edwx
08-13-2012, 22:19
witam, mam problem, mianowicie wsk aby chodziła na wolnych obrotach
ptrzebuje mieć włączone ssanie (inaczej gaśnie) jeśli zaś dam jej wysokie
obroty to na ssaniu sie strasznie muli muszę jej wyłączyć to ssanie, jeśli
obroty średnie to i ssanie średnio włączone. dziwne, prawda ?
podejrzewałem lewe powietrze, pouszczelniałem gaźnik-kruciec/nowe
simeringi/rozebrałem silnik aby wymienić i uszczelnić kartery/również
podkladka pod cylindrem wymieniona, wszystko odtłuszczone i zasmarowane
sylikonem, głowica-cylinder szczelne bez żadnych uszczelek. cóż to może
być ?
p.s dla mnie ssanie włączone to dźwigienka odciągdnięta (zasłonka w
gaźniku idzie w dół)
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> [Only registered and activated users can see links]
ptrzebuje mieć włączone ssanie (inaczej gaśnie) jeśli zaś dam jej wysokie
obroty to na ssaniu sie strasznie muli muszę jej wyłączyć to ssanie, jeśli
obroty średnie to i ssanie średnio włączone. dziwne, prawda ?
podejrzewałem lewe powietrze, pouszczelniałem gaźnik-kruciec/nowe
simeringi/rozebrałem silnik aby wymienić i uszczelnić kartery/również
podkladka pod cylindrem wymieniona, wszystko odtłuszczone i zasmarowane
sylikonem, głowica-cylinder szczelne bez żadnych uszczelek. cóż to może
być ?
p.s dla mnie ssanie włączone to dźwigienka odciągdnięta (zasłonka w
gaźniku idzie w dół)
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> [Only registered and activated users can see links]