PDA

View Full Version : turystyczna kierownica FZR 1000 - jak?


Andrews
11-19-2010, 12:34
Czesc,

Chce sobie zmienic kiere w fzr 1000 z cliponsow na turystyczna. I ni cholery
nie wiem czego szukac. Jak to sie robi? Jakies uchwyty do polki mocuje? Jak?
trzeba wiercic otwory czy mozna sie wpasowac w istniejace?

Ktos przerabial temat (niekoniecznie w fzr, moze byc w jakims innym sporcie)?

Z czym to sie jeszcze wiaze - dluzsze linki gazu, dluzsze przewody hamulca i
sprzegla? Pewnie bedzie haczyc o czasze i trzeba by ja jakos dostosowac.

Znalazlem cos takiego
[Only registered and activated users can see links]
-93,p,18203
ale sory, ponad tysiaka to za taka sprawe nie dam.

Czego w ogole szukac w necie - jak sie nazywaja te wichajstry do mocowania
kiery - jakbym chcial kupowac osobno zeby nie bulic fhuj kasy?

Jakie koszty generalnie wchodza w gre?

Dwoch lewych rak nie mam, temat ogarne sam.

Wiem, duzo pytan, ale merytorycznie mam nadzieje jest :)


Pozdrawiam
Andrzej FZR 1000 92

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> [Only registered and activated users can see links]

Kuczu
11-19-2010, 20:14
W dniu 2010-11-19 13:34, Andrews pisze:
> Czesc,
>
> Chce sobie zmienic kiere w fzr 1000 z cliponsow na turystyczna. I ni cholery
> nie wiem czego szukac. Jak to sie robi? Jakies uchwyty do polki mocuje? Jak?
> trzeba wiercic otwory czy mozna sie wpasowac w istniejace?
>
> Ktos przerabial temat (niekoniecznie w fzr, moze byc w jakims innym sporcie)?

Drogi sa trzy:
- nowa gorna polka
- adapter na istniejaca polke
- wiercenie oryginalnej polki i zamocowanie riserow, na przyklad takich:

[Only registered and activated users can see links]

Wybor drogi zalezy od modelu motocykla i mozliwosci jakie daje
oryginalna gorna polka.

>
> Z czym to sie jeszcze wiaze - dluzsze linki gazu, dluzsze przewody hamulca i
> sprzegla? Pewnie bedzie haczyc o czasze i trzeba by ja jakos dostosowac.

na ogol wystarczy wymienic przewod hamulcowy (od pompy do rozdzielacza)
ale w niektorych przypadkach wymiany wymagaja takze linki.
Czesto nalezy tez podciac boki czaszy.

>
> Znalazlem cos takiego
> [Only registered and activated users can see links]
> -93,p,18203
> ale sory, ponad tysiaka to za taka sprawe nie dam.

Mozesz poszukac uzywki. Ale taki sam zestaw, nowy, mozna kupic na
ebay.de za 170-180 Euro. W komplecie z nowym przewodem hamulcowym.

> Jakie koszty generalnie wchodza w gre?

Zalezy co potrafisz i co mozesz trafic z uzywek. Generalnie od 100 do
1000 pln. Nie liczac przerobek owiewki i ewentualnej wymiany szyby.
Czesto trzeba tez wymienic lusterka bo oryginalne trzeba bedzie zdemontowac.

> Dwoch lewych rak nie mam, temat ogarne sam.

Ja jestem leworeczny wiec chyba sie powinienem obrazic.



--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
[Only registered and activated users can see links]

Wojtek Sobociński
11-21-2010, 18:10
>> Dwoch lewych rak nie mam, temat ogarne sam.
>
> Ja jestem leworeczny wiec chyba sie powinienem obrazic.
>

Niestety nie ma wersji tego przysłowia dla leworęcznych ;)

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki
XTZ 750 '91
Podkowa Leśna