PDA

View Full Version : Byl sobie Buell


Kuczu
10-19-2009, 18:01
Byl bo juz Buella wiecej nie bedzie.

[Only registered and activated users can see links]

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
[Only registered and activated users can see links]

Leszek Karlik
10-19-2009, 18:24
On Mon, 19 Oct 2009 20:01:47 +0200, Kuczu <[Only registered and activated users can see links]> wrote:

> Byl bo juz Buella wiecej nie bedzie.
>
> [Only registered and activated users can see links]

To kar(m)a za znęcanie się nad Blastem.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Subframe
10-19-2009, 19:16
On 19 Paź, 20:01, Kuczu <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
> Byl bo juz Buella wiecej nie bedzie.
>
Ech szkoda... budował naprawde ciekawe motocykle.
Nastaja czasy gdy przetrwaja nasilniejsi, co nie znaczy najlepsi.

Kto wie, może jeszcze znajdzie sie jakis rusek, tudziez hindus ktory
wykupi ta marke razem z zalozycielem.
Subframe.

zarafiq
10-19-2009, 19:58
Kuczu wrote:
> Byl bo juz Buella wiecej nie bedzie.
>
> [Only registered and activated users can see links]
>

Szkoda :( Księgowi mają co raz więcej do powiedzenia.



R.I.P.

fv
10-20-2009, 06:45
zarafiq wrote:
> Kuczu wrote:
>> Byl bo juz Buella wiecej nie bedzie.
>>
>> [Only registered and activated users can see links]
>>
>
> Szkoda :( Księgowi mają co raz więcej do powiedzenia.

Tak gwoli jasności, to mowa o wolnym rynku, którego decyzje księgowi tylko potwierdzili.

Zawsze szkoda, gdy bankrutuje firma motocyklowa, ale Buell po prostu przegrał na rynku europejskim.
To zawsze był Harley bardziej niż ścigacz czy maszyna do szaleństw. Zero oferty dla początkujących
ani w klasie średniej... To musiało się tak skończyć.

Taka MV Agusta z tego co wiem, nie robi jakichś dramatycznie dobrych maszyn, ale jednak nie upadła..

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0

Kuczu
10-20-2009, 07:01
fv pisze:
>
> Zero oferty dla początkujących ani w klasie średniej... To musiało się tak skończyć.

No wlasnie. Nie wypuscili motocykli ABS i dlatego upadli.

> Taka MV Agusta z tego co wiem, nie robi jakichś dramatycznie dobrych maszyn, ale jednak nie upadła..

MV to motocykle niszowe na ktore stac niewielu. A takie firmy przezywaja
czesto najgorsze wichury, nawet gdy potentaci maja problemy.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
[Only registered and activated users can see links]

fv
10-20-2009, 07:31
Kuczu wrote:
> fv pisze:
>>
>> Zero oferty dla początkujących ani w klasie średniej... To musiało się
>> tak skończyć.
>
> No wlasnie. Nie wypuscili motocykli ABS i dlatego upadli.

Słuchaj, rozumiem że jest ci przykro, ale powyższy tekst był po prostu bez sensu. Po co usiłujesz
zdyskredytować moje słowa? Jaki masz w tym interes?

Nie zgadzać się to jedno, ale pojechać komuś osobiście? Możesz wymienić jakiś model Buell z
ostatnich pięciu lat, przeznaczony dla początkujących?

>> Taka MV Agusta z tego co wiem, nie robi jakichś dramatycznie dobrych
>> maszyn, ale jednak nie upadła..
>
> MV to motocykle niszowe na ktore stac niewielu. A takie firmy przezywaja
> czesto najgorsze wichury, nawet gdy potentaci maja problemy.

To co się w tej chwili dzieje z dużymi firmami, obrazuje że mają one wiarę w to, że rynek można
oszukać. Czyli kryzysu nie ma, bo są bogaci ludzie kupujący Ducati, ale coś poszło nie tak w
gospodarce rynkowej.

MV Agusta moim zdaniem jest tak samo niszowa jak Buell. Trzeba te motocykle na prawdę lubić i
podziwiać, żeby zapłacić więcej niż wymaga konkurencja i dostać produkt niżej oceniany przez prasę
motocyklową (nie znaczy gorszy!)

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0

Kuczu
10-20-2009, 07:35
fv pisze:

> Słuchaj, rozumiem że jest ci przykro, ale powyższy tekst był po prostu bez sensu. Po co usiłujesz
> zdyskredytować moje słowa? Jaki masz w tym interes?

Ja ? W zyciu

>
> Nie zgadzać się to jedno, ale pojechać komuś osobiście? Możesz wymienić jakiś model Buell z
> ostatnich pięciu lat, przeznaczony dla początkujących?

Blast, CityX



--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
[Only registered and activated users can see links]

Tytus z fabryki
10-20-2009, 07:42
Siemka
*** "Kuczu"
MV to motocykle niszowe na ktore stac niewielu. A takie firmy przezywaja
czesto najgorsze wichury, nawet gdy potentaci maja problemy.

Pan Eric dal dupy jak zwykla panna przedajna, sprzedal sie i nazwisko
korporacji ktora go przezula i wysrala. Wydala przy tym tez kilka pierdniec
i bekniec w stylu Blast, Firebolt, Lightninig czy Thunderbolt. Co za
nieszczescie...nie pomogly rekordy a to w jezdzie na jednym kole a to po
lodzie.
Dziwi mnie ze HD nie stworzyl odrebnej klasy dla swych "wyscigowych"
motocykli gdzie zapewne odnosilyby spektakularne sukcesy.
Mnie osobiscie zmotywuje to wreszcie do zapisania sie na jazde probna tym
wynalazkiem z zelmerami zanim go zezlomuja.

T

fv
10-20-2009, 07:56
Kuczu wrote:
> fv pisze:
>> Nie zgadzać się to jedno, ale pojechać komuś osobiście? Możesz
>> wymienić jakiś model Buell z
>> ostatnich pięciu lat, przeznaczony dla początkujących?
>
> Blast,

O rzeczywiście. Za słaby na początek, ale jednak był. W planach.

"Blast, którego pojemność wynosić miała 500 ccm, a moc 34 KM, wydawał się idealnym motocyklem dla
początkującego, którego z oczywistych względów w ofercie Buella nie było. Jednak słodki, malutki
motocykl, zdaniem firmy, może być równie fantastycznym stolikiem tudzież pracą artystyczną i dużo
lepiej prezentuje się jako kostka metalu i plastiku, niż jako wchodzący na rynek motocykl."

[Only registered and activated users can see links]
[Only registered and activated users can see links] "Smashed air-cooled, 4-stroke, single cylinder" ;-))

> CityX

Równie dobrze można polecać na początek SV 1000... Czy nie? Bo niektórzy tutaj to nawet SV 650
odradzają na początek...

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0

newrom@spamcom.com
10-20-2009, 07:58
On Tue, 20 Oct 2009 08:45:57 +0200, fv <[Only registered and activated users can see links]> wrote:

>Taka MV Agusta z tego co wiem, nie robi jakichś dramatycznie dobrych maszyn, ale jednak nie upadła..

ta sama korporacja z tego co kojarze.
A nie upadla bo ksiegowym i marketoidom wyszlo ze aguste kupia
zblazowani bogacze duzo chetniej niz buella. Jako kolejna droga
ozdobke potwierdzajaca ich status. A Buell IMHO spowszednial i byle
klasa srednia sobie je kupowala.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
[Only registered and activated users can see links]

Przemo
10-20-2009, 08:08
Witam !
szkoda bo to jest naprawdę ciekawy motocykl
pozdrawiam Przemo
Buell Ulysses 08

Kuczu
10-20-2009, 08:26
fv pisze:

> Równie dobrze można polecać na początek SV 1000...

No fakt. CityX nie ma ABS wiec sie nie nadaje.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
[Only registered and activated users can see links]

doktorski
10-20-2009, 08:40
On 20 Paź, 09:58, [Only registered and activated users can see links] wrote:

> A Buell IMHO spowszednial i byle
> klasa srednia sobie je kupowala.
Drutek, pan Ci pojechal po statusie spolecznym. :)

pzdr, dr
FJR/525

de Fresz
10-20-2009, 08:46
On 2009-10-20 09:58:17 +0200, [Only registered and activated users can see links] said:

>> Taka MV Agusta z tego co wiem, nie robi jakichś dramatycznie dobrych
>> maszyn, ale jednak nie upadła..
>
> ta sama korporacja z tego co kojarze.
> A nie upadla bo ksiegowym i marketoidom wyszlo ze aguste kupia
> zblazowani bogacze duzo chetniej niz buella. Jako kolejna droga
> ozdobke potwierdzajaca ich status. A Buell IMHO spowszednial i byle
> klasa srednia sobie je kupowala.

Znaczy były po prostu za tanie?

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

newrom@spamcom.com
10-20-2009, 09:08
On Tue, 20 Oct 2009 10:46:30 +0200, de Fresz <[Only registered and activated users can see links]>
wrote:

>Znaczy były po prostu za tanie?

Mnie wychodzi ze produkt mozna sprzedac masowo i wtedy jak duzo egz
nie schodzi to jest sie w dupie. Albo robic produkt elitarny, nie
oszczedzac na niczym. Jak sie uda wcisnac bogatym ze posiadanie
takiego jest dzezi, trendi i glamur (reszte dopisze Gildor) to wtedy
ludzie ktorych stac beda sobie kupowac zeby pokazac ze ich stac, a ci
co ich nie stac beda sie slinic na sama mysl o produkcie i jak tylko
sie dorobia to poleca kupowac. Nie bez znaczenia jest tez fakt ze w
masowce jest duza konkurencja.
Model nie jest idealny bo sporo niszowych (drogich) marek upadlo, ale
to kwestia slabych marketoidow i zbyt slabego prania mozgow :)
BTW kupilbys dlugopis za 200 funtow ? A sa tacy co kupuja o czuja sie
z tym wyjatkowo :)

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
[Only registered and activated users can see links]

Leszek Karlik
10-20-2009, 12:36
On Tue, 20 Oct 2009 09:56:39 +0200, fv <[Only registered and activated users can see links]> wrote:

[...]
>>> Nie zgadzać się to jedno, ale pojechać komuś osobiście? Możesz wymienić
>>> jakiś model Buell z ostatnich pięciu lat, przeznaczony dla
>>> początkujących?
>>
>> Blast,
>
> O rzeczywiście. Za słaby na początek, ale jednak był. W planach.
[...]
> [Only registered and activated users can see links]
> [Only registered and activated users can see links] "Smashed air-cooled, 4-stroke,
> single cylinder" ;-))

Człowieku, doucz się!

Przeczytaj sobie chociaż [Only registered and activated users can see links]

Ten sprasowany to miał być na rok 2010. I bozia pokarała pana Buella za
znęcanie się nad całkowicie sprawnym motocyklem i zabrała mu firmę.

Ale twierdzenie, że Buell nie miał motocykla dla początkujących jest
typowym przykładem wykazywania się niewiedzą.

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

de Fresz
10-20-2009, 13:09
On 2009-10-20 11:08:27 +0200, [Only registered and activated users can see links] said:

>> Znaczy były po prostu za tanie?
>
> Mnie wychodzi ze produkt mozna sprzedac masowo i wtedy jak duzo egz
> nie schodzi to jest sie w dupie. Albo robic produkt elitarny, nie
> oszczedzac na niczym. Jak sie uda wcisnac bogatym ze posiadanie
> takiego jest dzezi, trendi i glamur (reszte dopisze Gildor) to wtedy
> ludzie ktorych stac beda sobie kupowac zeby pokazac ze ich stac, a ci
> co ich nie stac beda sie slinic na sama mysl o produkcie i jak tylko
> sie dorobia to poleca kupowac. Nie bez znaczenia jest tez fakt ze w
> masowce jest duza konkurencja.

Nie no luz, wiem doskonale na czym polega pozycjonowanie produktów, ale
mam niejasne wrażenie, ze Buell i tak okupował wyższą półkę (po części
może i dlatego, że robili głównie duże pojemności). Ale przytaczana MV
też nie jest aż tak luksusowa, patrząc choćby na komponenty -
konkurencja z podobnymi zawiasami, hamplami, bajerancką ramą (jak
Stukatti, Gutki, Bumy, Benelli czy nieliczne Dżapsy) również ma ceny z
okolic sufitu. Najbardziej elytarna w tym towarzystwie byłaby chyba
Bimota, ale co oni robią, z 1000 sztuk rocznie?


> Model nie jest idealny bo sporo niszowych (drogich) marek upadlo, ale
> to kwestia slabych marketoidow i zbyt slabego prania mozgow :)

To chyba dość prawdopodobne. Zresztą od paru ładnych lat elytarność
idzie kierunku kastomów - unikalnych, jedynych na świecie, zrobionych
pod gust klyjenta - to dopiero full-eksluziff. Żadna tam masówka dla
lanserskiej klasy średniej.



> BTW kupilbys dlugopis za 200 funtow ? A sa tacy co kupuja o czuja sie
> z tym wyjatkowo :)

Taką tanią tandetą miałbym raz na pół roku wypełniać świstki na
poczcie? No weź... ;-)

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Jasio
10-20-2009, 13:50
Użytkownik "fv" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w wiadomości
news:hbjp1l$b2t$[Only registered and activated users can see links]...

> To co się w tej chwili dzieje z dużymi firmami, obrazuje że mają one
> wiarę w to, że rynek można
> oszukać. Czyli kryzysu nie ma, bo są bogaci ludzie kupujący Ducati,
> ale coś poszło nie tak w
> gospodarce rynkowej.
>
> MV Agusta moim zdaniem jest tak samo niszowa jak Buell. Trzeba te
> motocykle na prawdę lubić i
> podziwiać, żeby zapłacić więcej niż wymaga konkurencja i dostać
> produkt niżej oceniany przez prasę
> motocyklową (nie znaczy gorszy!)

To teraz uważaj, bo tę "niszową" firmę wykupił Harley. Agusta właśnie
zbudowała pierwszy motocykl pod skrzydłami nowego właściciela, OIDP
nową Brutalę litra.
Czyli jeszcze kilka lat i tę firmę HD też zamknie.


--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: [Only registered and activated users can see links]

fv
10-20-2009, 14:37
Leszek Karlik wrote:
> On Tue, 20 Oct 2009 09:56:39 +0200, fv <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
>> [Only registered and activated users can see links] "Smashed air-cooled, 4-stroke,
>> single cylinder" ;-))
> Człowieku, doucz się!

ALE ON MI MÓWI ŻE ABS!!!!!1 To jak mam poważnie rozmawiać?




PS: Przez początek rzeczywiście rozumiałem początek w Polsce, tj. motocykl o mocy około 50-60KM.
Mój błąd.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0

AlF
10-20-2009, 15:06
Jasio wrote:

>
> To teraz uważaj, bo tę "niszową" firmę wykupił Harley. Agusta właśnie
> zbudowała pierwszy motocykl pod skrzydłami nowego właściciela, OIDP nową
> Brutalę litra.
> Czyli jeszcze kilka lat i tę firmę HD też zamknie.
>

ten link z OP nie mowi o tym ale HD wstawil Agusta na sprzedaz tez ...

Jacek.M
10-20-2009, 18:30
> No wlasnie. Nie wypuscili motocykli ABS i dlatego upadli.

Zgadza sie. Buell nie miał tego czegoś. Brakło mu stereotypu. To musi
działać jak partia i lenin.
Upraszczając. MV dla krezusa, HD dla snoba, Junak dla kustosza a R1 dla
dresa. A gdzie w tym Buell?
Mysląc Buell nic mi do glowy nie przychodzi. Nijaki taki. Jak japońce, ale
one sa tanie. Kogo obchodzi ze te "opinie" nie mają za grosz
odzwierciedlenia w rzeczywistości. "Rynek" musi wiedzieć dla kogo jest
produkt. Może więc ten ABS w każdym modelu postawił by firme na nogi?

Jacek

Kuczu
10-20-2009, 18:56
Jacek.M pisze:

> Może więc ten ABS w każdym modelu postawił by firme na nogi?

Napisz do Erica Buella. Dorzuca ABS do swoich modeli i wyjda na prosta.
Moze sami na to nie wpadli po prostu ?
A najlepiej niech kupia od Suzuki licencje na GS500E, dorzuca ABS i
wypuszcza pod swoim logo. Wtedy sukces rynkowy murowany !

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
[Only registered and activated users can see links]

doktorski
10-20-2009, 19:04
On 20 Paź, 20:30, "Jacek.M" <[Only registered and activated users can see links]> wrote:

> Mysląc Buell nic mi do glowy nie przychodzi.
Otuszto. Niby tarcza wielkosci najwiekszej fajerki z pieca babci
ale... Niby olej w wahaczu ale... Niby paliwo w ramie ale... Niby
nowinki ale co za tym idzie?

> Nijaki taki. Jak japońce, ale
> one sa tanie.
Nie nijaki. Wyroznia sie. Tylko czy na plus? Silniki rodem z lat
osiemdziesiatych (pomijam Rotaxa). 3 gadzety marketingowe mnie nie
przekonuja. Przynajmniej tak dziala ich marketing.

> Może więc ten ABS w każdym modelu postawił by firme na nogi?
Nie sadze. Eruan nie ma ABS a sprzedaje sie jak swieze buleczki. Po
prostu Buell wnosil za malo ekstrawagancji, mial za duzo z Harleya i
za malo cech uniwersalnych zeby odniesc sukces.

Smiem twierdzic, ze modele z Rotaxem moga/moglyby fajnie sie rozwinac
i znalezc miejsce na rynku. Przynajmniej dla mnie - jako potencjalnego
klienta - wywalenie z ramy slynnych "good vibrations" to byl dobry
krok.

Co dalej? Zobaczymy. Zycze Ericowi jak najlepiej bo ma fajne pomysly.

pzdr, dr
FJR/525

Jacek.M
10-20-2009, 19:13
> Napisz do Erica Buella. Dorzuca ABS do swoich modeli i wyjda na prosta.
> Moze sami na to nie wpadli po prostu

A juz myslałem ze załapiesz. To wcale nie musi byc ABS, ale to "coś" czego
on moim zdaniem nie ma.
Ten ABS "wstawiłem" do swojej wypowiedzi aby pociągnąć Twój wątek, ale chyba
sie niedogadaliśmy.

Norbi
10-20-2009, 19:17
doktorski pisze:

>
> pzdr, dr
> FJR/525

A dzie 12s ? :D


Norbi
BLACK XX'03

Jacek.M
10-20-2009, 19:22
>Nie nijaki. Wyroznia sie.

Wiele motocykli sie czymś wyróznia. Mnie chodzi o skojarzenie.
Kuczu w odpowiedzi na mojego posta odpisał "A najlepiej niech kupia od
Suzuki licencje na GS500E, dorzuca ABS"
i (chyba) nieswiadomie poparł moja teorę. GS500 sie kojarzy. Co z tego że ze
zwykłym, prostym motocyklam dla początkujacego motonity, ale sie kojarzy.
Buell niestety nie. Ale to jest tylko moja teoria.

Jacek

Sil
10-20-2009, 20:32
On 09-10-20 21:13, Jacek.M wrote:

> czego on moim zdaniem nie ma.
> .
>
>

Masz prawo do własnych opinii, ale napisać o buellu, że nie ma tego
czegoś, to tak jakbyś stwierdził, że Alfa Romeo jest paskudna i brzydka
(chociaż wiadomo, że kapryśna to jest). Przejedź się bułą (z silnikiem
sporta) to zrozumiesz.

pozdrawiam
sil

AlF
10-21-2009, 03:15
Przemo wrote:
> Witam !
> szkoda bo to jest naprawdę ciekawy motocykl
> pozdrawiam Przemo
> Buell Ulysses 08

super wygodny, zwinny, idealnie wchodzi w zakrety, lekki, idzie na tylna
i przednia gume bez problemu, solidnie zrobiony - jeden z moich
kandytatow gdyby nie FZ-1.

AlF
10-21-2009, 03:21
Tytus z fabryki wrote:

> Pan Eric dal dupy jak zwykla panna przedajna, sprzedal sie i nazwisko
> korporacji ktora go przezula i wysrala. Wydala przy tym tez kilka pierdniec
> i bekniec w stylu Blast, Firebolt, Lightninig czy Thunderbolt.

bez przesady ...


> Dziwi mnie ze HD nie stworzyl odrebnej klasy dla swych "wyscigowych"
> motocykli gdzie zapewne odnosilyby spektakularne sukcesy.

HD ma monopol na sportowe motocyke w takim amerykanskim zuzlu:

[Only registered and activated users can see links]

AlF
10-21-2009, 03:23
Sil wrote:
> On 09-10-20 21:13, Jacek.M wrote:
>
>> czego on moim zdaniem nie ma.
>>
>
> Masz prawo do własnych opinii, ale napisać o buellu, że nie ma tego
> czegoś, to tak jakbyś stwierdził, że Alfa Romeo jest paskudna i brzydka
> (chociaż wiadomo, że kapryśna to jest). Przejedź się bułą (z silnikiem
> sporta) to zrozumiesz.

rzeczywiscie kolega nie zrozumial. z tego co wiem to wiekszosc
wlascicieli Bulla kupowala go bo ma 'takie cus'

AlF
10-21-2009, 03:30
doktorski wrote:

> Smiem twierdzic, ze modele z Rotaxem moga/moglyby fajnie sie rozwinac
> i znalezc miejsce na rynku. Przynajmniej dla mnie - jako potencjalnego
> klienta - wywalenie z ramy slynnych "good vibrations" to byl dobry
> krok.

z pierwszej reki wiem, ze Buell mial bardzo duzo w zanadzu po tym jak
1125 sie przyjal i zaczal wygrywac. widzialem to na torze i naprawde
bardzo dobrze sobie radzily nie wspomianjac o super unikalnym niskim
brzmieniu

problem z tym ze HD odnotowal spadek obrotu o 80% i po prostu zaczeli
ciac wszystko wokol - jak dla mnie to sie to nazywa 'collateral damage'

drugi problem to specyfika sieci dealerskiej HD - bylem chyba u trzech
dealerow i oni na prawde nie wiedzieli jak sprzedawac nie-Hardleye.

nie zdziwilbym sie jesli by poszlo o Rotaxa ktory jakby odcial
ostatecznie korzenie Buella od HD.

AlF
10-21-2009, 03:31
[Only registered and activated users can see links] wrote:

> zblazowani bogacze duzo chetniej niz buella. Jako kolejna droga
> ozdobke potwierdzajaca ich status.

Buell nigdy nie byl symbolem statusu spolecznego jak BMW czy Ducati
tutaj w USA.

Kefir
10-21-2009, 06:17
Elou!
"doktorski" <[Only registered and activated users can see links]> wrote in message
news:[Only registered and activated users can see links]...
On 20 Paź, 20:30, "Jacek.M" <[Only registered and activated users can see links]> wrote:

> Mysląc Buell nic mi do glowy nie przychodzi.
Otuszto. Niby tarcza wielkosci najwiekszej fajerki z pieca babci
ale... Niby olej w wahaczu ale... Niby paliwo w ramie ale... Niby
nowinki ale co za tym idzie?

> Nijaki taki. Jak japońce, ale
> one sa tanie.
Nie nijaki. Wyroznia sie. Tylko czy na plus? Silniki rodem z lat
osiemdziesiatych (pomijam Rotaxa). 3 gadzety marketingowe mnie nie
przekonuja. Przynajmniej tak dziala ich marketing.

Hmmm, piec Rotaxa zamiast HD. Moze wlasnie dlatego upadli. Skoro w US-raju
mozna tworzyc przepisy sportowe faworyzujace HaDecje to co za problem puscic
z torbami krnabrnego Erica. Nie w Hameryce numery z HaDecjom.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: [Only registered and activated users can see links]
NETYKIETA: [Only registered and activated users can see links]

Kefir
10-21-2009, 06:22
EloU!
"Jacek.M" <[Only registered and activated users can see links]> wrote in message
news:hbl2lj$m48$[Only registered and activated users can see links]...
>
>>Nie nijaki. Wyroznia sie.
>
> Wiele motocykli sie czymś wyróznia. Mnie chodzi o skojarzenie.
> Kuczu w odpowiedzi na mojego posta odpisał "A najlepiej niech kupia od
> Suzuki licencje na GS500E, dorzuca ABS"
> i (chyba) nieswiadomie poparł moja teorę. GS500 sie kojarzy. Co z tego że
> ze zwykłym, prostym motocyklam dla początkujacego motonity, ale sie
> kojarzy. Buell niestety nie. Ale to jest tylko moja teoria.
>
Zgadza sie: tylko Twoja. GS pincet, rzeczywiscie, kojarzy sie: z tandeta w
stylu Fiat-a ktora po kilku latach ulega autodestrukcji, przepraszam,
biodegradacji tytulem badziewnego wykonania. Fakt, tanie toto.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: [Only registered and activated users can see links]
NETYKIETA: [Only registered and activated users can see links]

Kefir
10-21-2009, 06:24
Elou!
"AlF" <[Only registered and activated users can see links]> wrote in message
news:[Only registered and activated users can see links]...
> doktorski wrote:
>
>> Smiem twierdzic, ze modele z Rotaxem moga/moglyby fajnie sie rozwinac
>> i znalezc miejsce na rynku. Przynajmniej dla mnie - jako potencjalnego
>> klienta - wywalenie z ramy slynnych "good vibrations" to byl dobry
>> krok.
>
> z pierwszej reki wiem, ze Buell mial bardzo duzo w zanadzu po tym jak 1125
> sie przyjal i zaczal wygrywac. widzialem to na torze i naprawde bardzo
> dobrze sobie radzily nie wspomianjac o super unikalnym niskim brzmieniu
>
> problem z tym ze HD odnotowal spadek obrotu o 80% i po prostu zaczeli ciac
> wszystko wokol - jak dla mnie to sie to nazywa 'collateral damage'
>
> drugi problem to specyfika sieci dealerskiej HD - bylem chyba u trzech
> dealerow i oni na prawde nie wiedzieli jak sprzedawac nie-Hardleye.
>
> nie zdziwilbym sie jesli by poszlo o Rotaxa ktory jakby odcial ostatecznie
> korzenie Buella od HD.

O! Nie czytalem tego zanim wyslalem swoje. Przysiegam.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: [Only registered and activated users can see links]
NETYKIETA: [Only registered and activated users can see links]

Kuczu
10-21-2009, 06:27
Kefir pisze:
>
>
> Hmmm, piec Rotaxa zamiast HD.

Piec V-Roda to tez nie ich wlasna konstrukcja. A byl i jest bestsellerem.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
[Only registered and activated users can see links]

Kefir
10-21-2009, 09:08
EloU!
"zarafiq" <[Only registered and activated users can see links]> wrote in message
news:hbigcm$du8$[Only registered and activated users can see links]...
> Kuczu wrote:
>> Byl bo juz Buella wiecej nie bedzie.
>>
>> [Only registered and activated users can see links]
>>
>
> Szkoda :( Księgowi mają co raz więcej do powiedzenia.

Pewnie ze szkoda, jednak czy, wg Ciebie, firmy produkuja dla idei, czy dla
osiagniecia tzw. nadwyzki ekonomicznej? Jesli przedsiebiorstwao do
funkcjonowania (osiagniecia wyplacalnosci) wymaga sponsorow to moze Pan Eryk
powinien zarejestrowac np kosciol lub fundacje i polatac z kapeluszem? Na
Buellu oczywiscie.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: [Only registered and activated users can see links]
NETYKIETA: [Only registered and activated users can see links]

Jasio
10-21-2009, 09:43
Użytkownik "Kefir" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w wiadomości
news:hbm9b0$9ea$[Only registered and activated users can see links]...

> Zgadza sie: tylko Twoja. GS pincet, rzeczywiscie, kojarzy sie: z
> tandeta w stylu Fiat-a ktora po kilku latach ulega autodestrukcji,
> przepraszam, biodegradacji tytulem badziewnego wykonania. Fakt,
> tanie toto.

Eno, masz coś do fiata? (:
Jako pierwsze auto - polecam.

--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: [Only registered and activated users can see links]

Kefir
10-21-2009, 09:55
Elou!
"Jasio" <[Only registered and activated users can see links]> wrote in message
news:hbml4f$cjc$[Only registered and activated users can see links]...
> Użytkownik "Kefir" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w wiadomości
> news:hbm9b0$9ea$[Only registered and activated users can see links]...
>
>> Zgadza sie: tylko Twoja. GS pincet, rzeczywiscie, kojarzy sie: z tandeta
>> w stylu Fiat-a ktora po kilku latach ulega autodestrukcji, przepraszam,
>> biodegradacji tytulem badziewnego wykonania. Fakt, tanie toto.
>
> Eno, masz coś do fiata? (:
> Jako pierwsze auto - polecam.

Alesz skont. Uwazam ze robia swietne, biodegradowalne, pojazdy.
TIP: ile"ich" produktow w dobrej kondycji i wieku przekraczajacym 8-9 lat
widujesz na ulicach? Wylacz modele z "p" przy numerku. Porownaj z innymi
producentami.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: [Only registered and activated users can see links]
NETYKIETA: [Only registered and activated users can see links]

magnes
10-21-2009, 17:09
Użytkownik "Kefir" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w wiadomości

> TIP: ile"ich" produktow w dobrej kondycji i wieku przekraczajacym 8-9 lat
> widujesz na ulicach? Wylacz modele z "p" przy numerku. Porownaj z innymi
> producentami.

No mamy w firmie kilka Seicento. Z kratka. Jezdzi tym kazdy (w sensie cos
jest do zalatwienia to bierze kluczyki i jedzie), kazdy katuje ile wlezie,
nikt nie dba, poobtrzaskiwane sa z kazdej strony (nie wylaczajac dachow na
ktorych czesto trzeba cos przewiezc). Wszystkie na gazie. Przebiegi od
100kkm do 400kkm.
I jezdza. Przeglady przechodza. Rdzy nie ma.

--
Pozdr. magnes
nt650v fjs600 fes250 troche puzzli i 4 kola w dieslu
[Only registered and activated users can see links]

Ivam
10-21-2009, 17:57
Skoro juz o fiatach mowimy;)

"magnes" <[Only registered and activated users can see links]> wrote in message
news:hbnf74$ssl$[Only registered and activated users can see links]...
> No mamy w firmie kilka Seicento. Z kratka. Jezdzi tym kazdy (w sensie cos
> jest do zalatwienia to bierze kluczyki i jedzie), kazdy katuje ile wlezie,
> nikt nie dba, poobtrzaskiwane sa z kazdej strony (nie wylaczajac dachow na
> ktorych czesto trzeba cos przewiezc). Wszystkie na gazie. Przebiegi od
> 100kkm do 400kkm.
> I jezdza. Przeglady przechodza. Rdzy nie ma.

Moja siostra miala w pracy kilka seicent, sama tez ma od nowosci (8 lat). W
firmie, w kazdym pojawiala sie korozja (moze nie na skale fordowska, ale
jakies drobne wypryski, a to na blotniku, a to na klapie bagaznika, itd.).
Silniki ok, cala reszta - na przegladach bardzo duzo czesci bylo
wymienianych i faktycznie auta jezdzily bezawaryjnie. Jednak koszty
utrzymania (przegladow i wymiany zuzytych czesci, napraw, itp.) okazaly sie
o wiele nizsze w przypadku opli cors oraz astr, ktore to weszly do firmy
zamiast fiatow.

A siorki (prywatne) przebieg 80kkm:
- amorki suche po 60kkm
- przy ok. 70kkm zalozyla juz trzeci tlumik koncowy
- spalil sie silniczek wycieraczek (nie pamietam jak dawno temu)
- problemy (od nowosci) z regulacja wysokosci swiatel mijania (permamentnie
opadajace swiatla)
- wszystkie alusy krzywe (ani fordowskie ani renaultowskie az tak sie nie
gna)
- hamulce z tylu - permamentny problem z ustawieniem recznego, linka sie
caly czas zapieka
- wiem, ze to auto z zalozenia tanie, ale z lusterkami przegieli - jak w
maluchu - jedziesz szybciej to sie skladaja i przestawiaja
- korozja na klapie bagaznika

Wiecej problemow brak... ale renault clio 2 (ojca) mimo, ze starsze to do
przebiegu ponad 120kkm nie wykazywalo zadnych problemow, a przeglad widzialo
tylko zerowy i pierwszy, potem tylko jezdzilo. Siostra wlasnie sprzedaje
seicento i powiedziala, ze juz nigdy wiecej fiata nie chce;)

--
pzdr:
Ivam

zarafiq
10-21-2009, 19:09
Kefir wrote:
>>
>> Szkoda :( Księgowi mają co raz więcej do powiedzenia.
>
> Pewnie ze szkoda, jednak czy, wg Ciebie, firmy produkuja dla idei, czy
> dla osiagniecia tzw. nadwyzki ekonomicznej?
[...]

Harley? Nie dla idei?! ;)

A poważnie to tak jak ktoś to ładnie określił "collateral damage",
sojusz z silnym Harleyem nie wyszedł firmie Buell na dobre.

Oczywiście rozumiem reguły rządzące wolnym rynkiem i nie nawołuję
żeby to tych księgowych strzelać ;) zaś dyskusja o naginaniu tych
reguł względem innych amerykańskich przedsiębiorstw nie nadaje
się na tę grupę.

Pozdrawiam,
zarafiq

P.S. Może Buell powinien zatrudnić dwóch trzech pyskatych mechaników
i zaprosić telewizję Discovery, żeby relacjonowała ich poczynania.
Sukces murowany ;)

Przemo
10-21-2009, 19:22
witam !
pitolicie bez sensu a wiekszość z was Buella na oczy nie widziała
pozdrawiam Przemo
Buell Ulysses

lesor
10-21-2009, 20:48
On 20 Paź, 06:11, AlF wrote:
>
> slyszalem tez ze Yamaha jest zainteresowana tym - bylo by to
> niezle rozwiaznie ..

Buelldog?
Japonski protoplasta (pewnie przez klasyczny uklad hamulcowy) nie
zawojowal rynku...

No i maja MT...



--
pozdrawiam, lesor
CB13 ABS
Gazelle CBS

Kuczu
10-21-2009, 21:14
lesor pisze:

> Buelldog?
> Japonski protoplasta (pewnie przez klasyczny uklad hamulcowy) nie
> zawojowal rynku...

Z tym protoplasta to bym sie tak nie rozpedzal. No chyba ze dla Ciebie
Buell zaczyna sie od serii XB.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
[Only registered and activated users can see links]

marider
10-21-2009, 21:20
Ivam pisze:
> Siostra wlasnie sprzedaje seicento i powiedziala, ze juz nigdy wiecej fiata nie chce;)

Sluszna decyzja. Po tym jak zadna (sic!) poduszka z 4 ktore byly nie
wystrzelila w Punciaku 2 HLX przy zderzeniu bocznym i czolowym a resztka
ktora zostala z auta poszla na zlomowisko sam tez trzymam sie od
Fiatozoli z daleka ;] I radze omijac szerokim lukiem.

Pzdr
PS: (Auto)Honda rulez! ;)
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki
[Only registered and activated users can see links]

lesor
10-21-2009, 22:36
On 21 Paź, 23:14, Kuczu wrote:
> lesor pisze:
>
> > Buelldog?
> > Japonski protoplasta (pewnie przez klasyczny uklad hamulcowy) nie
> > zawojowal rynku...
>
> Z tym protoplasta to bym sie tak nie rozpedzal. No chyba ze dla Ciebie
> Buell zaczyna sie od serii XB.

Klucz: "wyrazy pokrewne".

Yamaha, w swojej ofercie, miala i ma modele odpowiadajace obecnej
ofercie Buella; oferta ta jest widac na tyle slaba, ze Buell sie
zwija... Yamaha (czy ktos inny z japonskiej czworki) nic nie zyska na
mariazu. Jest tez na wszystkich rynkach, na ktorych sprzedaje sie
Buell. Juz bardziej prawdopodobne, ze Buella podniesie jakis
Chinczyk...


--
lesor
CB13 ABS
Gazelle CBS

AlF
10-22-2009, 01:44
Przemo wrote:
> Witam !
> szkoda bo to jest naprawdę ciekawy motocykl
> pozdrawiam Przemo
> Buell Ulysses 08

Ja widzialem i jechalem na 1125 i Ulysses i chetnie bym tego drugiego
kupil gdbyby nie to ze jestem zadowolony z FZ-1 i ostatnio nie jezdze na
dlugie trasy.

Ciekawy jestem Twoich wrazen jako posiadacza .

Ivam
10-22-2009, 07:26
"marider" <[Only registered and activated users can see links]> wrote in message
news:hbntv8$sfd$[Only registered and activated users can see links]...
> PS: (Auto)Honda rulez! ;)

Eeee tam... ja lubie francuskie auta. Niemieckich za to nie lubie. Co do
japonczykow, to siorka wlasnie kupuje mitsubishi i ocene sobie dopiero
wyrobie (wczesniej zadnego japonczyka w rodzinie nie bylo :P).

--
pzdr:
Ivam

huck
10-22-2009, 08:24
Użytkownik "lesor" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w wiadomości
news:[Only registered and activated users can see links]...
/.../
tez na wszystkich rynkach, na ktorych sprzedaje sie
Buell. Juz bardziej prawdopodobne, ze Buella podniesie jakis
Chinczyk...
tja.... bo w sumie marka BUELL jest lepsza od marki HOND czy tez SUZUKE
jak dla mnie to buell robil nijakie motocykle
może i technicznie zaawansowane ale nijakie
ni to pies ni wydra
no i padł


huck

Kefir
10-22-2009, 09:46
Ellu!
"Ivam" <[Only registered and activated users can see links]> wrote in message
news:hbp1ka$m8b$[Only registered and activated users can see links]...
> "marider" <[Only registered and activated users can see links]> wrote in message
> news:hbntv8$sfd$[Only registered and activated users can see links]...
>> PS: (Auto)Honda rulez! ;)
>
> Eeee tam... ja lubie francuskie auta. Niemieckich za to nie lubie. Co do
> japonczykow, to siorka wlasnie kupuje mitsubishi i ocene sobie dopiero
> wyrobie (wczesniej zadnego japonczyka w rodzinie nie bylo :P).

To bardzo sprytne tak wyrobic sobie opinie na podstawie jednego pojazdu,
tylko czy naprawde miarodajne?
Jesli zas lubisz bezkrytycznie "francuskie" to pouzywaj pare lat Beukota
206.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: [Only registered and activated users can see links]
NETYKIETA: [Only registered and activated users can see links]

Ivam
10-22-2009, 12:01
"Kefir" <[Only registered and activated users can see links]> wrote in message
news:hbp9ma$4aa$[Only registered and activated users can see links]...
> To bardzo sprytne tak wyrobic sobie opinie na podstawie jednego pojazdu,
> tylko czy naprawde miarodajne?

Nie jednego.

> Jesli zas lubisz bezkrytycznie "francuskie" to pouzywaj pare lat Beukota
> 206.

Ja nie mowie, ze sa w 100% niezawodne i w ogole. Napisalem, ze ja je lubie.
A poza tym sa wyjatki, jak wlasnie 206, albo laguna 2, z cytryny mi nic do
glowy nie przychodzi,za to z VW pamietam corrado, mojego wujka, ktore na
kazdym kroku sie sypalo, u opla byla omega (chyba B) tez niezbyt udana (w
sensie technicznym). Poza tym nie mowie tylko i wylacznie o trwalosci (bo
tutaj z niemieckimi zle nie jest), ale tez o wygladzie (i tutaj niemieckie
niestety nie wypadaja IMHO dobrze).

--
pzdr:
Ivam

Przemo
10-22-2009, 19:53
Witam !
Przemo wrote:
> Witam !
> szkoda bo to jest naprawdę ciekawy motocykl
> pozdrawiam Przemo
> Buell Ulysses 08


Ja widzialem i jechalem na 1125 i Ulysses i chetnie bym tego drugiego
kupil gdbyby nie to ze jestem zadowolony z FZ-1 i ostatnio nie jezdze
na
dlugie trasy.

Ciekawy jestem Twoich wrazen jako posiadacza .

Motocykl może troche przerazić zapalasz go a on cały drży siadasz
jedynka ruszasz i pierwsze zaskoczenie płynna jazda fajna praca
silnika Najlepiej pracuje na ok 3 tys i wtedy na 5 biegu masz ok 120km/
h
Bardzo dobrze prowadzi sie po naszysz dziurawych drogach ładnie idzie
w koleinach i ładnie z nich można wyjechać
Jedyną wadą motoicykla są drżące lusterka przy ok 100 km/h
Spalanie średnie jedna osoba i tylni kufer to 4,8 - 5 l/100
ogólnie motocykl na 5

"Eeee tam... ja lubie francuskie auta. Niemieckich za to nie lubie"

Hm moim zdanie z francuskich rzeczy to jest
te no
no
klucz francuski
pozdrawiam Przemo
Bulell Ulysses 08

Tytus z fabryki
10-23-2009, 05:34
Siemka

***"Ivam"
z cytryny mi nic do glowy nie przychodzi,

W cytrynach nie ma wyjatkow - to nie samochod to sposob na wolny czas...

T

KJ Siła Słów
10-23-2009, 08:08
Tytus z fabryki pisze:

> W cytrynach nie ma wyjatkow - to nie samochod to sposob na wolny czas...

Ja Ci pokaze sposob na wolny czas, za jakis tydzien.

KJ

Tytus z fabryki
10-23-2009, 08:52
Siemka

*** "KJ Siła Słów"
Ja Ci pokaze sposob na wolny czas, za jakis tydzien.

Za tydzien? znaczy juz wyruszyłes???

T

KJ Siła Słów
10-23-2009, 10:00
Tytus z fabryki pisze:

> Za tydzien? znaczy juz wyruszyłes???

Skype odpal to pogadamy.

KJ

Texen
10-23-2009, 10:17
On 22 Paź, 14:01, "Ivam" <[Only registered and activated users can see links]>
wrote:

> Ja nie mowie, ze sa w 100% niezawodne i w ogole. Napisalem, ze ja je lubie.
> A poza tym sa wyjatki, jak wlasnie 206, albo laguna 2, z cytryny mi nic do
> glowy nie przychodzi,za to z VW pamietam corrado, mojego wujka, ktore na
> kazdym kroku sie sypalo, u opla byla omega (chyba B) tez niezbyt udana (w
> sensie technicznym). Poza tym nie mowie tylko i wylacznie o trwalosci (bo
> tutaj z niemieckimi zle nie jest), ale tez o wygladzie (i tutaj niemieckie
> niestety nie wypadaja IMHO dobrze).

NTG! kurde!

--
texen,
FZS600

Ivam
10-23-2009, 10:27
"Texen" <[Only registered and activated users can see links]> wrote in message
news:[Only registered and activated users can see links]...
> NTG! kurde!

Przeciez jest w temacie, ze OT i NTG do tego;P

--
pzdr:
Ivam

Tytus z fabryki
10-23-2009, 10:54
Siemka

*** "KJ Siła Słów"
Skype odpal to pogadamy.

Pacz mnie na usta - we robocie jestem...

T.

P.S. Ale jak chcesz pomocy w temacie C to zadzwon :)

newrom@spamcom.com
12-07-2009, 08:27
On Tue, 20 Oct 2009 09:56:39 +0200, fv <[Only registered and activated users can see links]> wrote:

>"Blast, którego pojemność wynosić miała 500 ccm, a moc 34 KM, wydawał się idealnym motocyklem dla

Za slaby ? Bzdura :)

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
[Only registered and activated users can see links]