PDA

View Full Version : B4 - prosba o porade


kab000m
04-28-2009, 07:04
Czesc wszystkim!

Przymierzam sie do kupna pierwszego moto.

Wczoraj bylem obejrzec takiego B4:
[Only registered and activated users can see links]

Jak na rok '90 to na moje amatorskie oko wyglada OK - widoczna rdza na
oslonie od lancucha i w zasadzie to tyle jesli chodzi o gore.

Z tego co mnie martwi to :

- lewy dekielek jest przytarty lekko ... ale crash pady sa OK -
( pewnie byly zalozone po wywrotce).

- na prawym deklu (po srodku) jest nieelegancko potraktowana sruba -
podobno w serwisie nie mogli jej odkrecic wiec tak sobie poradzili.

- pod prawym deklem zauwrzylem mokra plamke (chyba zrodlo tej plamki
jest pod ktoras ze srub laczeniowych dekiel z korpusem) - w/g
wlasciciela mogla powstac po zabiegach w serwisie - podobno oleju nie
ubywa.

Poza tym przejechalismy sie we dwoch i ogolne wrazenia pozytywne (ja
nie kierowalem).

Prosba o porade - moze jest cos na co powinienem zwrocic szczegolna
uwage?

z gory dzieki za pomoc!

Norbi
04-28-2009, 08:49
kab000m pisze:
> Czesc wszystkim!
>
> Przymierzam sie do kupna pierwszego moto.
>
> Wczoraj bylem obejrzec takiego B4:
> [Only registered and activated users can see links]
>

A moze jeszcze wezmiesz pod uwage CB1 :)
[Only registered and activated users can see links]

Nie mam nic wspolnego ze sprzedajacym
- tylko CB1 uwazany jest za lepsze moto :)

Norbi
BLACK XX'03

kab000m
04-28-2009, 09:00
> A moze jeszcze wezmiesz pod uwage CB1 :)[Only registered and activated users can see links]
>
> Nie mam nic wspolnego ze sprzedajacym
> - tylko CB1 uwazany jest za lepsze moto :)
>
> Norbi
> BLACK XX'03

Z tego co czytalem to CB1 jest mniej popularne i ciezsze w
serwisowaniu - dlatego skupilem sie na B4;

Mialem kupic moto po 2000 roku ale nieoczekiwane wydatki to
stlumily ... zastanawiam sie czy motor z '90 nie bedzie za bardzo
problematyczny.

Jasio
04-28-2009, 10:15
Uzytkownik "Norbi" napisal w wiadomosci
news:gt6g22$dru$[Only registered and activated users can see links]...
> kab000m pisze:

>> Wczoraj bylem obejrzec takiego B4:
>> [Only registered and activated users can see links]
>>
>
> A moze jeszcze wezmiesz pod uwage CB1 :)
> [Only registered and activated users can see links]
>
> Nie mam nic wspolnego ze sprzedajacym
> - tylko CB1 uwazany jest za lepsze moto :)

Dlatego, ze to honda - czy moze dlatego, ze ma jedna tarcze hamulcowa?
Nad 400 Banditem wiele osób pialo z zachwytu mimo, ze malo popularny
motocykl.
Ale CB1 to popularniejszy nie jest i jakos mniej peanów czytalem.
Na plus hondy - 6biegów, bo przy 400ccm mozna sobie powachlowac.

--
Jasio
vfr vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: [Only registered and activated users can see links]

Eskimos
04-28-2009, 10:45
On Tue, 28 Apr 2009 02:00:57 -0700 (PDT), kab000m
<[Only registered and activated users can see links]> wrote:


>Z tego co czytalem to CB1 jest mniej popularne i ciezsze w
>serwisowaniu - dlatego skupilem sie na B4;

B4 jest w serwisowaniu (konkretnie w regulacji) bardzo niewdzięczne.
czasochłonne, pracochłonne, a i tak chodzi wujowo.

CB1 nigdy nie robiłem, to nie wiem.

>Mialem kupic moto po 2000 roku ale nieoczekiwane wydatki to
>stlumily ... zastanawiam sie czy motor z '90 nie bedzie za bardzo
>problematyczny.

Będzie. Zwłaszcza wysilony, krótkoskokowy, szybkoobrotowy silnik,
który po 19 latach bedzie juz mocno zmęczony. Jak nie umiesz sam, to
sie nie pchaj i kup coś mniej skomplikowanego, prostszego i bardzej
popularnego.

Darz bór,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Poznań

Norbi
04-28-2009, 11:04
Eskimos pisze:
> On Tue, 28 Apr 2009 02:00:57 -0700 (PDT), kab000m
> <[Only registered and activated users can see links]> wrote:
>
>
>> Z tego co czytalem to CB1 jest mniej popularne i ciezsze w
>> serwisowaniu - dlatego skupilem sie na B4;
>
> B4 jest w serwisowaniu (konkretnie w regulacji) bardzo niewdzięczne.
> czasochłonne, pracochłonne, a i tak chodzi wujowo.
>
> CB1 nigdy nie robiłem, to nie wiem.
>

Zapytaj Radzia z poludnia dlaczego jego bardzo meczona CB1
nadal jezdzi i nie ma zadnych z nia problemow... :)

Ogolnie moto niedozarabania i na pewno mniej wymagajace
serwisowo niz B4

Norbi
BLACK XX'03

newrom@spamcom.com
04-28-2009, 11:20
On Tue, 28 Apr 2009 13:04:27 +0200, Norbi <[Only registered and activated users can see links]> wrote:

>Zapytaj Radzia z poludnia dlaczego jego bardzo meczona CB1
>nadal jezdzi i nie ma zadnych z nia problemow... :)

Jak kufra niema zadnych problemow!
Co impreza to problemy z mieszkancami/wlascicielami osrodkow bo Radzio
ja piluje pol nocy! ;)

>Ogolnie moto niedozarabania

tru.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Norbi
04-28-2009, 12:33
[Only registered and activated users can see links] pisze:
>
> Jak kufra niema zadnych problemow!
> Co impreza to problemy z mieszkancami/wlascicielami osrodkow bo Radzio
> ja piluje pol nocy! ;)
>

Nie tylko w nocy.... :)
[Only registered and activated users can see links]

Norbi
BLACK XX'03

metalbeast
04-28-2009, 16:29
Uzytkownik "kab000m" <[Only registered and activated users can see links]> napisal w wiadomosci
news:[Only registered and activated users can see links]...
> Czesc wszystkim!
>
> Przymierzam sie do kupna pierwszego moto.


kup GS500
Jest mniej problematyczny i mniej awaryjny.

alex@hell.pl
04-28-2009, 21:19
kab000m <[Only registered and activated users can see links]> writes:


> Prosba o porade - moze jest cos na co powinienem zwrocic szczegolna
> uwage?

Na pewno lusterka i na 99% kierunki ma nieoryginalne. Lusterka powinny
być okrągle chromowane a kierunki krótkie jak inne Suzuki.

a.
--
=alx | crypto 0x46399138 | GSF 400 Bandit | nie mam czasu na hedonizm

kab000m
05-16-2009, 22:29
> >Ogolnie moto niedozarabania
>
> tru.
>

Dzieki wielkie za pomoc.
Los chcial, ze stalem sie dzisiaj posiadaczem cb-1 :).
Pierwsze wrazenia pozytywne - ale nie mialem okazji rozkoszowac sie
zbytnio jazda z powodu niesprzyjajacej pogody - zobaczymy jutro, moze
bedzie ladniej.

pzdr
kab00m