PDA

View Full Version : Łancuszek Rozrzadu pytanie mam..


Karambol
04-05-2010, 17:45
Czy zużycie łańcuszka rozrządu zawsze = skończonemu napinaczowi?
Napinacz ma jeszcze zapas 5,6 ząbków (jakieś 0.5 cm) ale dźwięk pracującego
silnika daje mi do myślenia.
Łańcuszek ma przebieg 31 tys.


--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
[Only registered and activated users can see links]
[Only registered and activated users can see links]

Ivam
04-05-2010, 18:05
Użytkownik "Karambol" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hpd7ka$25j$[Only registered and activated users can see links]...
> Czy zużycie łańcuszka rozrządu zawsze = skończonemu napinaczowi?
> Napinacz ma jeszcze zapas 5,6 ząbków (jakieś 0.5 cm) ale dźwięk
> pracującego silnika daje mi do myślenia.

Nie. Kumpel, ktory mi zakuwal lancuch, robi z crossami i innymi endurakami.
Pokazywal jak najczesciej wygladaja lancuszki w katowanych maszynach.
Dlugosc i ksztalt ogniwek ok, ale na kazdym sworzniu bylo czuc wyrazne luzy
i problem stanowilo zgiecie w lancuszka (wiesz co mam na mysli?) - duzo
ciezej niz w nowym lancuszku.

Ew. slizg moze byc zuzyty/uszkodzony, ale raczej stawiam na pierwszy
wariant;)

--
pzdr:
Ivam

Karambol
04-05-2010, 18:26
> Nie. Kumpel, ktory mi zakuwal lancuch, robi z crossami i innymi
endurakami.
> Pokazywal jak najczesciej wygladaja lancuszki w katowanych maszynach.
> Dlugosc i ksztalt ogniwek ok, ale na kazdym sworzniu bylo czuc wyrazne
> luzy i problem stanowilo zgiecie w lancuszka (wiesz co mam na mysli?) -
> duzo ciezej niz w nowym lancuszku.

Masz na myśli to, że zużyty "gnie sie" z większym oporem niż nowy, tzn jest
bardziej sztywny?
Czyli mam łańcuszek do wymiany - na to wychodzi?
31 tys tez to chyba podpowiada?

Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
[Only registered and activated users can see links]
[Only registered and activated users can see links]

Ivam
04-05-2010, 19:01
Użytkownik "Karambol" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hpda1j$abe$[Only registered and activated users can see links]...
> Masz na myśli to, że zużyty "gnie sie" z większym oporem niż nowy, tzn
> jest bardziej sztywny?

Dokladnie.

> Czyli mam łańcuszek do wymiany - na to wychodzi?

Dokladnie.

> 31 tys tez to chyba podpowiada?

Tego Ci nie powiem, bo nie wiem ile wynosi standard dla twojej maszyny.

Bedziesz sam wymienial?

--
pzdr:
Ivam

Karambol
04-05-2010, 20:19
> Bedziesz sam wymienial?

Tak, sam - tylko koszty łańcuszka mnie interesują - moja krwawica!
;)


--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
[Only registered and activated users can see links]
[Only registered and activated users can see links]

Ivam
04-05-2010, 20:53
Użytkownik "Karambol" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hpdglh$3tc$[Only registered and activated users can see links]...
> Tak, sam - tylko koszty łańcuszka mnie interesują - moja krwawica!
> ;)

Do fazera kupilem did'a za 200.

Daj znac jak Ci pojdzie zakuwanie, czym zakuwales, itd. I nie zdziw sie jak
po wymianie przez pierwszych kilka km bedzie dalej dzwonilo.

--
pzdr:
Ivam

Marek
04-06-2010, 07:15
> Daj znac jak Ci pojdzie zakuwanie, czym zakuwales, itd. I nie zdziw sie
> jak po wymianie przez pierwszych kilka km bedzie dalej dzwonilo.
>

Ponieważ również zamierzam zmieniać sam (Honda VF 750S) - możesz
powiedzieć dlaczego?

Pozdrowienia,
Marek

Kuczu
04-06-2010, 07:32
W dniu 2010-04-06 09:15, Marek pisze:

> Ponieważ również zamierzam zmieniać sam (Honda VF 750S)

Wspolczuje. Rozumiem ze oba wymieniasz ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
[Only registered and activated users can see links]

Ivam
04-06-2010, 08:25
Użytkownik "Marek" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hpen2j$kfr$[Only registered and activated users can see links]...
> Ponieważ również zamierzam zmieniać sam (Honda VF 750S) - możesz
> powiedzieć dlaczego?

Napinacz nie wskakuje od razu na dobry zabek. U mnie przeskoczyl dopiero jak
sie maszyna calkiem nagrzala.

--
pzdr:
Ivam

Kuczu
04-06-2010, 09:35
W dniu 2010-04-06 10:25, Ivam pisze:
> Użytkownik "Marek" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:hpen2j$kfr$[Only registered and activated users can see links]...
>> Ponieważ również zamierzam zmieniać sam (Honda VF 750S) - możesz
>> powiedzieć dlaczego?
>
> Napinacz nie wskakuje od razu na dobry zabek. U mnie przeskoczyl dopiero
> jak sie maszyna calkiem nagrzala.
>

Bo go trzeba przy montazu lekko dopchnac srubokretem. Nie na sile ale
poki nie poczuje sie lekkiego oporu.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
[Only registered and activated users can see links]

AZ
04-06-2010, 09:38
On 2010-04-06, Kuczu <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
>>
>> Napinacz nie wskakuje od razu na dobry zabek. U mnie przeskoczyl dopiero
>> jak sie maszyna calkiem nagrzala.
>>
>
> Bo go trzeba przy montazu lekko dopchnac srubokretem. Nie na sile ale
> poki nie poczuje sie lekkiego oporu.
>
Albo obrocic troche walem w przeciwna strone.

--
Artur
ZZR 1200

Karambol
04-06-2010, 14:27
" > Daj znac jak Ci pojdzie zakuwanie, czym zakuwales, itd. I nie zdziw sie
jak
> po wymianie przez pierwszych kilka km bedzie dalej dzwonilo.

Dam znać jak będzie po - tylko kiedy to będzie to juz inna sprawa.
Jak sie dobrze założy to nie powinno byc problemu z napinaczem i nie będzie
dzwoniło:)
No nic, trzeba siadac do neta i szukac....

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
[Only registered and activated users can see links]
[Only registered and activated users can see links]