View Full Version : KTM LC4 620 problem z silnikiem
Kaziu_KTM 620 LC4
03-25-2009, 17:43
Witam. Mam ktm"ma 620 półtora roku i pewnego razu zauważyłem ze do wydechu
z silnika dostaje sie woda, motor byl coraz slabszy, gasł,mialem problem z
odpaleniem, odpalal tylko z popychu. Pomyslalem ze poszla uszczelka i z
kanalikow w ktorych plynie woda dostaje sie na tlok a z tloka zaworami
wypycha ją na zewnątrz i w ten sposob znajduje sie w wydechu. Stwierdziłem
tak dlatego bo woda dostawała się również do tłoka, jak odkręcałem świece
i kopalem to wysadzalo wode otworem od swiecy.
Niestety gdy rozkręciłem silnik uszczelka była w porządku i wtedy myślalem
ze to głowica pękła w środku i z kanalików woda dostaje sie do wydechu a
gdy otwieraja sie zawory również na tłok ale i ta możliwość okazała sie
nie trafna, bo sprawdzalem glowice nalewajac wode w kanaliki i w żadnym
miejscu nie wyciekała, nie wiem moze pod ciśnieniem ktore panuj przy
włączonym silniku ta woda którędyś wypływa z kanalików. I teraz mam wielką
prośbę moze ktos mial podobną sytuacje ze woda dostawala sie na tłok, do
wydechu i wie co sie dzieje u mnie.
Z góry dziękuje i pozdrawiam.
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> [Only registered and activated users can see links]
Rafał Tomaszewski
03-25-2009, 18:24
Użytkownik "Kaziu_KTM 620 LC4" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w
wiadomości
> Niestety gdy rozkręciłem silnik uszczelka była w porządku i wtedy myślalem
> ze to głowica pękła w środku i z kanalików woda dostaje sie do wydechu a
> gdy otwieraja sie zawory również na tłok ale i ta możliwość okazała sie
> nie trafna, bo sprawdzalem glowice nalewajac wode w kanaliki i w żadnym
> miejscu nie wyciekała, nie wiem moze pod ciśnieniem ktore panuj przy
> włączonym silniku ta woda którędyś wypływa z kanalików. I teraz mam wielką
> prośbę moze ktos mial podobną sytuacje ze woda dostawala sie na tłok, do
> wydechu i wie co sie dzieje u mnie.
> Z góry dziękuje i pozdrawiam.
a jak wygląda cylinder?
Czy woda zbierała się na tłoku nawet jak silnik stał nie odpalany?
Co do głowicy jak jest pęknieta to nie koniecznie musi cieknąć jak jest
zimna, może dopiero jak dostanie temperatury i dlatego sprawdzanie na zimno
nic nie pokazało. Ale wątpie aby było pękniecie w kanale wylotowym bo nie
bardzo widze jak miało by się lać na tłok a znówi jak by było w dolocie to
by lało się do gaźnika.
pozdrawiam
rafał
450exc
Kaziu_KTM 620 LC4
03-25-2009, 21:44
> a jak wygląda cylinder?
> Czy woda zbierała się na tłoku nawet jak silnik stał nie odpalany?
> Co do głowicy jak jest pęknieta to nie koniecznie musi cieknąć jak jest
> zimna, może dopiero jak dostanie temperatury i dlatego sprawdzanie na zimno
> nic nie pokazało. Ale wątpie aby było pękniecie w kanale wylotowym bo nie
> bardzo widze jak miało by się lać na tłok a znówi jak by było w dolocie to
> by lało się do gaźnika.
Właśnie jak silnik stał nie odpalany woda nie dostawala sie do silnika, a
jeśli chodzi o cylinder to wszystko jest w porządku.
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> [Only registered and activated users can see links]
szmergiel
03-25-2009, 21:49
Użytkownik "Kaziu_KTM 620 LC4" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w
wiadomości news:2490f7f8329ccbf9e6a9a54da60cd896$[Only registered and activated users can see links] acz.pl...
>
>> a jak wygląda cylinder?
>
>> Czy woda zbierała się na tłoku nawet jak silnik stał nie odpalany?
>
>> Co do głowicy jak jest pęknieta to nie koniecznie musi cieknąć jak jest
>> zimna, może dopiero jak dostanie temperatury i dlatego sprawdzanie na
>> zimno
>> nic nie pokazało. Ale wątpie aby było pękniecie w kanale wylotowym bo nie
>> bardzo widze jak miało by się lać na tłok a znówi jak by było w dolocie
>> to
>> by lało się do gaźnika.
> Właśnie jak silnik stał nie odpalany woda nie dostawala sie do silnika, a
> jeśli chodzi o cylinder to wszystko jest w porządku.
A jak wyglada olej? woda sie dostaje? tzn jak, czy masz na mysli plyn
chlodniczy?
--
pozdro
KTM 640 Enduro
Krosno Odrzańskie/Szczecin
[Only registered and activated users can see links]
[Only registered and activated users can see links]
[Only registered and activated users can see links]
szmergiel
03-25-2009, 21:51
Użytkownik "szmergiel" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w wiadomości
news:gqe8tk$7s0$[Only registered and activated users can see links]...
>
Moze to nie odrazu uszczelka pod glowica tylko simmering na walku pompy
wody.
--
pozdro
KTM 640 Enduro
Krosno Odrzańskie/Szczecin
[Only registered and activated users can see links]
[Only registered and activated users can see links]
[Only registered and activated users can see links]
Rafał Tomaszewski
03-26-2009, 09:52
Użytkownik "szmergiel" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w wiadomości
news:gqe90b$8cd$[Only registered and activated users can see links]...
>
> Użytkownik "szmergiel" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w wiadomości
> news:gqe8tk$7s0$[Only registered and activated users can see links]...
>>
>
> Moze to nie odrazu uszczelka pod glowica tylko simmering na walku pompy
> wody.
nie wiem jak tam w LC4 ale chyba tak samo jak w exc że są dwa simeringi od
uszczelnienia wody i od oleju i w zależności co leci z otworu to ten
puszcza. A kolega pisze że mu woda w wydech leci a podczas odpalania i na
tłok więć simeringi zostawił bym chyba w spokoju.
Pozdrawiam
Rafał
450exc
glowice i cylinder oddaj do warsztatu ktory ci to profesionalnie sprawdzi ,
nalewajac wody w kanaliki mozesz sprawdzic cylinder od komaRRka . W KLR ce
mialem w tulei cylindra dziurke, jak by szpilki uklucie , co skutecznie
wystarczalo do kisla w oleju.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> [Only registered and activated users can see links]
Karambol
03-26-2009, 17:07
Użytkownik "Kaziu_KTM 620 LC4" <[Only registered and activated users can see links]> napisał w
wiadomości news:a18453a3c9fd6afc2cc857c6031da6e1$[Only registered and activated users can see links] acz.pl...
> szmergielnapisal
>
>> A jak wyglada olej? woda sie dostaje? tzn jak, czy masz na mysli plyn
>> chlodniczy?
>
>
> Do oleju też dostaje sie woda.
Sprawdzales pompe wody i rozbierales ja - zobaczysz czy na walku jest plyn
czy jest suchy.
Dziurawy plaszcz cylindra to chyba ostatacznosc.
--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
[Only registered and activated users can see links]
[Only registered and activated users can see links]
Kaziu_KTM 620 LC4
03-26-2009, 17:11
szmergielnapisal
> A jak wyglada olej? woda sie dostaje? tzn jak, czy masz na mysli plyn
> chlodniczy?
Do oleju też dostaje sie woda.
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> [Only registered and activated users can see links]
Kaziu_KTM 620 LC4
03-26-2009, 21:33
> Sprawdzales pompe wody i rozbierales ja - zobaczysz czy na walku jest plyn
> czy jest suchy.
> Dziurawy plaszcz cylindra to chyba ostatacznosc.
Czyli woda dostawałaby sie najpierw na tłok a tłok ja wysadzał zaworami do
tłumika a przy tym moczyla swieca i nie mogl zapalic. Jutro przyjże sie
płaszczwi moze cos zauważe:)) dzieki.
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> [Only registered and activated users can see links]
vBulletin v3.8.11, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.