

Dodajmy - groszowa sprawa.


> -Brak oslony łancucha,

Nader czesto demontowana do latania w blocie.


> -Poza tym wyglada jak by nie mial filtra oleju w ramie, nie moge sie go
> dopatrzec, albo ma ale nie ma oslony go zabezpieczajacej a to zle.

Na moje krzywe oko nie ma tylko oslony. No i cena dosc okazyjna, wiec
to powinno budzic pewne watpliwosci - niemcy naprawde nie oddaja za
grosze cud-malin. Ja tam bym sie nie pchal w taka wycieczke patrzac
tylko na foty, ale moze znajdzie sie dobra duszyczka z okolicy.
Coprawda juz mija z pol roku jak sledzilem dosc uwaznie rynek LC4, ale
ponizej dychy sa jednak wieksze szanse na zdrowa 620 niz 640. Roznice
tak naprawde niewielkie pomiedzy ostatnimi rocznikami 620 a mlodszymi
640, starszy model ma "ostrzejszy" gaznik, ale bardziej upierdliwy w
regulacjach, zawiasy do bodaj 2001 te same (poza wersjami z WP 50 w
klasycznym ukladzie z przelomu wiekow), nowsze maja
pstryczek-elektryczek (tego mi czasami brakuje ;-). Raczej omijac
wersje SC.

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Karambol
05-05-2008, 19:28
> Coprawda juz mija z pol roku jak sledzilem dosc uwaznie rynek LC4, ale
> ponizej dychy sa jednak wieksze szanse na zdrowa 620 niz 640. Roznice tak
> naprawde niewielkie pomiedzy ostatnimi rocznikami 620 a mlodszymi 640,
> starszy model ma "ostrzejszy" gaznik, ale bardziej upierdliwy w
> regulacjach, zawiasy do bodaj 2001 te same (poza wersjami z WP 50 w
> klasycznym ukladzie z przelomu wiekow), nowsze maja pstryczek-elektryczek
> (tego mi czasami brakuje ;-). Raczej omijac wersje SC.

Dosc powiedziec, ze dokladnie rok temu kupilem LC4 620 z e-starterem z 97.r
za 9600zl (w przeliczeniu).




--
Pozdro
Karambol
KTM LC4 EGS-E 620
[Only registered and activated users can see links]

Fragles
05-05-2008, 21:48
"Karambol" <[Only registered and activated users can see links]> wrote in message
news:fvnjiv$l3h$[Only registered and activated users can see links]...
> Dosc powiedziec, ze dokladnie rok temu kupilem LC4 620 z e-starterem z
> 97.r za 9600zl (w przeliczeniu).

Dzięki za uwagi :)
Wiem, wiem jak to działa... jednak czasem zdarzają się okazje i ciężko w
sobie zabić chęć zweryfikowania takowej.
Może komuś jednak uda się posłuchać tego KTM'a na miejscu? Ciekawe jak by
wypadł.
Jeszcze raz dzięki.
pozdrawiam,
Fragles

Karambol
05-06-2008, 06:52
Użytkownik "Fragles" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w wiadomości
news:fvns8t$7ec$[Only registered and activated users can see links]...
>
> "Karambol" <[Only registered and activated users can see links]> wrote in message
> news:fvnjiv$l3h$[Only registered and activated users can see links]...
>> Dosc powiedziec, ze dokladnie rok temu kupilem LC4 620 z e-starterem z
>> 97.r za 9600zl (w przeliczeniu).
>
> Dzięki za uwagi :)
> Wiem, wiem jak to działa... jednak czasem zdarzają się okazje i ciężko w
> sobie zabić chęć zweryfikowania takowej.
> Może komuś jednak uda się posłuchać tego KTM'a na miejscu? Ciekawe jak by
> wypadł.

Posluchac to jedno, ale trzeba sprawdzic wiele innych rzeczy - przede
wszystkim zawieszenie, luzy na tulejach, luzy na piastach (lozyska), luzy na
wachaczu.
Jesli nie ma takowych to jest dobrze.
Poza tym Elektryke (czy swieci, kreci i trabi itp)
Jesli silnik byl dobrze servisowany to mozna nim jeszcze dlugo jezdzic.


--
Pozdro
Karambol
KTM LC4 EGS-E 620
[Only registered and activated users can see links]

Karambol
05-06-2008, 14:31
,
> -Zmieniona glowica (juz nie raz to widziaem, gora silnika czarna, reszta
> szara)


Sprawdzilem w servisowce - glowica jest ok - tak czasami fabrycznie
wyjezdzaly motocykle z czarna (zwykla) glowica a reszta silnika byla szara.

takie sprostowanie:)


--
Pozdro
Karambol
KTM LC4 EGS-E 620
[Only registered and activated users can see links]