PDA

View Full Version : ktm lc4 military


Gr4N4c1K
09-07-2010, 22:41
Powitać.

mam takie małe zapytanie, bo jest tu silna grupa offroadowa i do tego ktoś
się chwalił, że się lubuje w pomarańczach. ;)

mianowicie chodzi o moto jak w topicu, 2002, 20kkm przebiegu. tylko ma
malutki feler. mianowicie przednie koło w kształcie precla z boku silnika,
rama jak chiński paragraf do tego pencła przy główce. poza tym motong
sprawny :) silnik pali coprawda na chwile bo z chłodnic naleśniki ale nic
niepokojącego ze słabnika nie dobiega.
ile w takim stanie może być to to warte, tak circa about?
ewentualnie jaki może być koszt ramy, kpl. przód i kółko z tarczą?
czy to musi być konkretnie ta wersja (zwłaszcza ramy) czy można
przeszczepić z innych ktmów? jak tak to jakich?
po ile chodzą takie moto jak są w całości?

przepraszam, że się pytam ale ja bardziej w japońji obeznany a z tą marką
pierwszy bliższy kontakt.

pozdrawiam

Tomek Wozniakowski
09-08-2010, 22:00
Czesc :)

W dniu 2010-09-08 00:41, Gr4N4c1K pisze:
>
> mam takie małe zapytanie, bo jest tu silna grupa offroadowa i do tego
> ktoś się chwalił, że się lubuje w pomarańczach. ;)
>
> mianowicie chodzi o moto jak w topicu, 2002, 20kkm przebiegu. tylko ma
> malutki feler. mianowicie przednie koło w kształcie precla z boku
> silnika, rama jak chiński paragraf do tego pencła przy główce. poza tym
> motong sprawny :) silnik pali coprawda na chwile bo z chłodnic naleśniki
....
> przepraszam, że się pytam ale ja bardziej w japońji obeznany a z tą
> marką pierwszy bliższy kontakt.

Granacik... w robocie spojrzalem raz na Twojego posta, teraz drugi i...
ni huhu... nie rozumiem o co chodzi ;) W trolla sie zaczales na stare
lata bawic, czy co? ;D

--
Pozdrawiam :)
Tomek
(ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze;
CCCP...l, kaem "Pluszaki" - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR;
Nowa Iwiczna, okol. Pulaw)
ICQ 112695673

Gr4N4c1K
09-08-2010, 23:36
Dnia 09-09-2010 o 00:00:03 Tomek Wozniakowski <[Only registered and activated users can see links]> napisał(a):

> Czesc :)
>
> W dniu 2010-09-08 00:41, Gr4N4c1K pisze:
>>
>> mam takie małe zapytanie, bo jest tu silna grupa offroadowa i do tego
>> ktoś się chwalił, że się lubuje w pomarańczach. ;)
>>
>> mianowicie chodzi o moto jak w topicu, 2002, 20kkm przebiegu. tylko ma
>> malutki feler. mianowicie przednie koło w kształcie precla z boku
>> silnika, rama jak chiński paragraf do tego pencła przy główce.. poza tym
>> motong sprawny :) silnik pali coprawda na chwile bo z chłodnic naleśniki
> ...
>> przepraszam, że się pytam ale ja bardziej w japońji obeznany a z tą
>> marką pierwszy bliższy kontakt.
>
> Granacik... w robocie spojrzalem raz na Twojego posta, teraz drugi i....
> ni huhu... nie rozumiem o co chodzi ;) W trolla sie zaczales na stare
> lata bawic, czy co? ;D
>

alesz to Tomku bauco proste :)

mam na oku moto, po dzwonie, jak w topicu czyli ktm lc4 400 military... i
siem pytam ile może być takie cuś warte oraz ile mogą kosztowaćw/w graty
z aftermarketu... bo zastanawiam się czy sie w to pakować czy nie.... cena
mi zaproponowana wydaje sie atrakcyjna względem ogólnego stanu ale
chciałbym wiedzieć czy sie nie daje zrobić jak Zabłocki na mydle:) bo tak
sobie pomyślałem o motongu na sezon zimowy, że byłby wsam raz :)

pozdrawiam

Kamil Nowak 'Amil'
09-09-2010, 06:27
Gr4N4c1K napisał(a):
> stanu ale chciałbym wiedzieć czy sie nie daje zrobić jak Zabłocki na
> mydle :) bo tak sobie pomyślałem o motongu na sezon zimowy, że byłby
> wsam raz :)

Na moje bez drugiego takie z zatartym/skonczonym silnikem bym sie nie
bral. No chyba ze te zwloki to za pincet sa.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

de Fresz
09-09-2010, 08:55
On 2010-09-09 08:27:18 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <[Only registered and activated users can see links]> said:

> Gr4N4c1K napisał(a):
>> stanu ale chciałbym wiedzieć czy sie nie daje zrobić jak Zabłocki na
>> mydle :) bo tak sobie pomyślałem o motongu na sezon zimowy, że byłby
>> wsam raz :)
>
> Na moje bez drugiego takie z zatartym/skonczonym silnikem bym sie nie
> bral. No chyba ze te zwloki to za pincet sa.

Się zgodzę. Niby do LC4 jest sporo gratów, zwłaszcza u Niemców, ale jak
się szuka czegoś konkretnego, to potrafi zejść na to sporo czasu, a i
ceny nie zawsze są zachęcające.
Co do ramy - nie sądzę aby była inna niż w cywilnych wersjach, może
subframe i jakieś dodatki osprzętowe, tak poza tym to powinno być w
większości to samo co wersje zwykłe. Co do odbudowy - pytanie czy
chcesz przywracać do oryginału, czy do stanu jeżdżącego? Pierwsze jest
mało realne, drugie bardziej. Cena - myślę że niewiele więcej niż tyle,
co kosztuje silnik, jeśli jest naprawdę sprawny.

--

Pozdrawiam
de Fresz

Tomek Wozniakowski
09-09-2010, 21:22
Czesc :)

W dniu 2010-09-09 01:36, Gr4N4c1K pisze:

>
> alesz to Tomku bauco proste :)
>
> mam na oku moto, po dzwonie, jak w topicu czyli ktm lc4 400 military...
> i siem pytam ile może być takie cuś warte oraz ile mogą kosztować w/w
> graty z aftermarketu... bo zastanawiam się czy sie w to pakować czy
....

Wiesz... ale jak przeczytalem Twoj opis, to mi sie nasunelo, ze prosisz
o ocene przejechanego walcem przystanku, do ktorego ktos przypadkiem
wrzucil silnik od lc4 ;D

Generalnie przychylam sie do zdania Amila - w cenie silnika mozna wziac
na graty, a moto? - szukac drugiego idealnego z zarznietym serduchem -
sorry :(

--
Pozdrawiam :)
Tomek
(ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze;
CCCP...l, kaem "Pluszaki" - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR;
Nowa Iwiczna, okol. Pulaw)
ICQ 112695673

Karambol
09-10-2010, 18:57
"Gr4N4c1K" <[Only registered and activated users can see links]-dot-pl> wrote in message
news:op.viopbzdwykntv0@pecet1.domain.neostrada...
> Powitać.
>
> mam takie małe zapytanie, bo jest tu silna grupa offroadowa i do tego ktoś
> się chwalił, że się lubuje w pomarańczach. ;)
>
> mianowicie chodzi o moto jak w topicu, 2002, 20kkm przebiegu. tylko ma
> malutki feler. mianowicie przednie koło w kształcie precla z boku silnika,
> rama jak chiński paragraf do tego pencła przy główce. poza tym motong
> sprawny :) silnik pali coprawda na chwile bo z chłodnic naleśniki ale nic
> niepokojącego ze słabnika nie dobiega.
> ile w takim stanie może być to to warte, tak circa about?
> ewentualnie jaki może być koszt ramy, kpl. przód i kółko z tarczą?
> czy to musi być konkretnie ta wersja (zwłaszcza ramy) czy można
> przeszczepić z innych ktmów? jak tak to jakich?
> po ile chodzą takie moto jak są w całości?
>
> przepraszam, że się pytam ale ja bardziej w japońji obeznany a z tą marką
> pierwszy bliższy kontakt.

1800zl max bym za to dal..



--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
[Only registered and activated users can see links]
[Only registered and activated users can see links]